liikunta synnytyksen käynnistäjänä...?

Täällä edelleen yhtenä kappaleena, nyt viikkoja jo 39+3. Supistuksia tulee joka ilta, aina ilta iltaa kohden tiukempina ja kipeempinä, mitään älyttömiä tuskia ei oo ollut. Eilen siivosin jonka jälkeen sain jo kuukautiskipuja alamahalle + supparit, jotka loppui saunaan :headwall:
No äsken kävin viemässä vaan roskat, ja heti alkoi kuukautiskivut taas..oon vaan makoillut tän päivän kun liitoskivut sellaiset :(
Mietin tässä että onko liikunnalla tekemistä synnytyksen käynnistymisellä/supistusten voimistumisella?
En jaksaisi kävelylle mennä kun pakkasta se -18 astetta, ja mulla ei oo kuin legginssit jotka jalkaan menee, takki ei mee kiinni, sinne jäätyy..
 
miee
mulla menny kaikki odotukset yliaikaisiksi eikä ole käynnistyneet vaikka kuinka lenkkeilin,saunoin siivosin jne lenkkeilystä en saanut kuin hirvittävät liitoskivut,AUTS! Mutta viimeisessä raskaudessa kun la oli ohitettu huomasin että aina seksin jälkeen supisteli...yhdeksän päivää kun oli yli ja taas seksin jälkeen alkoi supistelee niin eipä ne supistukset sitteen loppuuneetkaan =) Olishan voinu muutenkin jo käynnistyy mut luulen ainakin et siitä apua oli!?!
 
"tiltu"
ei se sieltä tule yhtään sen aikaisemmin kuin tahtoo..minä koitin ässät ja liikunnat eikä mitään tapahtunut ennen kuin aika oli. jopa kovakouraiset neuvolalääkäritarkastuksetkin käytiin läpi, eikä vaan auttanut vaikka kohdunsuu oli kummassakin tapauksessa auki, eikä kaulaa ollenkaan.

kuopuksesta viimeiset kaksi viikkoa kävelin joka päivä pari kilsaa, supisteli välillä niin että oli pakko ottaa miehestä tukea kun "tähtiä" näkyi, mutta ei vaan synnytys käynnistynyt.
ai niin, ja 9h ennen kuopuksen syntymää synnärillä lääkäri ronkki oikeen kunnolla, kun ei ollut tajua, miten synnytys ei ole käynnissä, vaikka kohdunsuu on auki jo viisi senttiä..mutta onneksi se tutkimus sitten auttoi :D

eli ei tämä sinua lohduta, mutta kyllä se sieltä tulee, kun tahtoo..*hali*
 
ei oo kiire ei, muuten paitsi että mulla on RD ja vauva uhkaa kasvaa liian suureksi....Synnytys käynnistetään joka tapauksessa pian lasketunajan jälkeen, ja mä haluaisin synnyttää luonnollisesti...ja kun näitä suppareita tässä tulee niin..
Seksi ei kyllä kiinnosta ajatuksenakaan yhtään, toivottavasti joskus taas..
 
[QUOTE="tiltu";22552539]minulla ei auttanut, vaikka ois kolme kertaa päivässä seksiä harrastanut..tai saunasa sekstannut..siivoilin kaappeja, kuurasin lattioita. noh pari ylimääräistä supparia siitä sai, mutta ei sitten mitään sen enempää :D[/QUOTE]

Niin se taitaa mennä että suppareita kyllä saa aikaiseksi, mutta ne ei jatku eikä saa mitään aikaan..Kun vauva on valmis niin se syntyy. toivoisin vaan ettei tarvisi käynnitystä kokea, haluaisin niin kovasti olla alun kotona, joka viimeksikin kesti sen 1,5vrk, se on pitkä aika olla sairaalassa :(
 
"vieraana"
Oon kans sitä mieltä ettei sitä vauvaa sieltä saa millään kotikonstilla häädettyä, ellei se oo muutenkin tulossa sieltä. Toinen raskaus menossa jo 41+4 ja tässä nyt on pakon edestäkin tullut siivottua melkein joka päivä ja lenkkeiltyä ja jopa seksiäkin oon suostunut kokeilemaan, mutta ei se vaan sieltä lähde tulemaan. Huomenna on kontrolli, ja olisin niin halunnu että olis saanu syntyä ihan itellään eikä tarvisi käynnistellä.... :(
 
[QUOTE="vieraana";22552626]Oon kans sitä mieltä ettei sitä vauvaa sieltä saa millään kotikonstilla häädettyä, ellei se oo muutenkin tulossa sieltä. Toinen raskaus menossa jo 41+4 ja tässä nyt on pakon edestäkin tullut siivottua melkein joka päivä ja lenkkeiltyä ja jopa seksiäkin oon suostunut kokeilemaan, mutta ei se vaan sieltä lähde tulemaan. Huomenna on kontrolli, ja olisin niin halunnu että olis saanu syntyä ihan itellään eikä tarvisi käynnistellä.... :([/QUOTE]

Voih, tsemppiä kovasti jos käynnistykseen joudut..Mulla ensin kokoarvio ultra ja sen perusteella päättävät mitä tekevät..
 

Yhteistyössä