LIIKUNTAA!!!

KAIKENLAINEN URHEILU ON MINUN HARRASTUKSENI!! NÄIN KESÄN KORVALLA KUN AURINKO PAISTAA NIIN PIRTEÄSTI,TULEE LIIKUTTUA ENEMMÄÄN VAIN!! JUOKSU,KÄVELY,PYÖRÄILY,KUNTOSALI YM.... ON KIVAA!!! JA TIETYSTI RULLALUISTELU!! ONKO JÄÄNY RASKAUKSIEN JÄLKEEN LIIKUNTA VÄHEMMÄLLE VAIKO KASVATTANU SITÄ INTOA?? ITSE LIIKUN PALJON ENEMMÄN NYT,KUIN SILLOIN,KU EI VIELÄ OLLUT LAPSIA!
 
Nyt aluksi on ehkä jääänyt lenkkeily vähemmälle kun aina ei jaksa niin kuin ennen, mutta onneksi nyt taas alkaa kiinnostamaan kun tyttö tykkää istua rattaissa ja katsella maisemia.
Lapsen myötä olemme mieheni kanssa aloittaneet laskettelun ja nyt kesällä aloitamme tenniksen peluun. Tarkoitus on, että meillä olisi yhteiset talvi- ja kesäharrastukset ja toivomme, että lapsemme aikanaan innostuu samoista lajeista.
Aikaisemmin kyselin tällä palstalla perheiden yhteisistä harratuksista, mutta ei oikeen irronnut vastauksia. Kiinnostaa mitä perheet yhdessä harrastaa.
 
Vusseli
no mä liikun mielestäni aika paljon ku käyn kerran viikossa
-kuntosali
-aerobick
-fitballa

5 kertaa viikossa pyöräilen 15 km(työmatkat)


lisäksi on koira jota on pakko liikutella aika paljonkin kun on sen verran iso

sitten en omista autoa joten kaikki kauppareissut tulee väkisinkin tehtyä kävellen

:D B) :D B) :D B) :D B) :D B) :D B) :D B) :D B) :D B) :D
 

Yhteistyössä