limaa emättimestä..

mulla on 5 1/2-kuinen vauveli ja imetän edelleen,mutta vähemmän tietty ku ennen. menkkoja ei oo ollu,mut nyt mulla tulee sellasta kirkasta "hyytelömäistä" limaa sieltä... voiskohan enteillä menkkoja vai mitä ihmettä mahtaa olla!?
kehtaako neuvolaan soittaa vielä tollasta vai nyt pelkästään asioista mitkä koskee lasta?
ku ei sitte lääkäriäkään viittis varata tollasen takia...
 
jaa-a. mulle tuo lima on ihan jokapäiväinen juttu. vielä ennen raskauksia ei itselläkään sellaista tullut, mutta synnytysten jälkeen. Kai se on vain vähän muuttunutta valkovuotoa. Muutaman kerran minulta on otettu emätineritenäyte vaan ne oli ihan puhtaat.
 
mulla tullu tässä viikonajan sellasta vähän kellertävävn vihertävää limaa, oon ajatellu kokoajan sen olevan valkovuotoa, mutta voiko se olla sen väristä? tytön neuvola vasta kk päästä, vauva nyt 3 1/2 kk.

terv mary \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 10:58 mammamia kirjoitti:
mulla on 5 1/2-kuinen vauveli ja imetän edelleen,mutta vähemmän tietty ku ennen. menkkoja ei oo ollu,mut nyt mulla tulee sellasta kirkasta "hyytelömäistä" limaa sieltä... voiskohan enteillä menkkoja vai mitä ihmettä mahtaa olla!?
kehtaako neuvolaan soittaa vielä tollasta vai nyt pelkästään asioista mitkä koskee lasta?
ku ei sitte lääkäriäkään viittis varata tollasen takia...
Mulla sama juttu eli noin viikon verran tullut kirkasta limaa. Itsekin mietin enteileekö menkkoja, mutta eipä ole ainakaan vielä näkynyt. Ja mulla on 3 kk vanha tyttö, jota täysimetän.
 

Yhteistyössä