Limatulppa!!

Haluisin kysellä että te kaikki kenellä tulppa on irronnut ennen synnytystä niin minkä kokoinen ja värinen se on ollut? Ja kuinka kauan meni siihen että synnytys käynnistyi?

Itselläni viikkoja tänään 40+1 ja limatulppa irtos sunnuntai illalla. Mutta se oli kyllä ehkä nimettömän sormen pään kokoinen eli ei mikään iso mutta veristä vuotoa on ollut aikasemmalla viikolla hiukan. Merkillä en oo pistäny mitään et olis ollu limasta vuotoa mutta voisko se vaikka sekottua runsaaseen valkovuotoon? Vastailkaa tarvin todella kipeästi vastauksia!! :)
 
siskolla tuo limatulppa lähti muutamina päivinä elikkä ei kerrallaan ja yleensä viikko limatulpan irtoamisesta käynnistyy synnytys, mutta tämä on vain yleensä siskolla lähti 5viikkoo ennen synnytystä :) ja jotenkin itse oon käsittäny että tuo limatulppa lähtee aina ennen synnytystä, onkohan mulla taas mennyt jotain ohi :D :D
 
mulla irtos limatulppa ja käynnistyi synnytys samantien,mut vauva syntyi vasta 2 päivää myöhemmin.. sulla ilmeisesti osa vaan irronnut siitä,kun noin vähän tullut. sitä nimittäin tulee PALJON. itekin jouduin oikeen paperilla vetämään sitä pois ja sitä vaan tuli ja tuli.. mutta siis.. voi olla että se loppu sieltä hulahtaa pian !
 

Yhteistyössä