Limatulppaako??

Viime synnytyksen jo ollessa käynnissä tuli vessareissulla sellasta kananmunanvalkuaisen tapasta venyvää limaa jossa veriviiruja. Oli varmaan limatulppaa.

Nyt vessareissulla bongasin samaa limaa ilman veriviiruja, voisko olla limatulppaa???

rv38+3
 
Niin eihän näistä tiedä.. kaikkea sitä toivoo kun haluis jo synnyttää.

Ihan voi verrata aikaa ennen plussatestiä kun kaikki oireet viittas selvästi raskauteen. Ni nyt pienikin toivo pikaisesta synnytyksen alkamisesta nostaa toivon pintaan :heart:
 
voipi olla
Tuollasta multa tuli aina äpoli käynnin jälkeen.
Paikat alkoi aueta/kypsyä,viimeisellä kerralla tuli jo ihan koko tulppa.
Rappasivat siis kohdunsuuta parina kolmena viikkona,kun hetkittäin näytti että käynnistys on edessä.
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja OdottavanAikaOnPitkä:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
no kyllä minä ainaki erotin limatulpan valkovuodosta...
Vuoto on ihan kirkasta,limasta ja venyvää :x No jos sitä tulppaa tulee pikkuhiljaa niin ei se synnytys varmaan heti ala. Oon ymmärtäny et voi mennä hyvin pari viikkoakin.
Niin sehän on vain merkki siitä että kohdunsuulla tapahtuu muutosta.
Joillakinhan paikat lähtee aukeileen jo tosi aikaisessa vaiheessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja OdottavanAikaOnPitkä:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
no kyllä minä ainaki erotin limatulpan valkovuodosta...
Vuoto on ihan kirkasta,limasta ja venyvää :x No jos sitä tulppaa tulee pikkuhiljaa niin ei se synnytys varmaan heti ala. Oon ymmärtäny et voi mennä hyvin pari viikkoakin.
Niin sehän on vain merkki siitä että kohdunsuulla tapahtuu muutosta.
Joillakinhan paikat lähtee aukeileen jo tosi aikaisessa vaiheessa.
No viikkoja senverran että ei haittais vaikka tapahtuis jotain ja nopeasti. No jotain siel tapahtuu ja se on hyvä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja OdottavanAikaOnPitkä:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
no kyllä minä ainaki erotin limatulpan valkovuodosta...
Vuoto on ihan kirkasta,limasta ja venyvää :x No jos sitä tulppaa tulee pikkuhiljaa niin ei se synnytys varmaan heti ala. Oon ymmärtäny et voi mennä hyvin pari viikkoakin.
Mulla oli just tommosta .Kaksi vuorokautta tuli limaa ja sit alkoi supistukset,et voipi olla jos sullakin alkasi synnytys lähi päivinä. =)
 

Yhteistyössä