Lindexin lasten takeista huonoja kokemuksia

Meillä lapsilla ollut viime kevään ja tämän syksyn noita Lindexin välikausitakkeja ja windproof fleecetakkeja. Jokaisesta vetoketjut p*skana. : / :kieh: Yhteensä 5 takkia siis.

Mites muilla on Lindexin takit (tai vetoketjut) kestäneet käytössä?

Housut taas oikein hyvät käytössä (välikausi) mutta niissä ei olekaan vetoketjuja. Ja takeissakaan ei siis muuta vikaa ole kuin ne vetoketjut. Ei auta muu kuin mennä takkikasan kanssa Lindexille juttelemaan. Noi vetoketjut on varmaan ohjelmoitu hajoamaan samoihin aikoihin :O
 
"vieras"
juu, samaa kokemusta, tosin meillä prakanneet myös taskusysteemit, tarrat, heijastimet, eikä kankaatkaan ole hyvinä pysyneet, joten olen jo antautunut ja siirtynyt muihin merkkeihin...
 
[QUOTE="vieras";22122259]juu, samaa kokemusta, tosin meillä prakanneet myös taskusysteemit, tarrat, heijastimet, eikä kankaatkaan ole hyvinä pysyneet, joten olen jo antautunut ja siirtynyt muihin merkkeihin...[/QUOTE]

Mä teen välillä ristiretkiä "halppismerkkeihin" ja yhtään kestävää ja edullista ulkovaatetta ei ole meille toistaiseksi kotiutunut. Siirrytään suosiolla takaisin kalliimpiin ja laadukkaampiin merkkeihin vaikka tokihan noissakin voi olla maanantaikappaleita (ei tosin meillä kertaakaan).
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;22122286:
Mä teen välillä ristiretkiä "halppismerkkeihin" ja yhtään kestävää ja edullista ulkovaatetta ei ole meille toistaiseksi kotiutunut. Siirrytään suosiolla takaisin kalliimpiin ja laadukkaampiin merkkeihin vaikka tokihan noissakin voi olla maanantaikappaleita (ei tosin meillä kertaakaan).
juu, ei meilläkään.. et kyl se hinta ulkovaatteessa vaan kertoo laadusta.. lähinnä moloa, po.pia, ticketiä, mini a turea ja minymoa käytössä, noista minymo on hinta-laatusuhteeltaan musta ihan paras =)
 
"heta"
Meillä hajos muuan vuos sitten vauvan "kauppa"toppatakista vetskari tosi nopeesti, vein takasin ja sain samanlaisen takin tilalle. No siitäkin hajos samalleen vetskari,ehkä viis kertaa kerittiin pitää, sit otin jo muuta vaatetta tilalle...
 
"vieras"
Voisko tähän vaikuttaa sekin, että pukeeko lapsi itse vai pukeeko aikuinen? Meillä ei ole ollut mitään ongelmia vetoketjujen kanssa silloin kun aikuinen on pukenut lapsen, mutta annas olla kun lapsi itse alkoi pukemaan. Meillä esikoinen ei oikein aina jaksa keskittyä siihen vetsakarin nätisti kiinni laittamiseen, vaan repii, riuhtoo, vääntää, kääntää... Ei ihme, että välillä hajoaa.
 
[QUOTE="vieras";22123127]Voisko tähän vaikuttaa sekin, että pukeeko lapsi itse vai pukeeko aikuinen? Meillä ei ole ollut mitään ongelmia vetoketjujen kanssa silloin kun aikuinen on pukenut lapsen, mutta annas olla kun lapsi itse alkoi pukemaan. Meillä esikoinen ei oikein aina jaksa keskittyä siihen vetsakarin nätisti kiinni laittamiseen, vaan repii, riuhtoo, vääntää, kääntää... Ei ihme, että välillä hajoaa.[/QUOTE]

Kyllä nuo ihan nätisti osaa laittaa vetoketjun kiinni..
 
"vieras"
Meillä vetoketju hajosi heti kun lapsi innostui itse riisumaan takkia. Ei malta vetää ketjua auki, vaan riipaisee takin auki, vaikka ketjun toinen pää on vielä siinä lukossa. Ei tuota kestä kyllä moni muukaan vaate. Koulutus on alkanut, tulokset eivät imartele.
 
"milli"
Ostin keväällä Lindexin Fixin tuulenpitävän ulkoilupuvun. Housut ovat olleet hyvät, mutta meillä meni siitä takista jo viikon käytön jälkeen vetskari rikki - samoin toisesta kun se eka vaihdettiin uuteen. Sen jälkeen pyysin jo rahat takaisin ja ostin sitten toisen merkkisen takin.

Fixin sisävaatteiden kanssa ei ole ongelmia ollut, mutta en tämän kokemuksen jälkeen kyllä uskalla enää Fixin ulkovaatteita ostaa.
 
On ja ei
Pojalla oli Fixin 3in1 -takki (eli fleecetakki-tuulitakki yhdistelmä), siitä meni päällistakin vetoketju kans rikki. Käytössä oli kyllä ollut jo jonkin verran, mutta muuten oli vielä täysin hyvässä kunnossa.
 

Yhteistyössä