Linea negra heti alkuraskaudessa, jopa ennen plussausta?

Hei vaan kaikille, nyt mietityttää ja kovasti :confused:

Eli viime kuussa koin varhaisen km:n viikoilla 5+. Tuolloin huomasin linea negran heti plussauksen jälkeen, tasan viikoilla 4.

Nyt huomasin taas linea negran ja jopa aiempaa tummana. Mielestäni se hävisi tuossa välissä, tuon km:n jälkeen mutta en ihan satavarma ole.
Näyttää vaan niin kovin tummalta jo tuo viiva ( jos olen raskautunut niin viikot tällä hetkellä 3+ jotain).

Eli, onko siis mahdollista että linea negra ilmestyy jo tässä vaiheessa tai ainakin tummenee kovasti jos on näkynyt aiemminkin?
Onko jollain tällaisesta omakohtaista kokemusta?

Kovasti kiitoksia, jos joku osaisi hieman asiaa valottaa heikkohermoiselle ja malttamattomalle :D
 
Alaston lohikäärme No, km:stä aikaa nyt lähes kuukausi ja viiva tosiaan nyt vasta muutaman viime päivän aikana tummunut, joten en usko että tuolla keskenmenolla on enää tekemistä asian kanssa. Tai ehkä asiaan vaikuttaa, että epäilen muutenkin olevani raskaana uudestaan =)
 
Heippa!

Mä uutena ja ujona laitoinkin aloittajalle yksärinä kysymyksiä :). Mutta malttamattomana kirjoittelen kuitenkin nyt tännekin :D
Mulla on viiva myös ilmestynyt vatsalle viikko ovulaation jälkeen mutta varmuutta raskaudesta ei vielä ole. Tämän viikonlopun pitää vielä jännäillä josko menkat kuitenkin alkaisi.
Tuommoista viivaa en ole koskaan itselläni huomannut ja yrittänytkin sille nyt löytää muitakin selityksiä kuin raskaus. Ettei sitten pettyisi niin kovasti jos se ei siihen liitykään :(
 

Yhteistyössä