Linkitä tähän täytekakkusivusto!

  • Viestiketjun aloittaja vinkkiä tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti
vinkkiä tarvitseva
Tarvis vinkkejä työkone-kakun tekoon(ei pelkkä kuva kakun päällä,vaan työkoneen muotoinen kakku),jos jollain hyviä sivustoja tiedossa,niin kiitollisena ottaisin vastaan. =) Ja jos jollain ois ideaa,miten tehdä työkoneen kauha niin saa ehdottaa =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja Amofan:
www.sekasoppa.vuodatus.net

saattaa löytyä ideoita tai blogin ylläpitäjältä kannattaa kysyä ideaa..
Mulla menee tää linkki kaksplussan etusivulle :O

Niin mullakin,luulin,et meidän kone sekoilee,mut ilmeisesti ei =) Osoitteen suoraan kirjoittamalla menee oikeeseen paikkaan =) Hienoja kakkuja.Ei voi muuta ku ihmetellä miten taitava joku voi olla. Jos marsipaanista muotoilis sen kauhan,niin pysyiskö se muodossaan,vai lötsähtäiskö?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sara:
Alkuperäinen kirjoittaja Amofan:
www.sekasoppa.vuodatus.net

saattaa löytyä ideoita tai blogin ylläpitäjältä kannattaa kysyä ideaa..
Mulla menee tää linkki kaksplussan etusivulle :O

Niin mullakin,luulin,et meidän kone sekoilee,mut ilmeisesti ei =) Osoitteen suoraan kirjoittamalla menee oikeeseen paikkaan =) Hienoja kakkuja.Ei voi muuta ku ihmetellä miten taitava joku voi olla. Jos marsipaanista muotoilis sen kauhan,niin pysyiskö se muodossaan,vai lötsähtäiskö?
Saattaa lössähtää.
Noilla sivuilla on ohje vaahtokarkki fondat:sta, josta voi tehdä kaikkee koristetta ja se on kai sellanen mikä kovettuu, en ole itse kokeillu mut siitä on tuo blogin pitäjä tehnyt hienoja koristeita..

 

Yhteistyössä