linkkejä nätteihin mekkoihin??

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
"..."
mistä löytäisin kauniin mekon netistä? tarvitsen nätin mekon pikkuveljen juhliin jotka on parin viikon päästä. olen myös raskaana, joten mekon pitäisi olla sen mallinen että mahtuu päälle, tai sitten venyvää materiaalia. kaikki ellokset, h&m, lindex tms. on käyty jo läpi.. edullinen pitäisi myös olla.. olen tässä nyt jo parisen tuntia googletellut, ja alkaa ideat loppua : /
 
"..."
noo vaatekoko on xs/s/34/36 riippuu minkä merkkinen vaate kyseessä, mutta pieni olen :) lukuunottamatta tuota vatsaa :D (oon viikoilla 28)
noita ei ollu oikein mikään mun tyylinen.. kävin noi nellynkin vaatteet läpi, enkä löytäny niistä mitään mieleistä.. : / tai muutama oli, mut ihan liian kalliita jo. tarttis tosiaan pienellä budjetilla löytää mekko, ja mekon ei tartte olla mikään älyttömän juhlava. semmonen mitä voi sitten muutenkin pitää :)
 
"..."
http://www.babiesnbellies.com/catalog.htm?item=1936 mä haluun tän tyylisen mekon, mutta en uskalla tilata ulkomaalaiselta sivulta kun oon niin pirun tumpelo :D auttakaa ny mua.. mistä mä löydän ton tyylisen mekon?
 

Yhteistyössä