¤Lisää lapsia+järkyttävä synnytyspelko¤

Haluaisin nostaa kissan pöydälle, eli synnytyspelon. Itselläni esikoista odottaessa kävin pelkopolilla, ei auttanut... sitten synnytin kuulemma oikean hienon oppikirjasynnytyksen... Kätilö kysyi, noh, oliko se niin kamalaa kun pelkäsit, vastasin että OLI VIELÄ KAMALAMPAA :'( mua pelotti, hirvitti, sattui, epiduraali meni pieleen ja ilokaasukin sekotti pään... synnärillä kerkesin olemaan vajaa 4h eli oli se aika menoa, mutta nyt haluan toisen, mutta PELOTTAA NIIN VIETÄVÄSTI ja sektiotakaan en halua. Eli mitään dramaattista ei ole käynyt, mutta ,mä pelkään ihan hulluna. Jos tuo oli oppikirjasynnytys niin en todellakaan halua kokea pidempää tai ei oppikirjasynnytystä, pelkään, että seuraava synnytys on kamalampi :'( Kohtalotovereita?
Silti synnytys oli maailman hienoin kokemus ja ah se maailman paras tunne saada oma lapsi ensimmäistä kertaa syliin :heart:
 
Pöppeli
Mulla synnytys oli aika järkyttävä kokemus. Aamulla klo 9 mentiin synnytyssaliin ja vasta illalla klo 19 jälkeen poika syntyi kiireellisellä sektiolla. Yksityiskohtiin sen kummemmin menemättä, kokemus jäi takaraivoon jonkin asteisena pelkona. Kuume toisesta lapsesta kasvaa jo nyt vaikka poika on vasta jokusen kuukauden ikäinen. Pelko synnytyksestä kuitenkin jumittaa mielessä.

Loppujen lopuksi kuitenkin itse raskausaika on ihanaa eikä se synnytys ole kuin "jokusen tunnin" kestävä tapahtuma verrattuna niihin vuosiin joiden aikana saa seurata miten lapsi kasvaa ja kehittyy. Eiköhän sen rutista uudelleen jotta saa taas kokea ihanan äidin rakkauden =)
 

Yhteistyössä