Lisätienestejä

  • Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti
"kyselijä"
Onko kellään ideoita miten voisin tienata ylimääräistä rahaa. Olen sairaslomalla toistaiseksi ja jään äitiyslomalle parin kuukauden päästä. Meillä suht kova raha pula sillä mieheni opiskelee ja käy vain iltaisin töissä.

On paniikki iskemässä kun asiat mennyt näin huolestuttavaan suuntaan ja tahtoisin tienata edes vähän ylimääräistä että saisimme velan maksettua (1500€). Mua ahdistaa ja tahtoisin nauttia tästä raskaudesta, enkä stressata raha asioita.
 
monta ehdotusta
tee käsitöitä ja myy niitä.
mene puhelinseksi linjalle.
jaa mainoksia.
myy mainostilaa yrityksille.
mene verkostomarkkinointiin mukaan.
lottoa.
vie kirpparille tavaroita.
tarjoudu hoitamaan tuttujesi lapsia korvausta vastaan.
tarjoudu pesemään ikkunoita.
osta rikkinäistä, korjaa ja myy.
 
"vieras"
Aloittaja on raskaana ja SAIRASLOMALLA ja täällä ehdotellaan mainostenjakoa ja jälleenmyyjän työtä... jep...
Totta toinen puoli... Eli sairaslomalla kaikki "verokirjallinen työ" taitaa olla poissuljettu, mutta esim. jälleenmyyntityö / kotiesittelymyynti sopii vallan mainiosti, ellei ole jotakin sellasta fyysistä rajoitetta, ettei voi esim. esittelykassia kantaa. Ja tuotteissa kyllä löytyy... Itsekin olen tuollasta hommaa tehnyt raskaana ollessa ja teen edelleen, eikä ongelmis ollut kuin ihan raskauden loppuvaiheessa, jolloin kassien kantaminen oli hankalaa. Siinä vaiheessa jäinkin siitäkin sitten "äitiyslomalle" ja jatkoin taas kun vaavin kanssa aika antoi myöden.

Jos tällainen homma kiinnostaa, niin esim. tuolla perhe ja työ osiossa ( ketju jälleenmyyjille + etusivullla erikseen ilmoitettuna ) on paljon erilaisia vaihtoehtoja lisäeurojen tienaamiseen.
 

Yhteistyössä