Lispetti?

  • Viestiketjun aloittaja "Utelias ulla"
  • Ensimmäinen viesti
Jep, joihinkin seksiinliittyviin kysymyksiin olen vastannut, en tosin sen avoimemmin kuin muihinkaan kysymyksiin.:)

"Saako" on ihan väärä sanavalinta.:D
Mieheni tekee ihan mitä hän haluaa. Hän on ihminen ja näin ollen hänellä on vapaa tahto.:)
Meillä on tiettyjä sopimuksia jotka kummallekin passaa.:)

Mieheni ei halua muita kuin minut.
 
Grillimamma
Jep, joihinkin seksiinliittyviin kysymyksiin olen vastannut, en tosin sen avoimemmin kuin muihinkaan kysymyksiin.:)

"Saako" on ihan väärä sanavalinta.:D
Mieheni tekee ihan mitä hän haluaa. Hän on ihminen ja näin ollen hänellä on vapaa tahto.:)
Meillä on tiettyjä sopimuksia jotka kummallekin passaa.:)

Mieheni ei halua muita kuin minut.
Eli toisinsanoen sä käyt vieraissa joko miesten tai naisten luona ja mies istuu kotona?
Mä en pystyis elämään vapaassa suhteessa mut jokainen taaplaa tyylillään..
 
Eli toisinsanoen sä käyt vieraissa joko miesten tai naisten luona ja mies istuu kotona?
Mä en pystyis elämään vapaassa suhteessa mut jokainen taaplaa tyylillään..
Ei noin.
Tykkään tytöistä, eikä miestä haittaa kolmaspyörä.:) (ei tätä usein tapahdu, jo ajanpuutteen vuoksi, mutta jos sopiva mahdollisuus eteen tulee niin...)
Ja muutenkin miehelläni on sellainen ajatusmaailma että miksipä ei hyvästä jakais vähän muillekin.:D
Hän tietää että olen hänelle varmanakki, ja miks en olis, mua pidetään kuin kukkaa kämmenellä.:) Itsekin panostan; teen kaikkeni että mieheni olis onnellinen ja että meidän perhe vois hyvin.:)

Jokainen tosiaan taplaa tyylillään, tää on meille se passeli tapa toimia.:)
 
  • Tykkää
Reactions: 4eliveto
[QUOTE="Utelias ulla";30013311]Mutta sinä saat käydä vieraissa? Jännä järjestely. :) ootko varma ettei miehes käy?[/QUOTE]

Me ollaan todella avoimia, ei ole mitään syytä jättää kertomatta jos haluaisi tehdä muutoksia meidän järjestelyyn.

Ja jos käy kertomatta, niin ei se ainaakaan ole ollut multa pois.;)
 
tietäisittepä vaan, Lispettihän on mun eroottinen neuvonantajani, ja järkännyt täällä palatsissa pidot jos toisetkin...:vampire:
Niin noh, tärkein, eli palatsin työnantaja jäi mainitsemati. Kuninkaallisille työskennellessä vaitiolovelvollisuus kai tukkii mun suun, mutta nyt kun teidän ylhäisyytenne itse mainitsi asiasta niin....:D
Yksityiskohdat pidän toki vain itselläni, niitä ei saa musta ulos ees kiduttamalla.:xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Utelias Liisa
Nyt heräs mielenkiintoni.

Onko kolmaspyöränne aina joku tietty vai tarttuuko jostain sattumalta mukaan? Jos on sama, niin eikö ole hurja riski, et menet ja rakastut?
 
"Nää"
Nää päättyy nää jutut aina 100% ikävällä tavalla. Ikävä kyllä. Joku rakastuu tms. ja kaikki murenee. Ellei oo täysin tunteeton ihminen. Tunteilleen ei voi mitään ja vannomatta paras :/
 
[QUOTE="Nää";30013459]Nää päättyy nää jutut aina 100% ikävällä tavalla. Ikävä kyllä. Joku rakastuu tms. ja kaikki murenee. Ellei oo täysin tunteeton ihminen. Tunteilleen ei voi mitään ja vannomatta paras :/[/QUOTE]

Niin monta vuotta on takana meidän juttua, että pidän hyvin epätodennäköisenä että erottais.:)
Olen pohdiskellut myös polyamoriaa, tällä hetkellä fiilikset ovat sellaiset että en ole vastaankaan. Jos kävis vaikka niin että mies joskus rakastuis sellaiseen naiseen jolle se on ok.

Voisin sanoa olevani pro tuossa asiassa; osaan pitää seksin ja tunteet erillään.

Ja uteliaalle Liisalle: Jos joku on sopiva, niin miksipä ei useamminkin, mutta tällä hetkellä ei oo vakkaria, tai muutenkaan mitään säpinää mihinkään suuntaan.
 
"Utelias ulla"
No panetko pahaksesi jos pyydän miehesi päiväkahvile? Ollaan tutustuttu työn puolesta ja kavereita ollaan. Mutta mielestäni molemminpuolista ihastusta on ilmassa.. :) Toivottavasti en erehdy henkilöstä, en ihan 100 % varma ole, mutta kuva jonka tämä mies näytti vaimostaan on ihan Lispetin näköinen ja vapaa suhde on kuulemma?!
 

Yhteistyössä