Littlest Pet Shop prkl...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä löysin vaikka mitä "petsoppi"juttuja alesta :D
Tänään katselin sitä taloa jonka tytöt haluais... 70 euroa :whistle:
Joo, järkyt hinnat :|

Mä ostin pienemmän "talon" vai mikä hilavitkutin onkaan lelukaupan poistolaarista 19 eurolla, normaali hinta päälle 50?. Sitten ostin sellaisen LPS esiintymislavan jossa mukana possu ja lehmä, se oli Cittarissa jotain 12 ?. Cittarin poistolaarista löytyi myös setti, jossa 4 elukkaa ja paljon tilpehööriä, se maksoi vissiin 8 euroa.
Uskon, että kelpaavat tytölle, vaikkei saakaan sitä kalleinta ja uusinta isoa taloa :)
 
NellaLinnea
Kalliita on ne talot,mutta silti semmonen piti ostaa tytölle pukin konttiin :) Mut jos sulla tytöt sen haluaa niin eihän se summa mahdoton ole jos useemman tytön sillä ilahduttaa ja yhteiseksi tullee!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä löysin vaikka mitä "petsoppi"juttuja alesta :D
Tänään katselin sitä taloa jonka tytöt haluais... 70 euroa :whistle:
Joo, järkyt hinnat :|

Mä ostin pienemmän "talon" vai mikä hilavitkutin onkaan lelukaupan poistolaarista 19 eurolla, normaali hinta päälle 50?. Sitten ostin sellaisen LPS esiintymislavan jossa mukana possu ja lehmä, se oli Cittarissa jotain 12 ?. Cittarin poistolaarista löytyi myös setti, jossa 4 elukkaa ja paljon tilpehööriä, se maksoi vissiin 8 euroa.
Uskon, että kelpaavat tytölle, vaikkei saakaan sitä kalleinta ja uusinta isoa taloa :)
No varmasti kelpaa, pitää siis lähteä poistolaareja tutkimaan, jos sattuis itselläkin hyvä tuuri :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja NellaLinnea:
Kalliita on ne talot,mutta silti semmonen piti ostaa tytölle pukin konttiin :) Mut jos sulla tytöt sen haluaa niin eihän se summa mahdoton ole jos useemman tytön sillä ilahduttaa ja yhteiseksi tullee!!
Tuo on kyllä totta, ainakin neljä tyttöä sillä varmaan leikkis ja sitten vuoden ikäinen kävis hajottamassa ne leikit :LOL: Mutta ilmeisesti ne lapset myös leikkii niillä sitten vähän pitempään kuin yhden päivän, meillä ei ole nimittäin yhtään petshoppia vielä :ashamed:
 
Kyllä nuo pikkiset elikot kalliiksi tulee. Mutta onhan noita silloin tällöin tullut hankittua.
Mä löysin ihanat LPS sateenvarjot Halpahallista 5? kipale.Ei ollut paha ja ainakin tytöt tykkää.

Miksei joku vois alkaa valmistamaan LPS jauhelihaa tai perunoita, tuntuu että kaikki missä on tuo (kirottu) logo niin on lasten mieleen ja ne tykkää. Loppuis ruuan kans ränkkääminenkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Kyllä nuo pikkiset elikot kalliiksi tulee. Mutta onhan noita silloin tällöin tullut hankittua.
Mä löysin ihanat LPS sateenvarjot Halpahallista 5? kipale.Ei ollut paha ja ainakin tytöt tykkää.

Miksei joku vois alkaa valmistamaan LPS jauhelihaa tai perunoita, tuntuu että kaikki missä on tuo (kirottu) logo niin on lasten mieleen ja ne tykkää. Loppuis ruuan kans ränkkääminenkin :D
Loistava idea :D Mullakin ostettuna tuollainen sateenvarjo :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Miksei joku vois alkaa valmistamaan LPS jauhelihaa tai perunoita, tuntuu että kaikki missä on tuo (kirottu) logo niin on lasten mieleen ja ne tykkää. Loppuis ruuan kans ränkkääminenkin :D

Paa ite LPS tarra jauheliharasian päälle. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Mä järkytyin, kun siivosin tyttöjen kanssa niiden Pet Shopeja ja laskin nuo pikku otukset, joita oli 77 kpl!!
Plus kaikki mökit ja lukaalit ja tilpehöörit päälle..
Viimeks kun kesällä laskin meidän neidillä oli niitä elukoita 256 kpl ja muut tilpehöörit päälle!!!!! onneks raaski luopua ees niistä joita on samoja tullu, laitettiin eteenpäin "anna hyvän kiertää jouluksi" ketjusta yhdelle tytölle.

Nyt en ees tiiä kuinka paljon niitä on kun kesän jälkeen ostellu niitä lisää. Taloja on 5 kpl. Onneks ei nyt enää joulupukilta niitä pyydelly :D

 
8v
Herranjestas mitä määriä petsejä :eek: Meillä on tytöllä 42 kpl ja sanoin et joulupukilta on turha pyytää lisää. Ei niillä kaikilla voi kuitenkaan kerralla leikkiä. Onneks alkaa kasvamaan jo "ulos" niistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Miksei joku vois alkaa valmistamaan LPS jauhelihaa tai perunoita, tuntuu että kaikki missä on tuo (kirottu) logo niin on lasten mieleen ja ne tykkää. Loppuis ruuan kans ränkkääminenkin :D

Paa ite LPS tarra jauheliharasian päälle. :D
Aina kaupasta tullessa pitää alkaa laputtamaan snelmannin päälle LPS. Jokohan alkais uppoomaan ruoka :D
 
Meillä tytöt toivoneet joulupukilta niitä elikoita myös ja talo löytyy jo entuudestaan.Mietin vaan sitä,että miten hemmetissä sitä muistaa mitkä elukot on jo tytöillä :xmas: :eek:
täytyy varmaan ottaa valokuva kameralla ja verrata sit kaupassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
Mä kuulin näistä ekaa kertaa viime viikolla :ashamed:
Sä olet silti oikein hyvä äiti :hug: :D

(minäkin vihkiydyin asiaan vasta vuosi sitten, esikoistyttöni ollessa miltei viisivuotias)
No meidän tyttö on onneksi vielä niin pieni, ettei tommosia tartte alkaa ostelemaan :D Ja siks varmaan en ollut näistä kuullutkaan.. Kummityttö noista kai tykkää ja hälle tuli pari elukkaa ostettua :D
 
vieras
Minkä ikäset niillä leikkii? Meillä neiti vajaa 4v eikä ikänä ole tuollasista puhunut, saatika osannut vaatia itselleen. Ollaanko me jääty jostain tärkeästäkin paitsi? :D
 
vieras
Siis mihin niitä tarvitaan noin paljon? Meidän 4,5vee tytöllä on noin kymmenen petshoppia eikä ainakaan edes haikaile lisää. Eikös ne taskulemmikit muuten ole ihan samanlaisia, mutta halvempia?

Meillä on yksi petshop-talo ja se maksoi tarjouksessa viime joulun alla honkkarissa 30e. Minusta se riittää, koska meiltä löytyy muitakin "tönöjä" ja tyttö saa esim. hello kitty talon nyt joululahjaksi. Ei pelkkiä petshoppi mökkeröitä miljoonaa tarvita.

Hiukan tuntuu toisilla menevän överiksi, vaikka meilläkin on ihan pirhanasti leluja.
 

Yhteistyössä