Löysin ihan superihanan haalarin, onko jollain tämä?

[QUOTE="noo";26170603]Vähän liian kirjava mun makuun, mutta eikös noi reimatecit yleensä ole hyviä ja laadukkaita?[/QUOTE]

Näinhän ne sanoo..

Itellä ei kokemusta, ainuttakaan reimatecia en oo omistanut. Vähän liian tyyriitä mun makuun. Mut aina saa haaveilla :D
 
"vieras"
Tyyriitä? Just ostin ens talveksi reimatecin haalarit lapsille 47e kipales. Ei niitä kannata täydellä hinnalla todellakaan ostaa. Ei ole moitteen sanaa sanoa, 7 vuotta nyt niitä on käytetty.
 
On tosi ihana kyllä! Mutta itsellä on vähän pahaa sanottavaakin reimatecistä... Kolmen haalarin kokemuksella. Kangas on nimittäin (ainakin talvihaalareissa) helposti kuluvaa ja lika pinttyy vaaleisiin sävyihin ihan ennätysnopeasti! Meillä 3-vuotiaan talvihaalari on yhden talven jälkeen sen näköinen että enpä taida kehdata sitä pikkuveljelle kierrättää kuin rymyhaalariksi korkeintaan... Ei sentään puhki ole polvet kuluneet, mutta tosi karheiksi ovat kuitenkin menneet, ihan peruskäytöllä mielestäni.

Reimatecillä myös nuo pienten koot ovat ihanissa kuoseissa, mutta sit kun olis tarve koossa 104 tai isompaa niin väritkin on sitä yläosa yhtä väriä-alaosa toista -tyyliä...
 
[QUOTE="vieras";26170765]Tyyriitä? Just ostin ens talveksi reimatecin haalarit lapsille 47e kipales. Ei niitä kannata täydellä hinnalla todellakaan ostaa. Ei ole moitteen sanaa sanoa, 7 vuotta nyt niitä on käytetty.[/QUOTE]

Ei tartte ostaa joo mutta harvoin satun kauppaan just sillon, kun siellä on hyvät alennukset haalareista, tai jos satunkin niin ei ole jäljellä enää mun silmää miellyttäviä tai ei ole kokoja.
 

Yhteistyössä