Löysin tulevan kotini

voi vittu joo
Heh heh ja hah hah, ompas hauska nauraa taas toisille ja toisten mauille. Jessus te naiset ootte inhottavia ja etovia tapauksia, tää kaiken jatkuva mollaaminen alkaa ottaa pattiin.

Häpeisitte typerykset.
 
"vieras"
Persoonallinen ja oudolla tavalla kaunis. En missään nimessä sanoisi rumaksi, mutta luulen että tuota voisi käyttää hintaneuvotteluissa. Omasta mielestäni kuitenkin parempi kuin suurin osa.
 
Heh heh ja hah hah, ompas hauska nauraa taas toisille ja toisten mauille. Jessus te naiset ootte inhottavia ja etovia tapauksia, tää kaiken jatkuva mollaaminen alkaa ottaa pattiin.

Häpeisitte typerykset.
En mie nyt mollaamistarkotuksessa tätä laittanu :( Ihan vaan ajattelin jakaa tuon löydön muillekin. En hauku sisustusta, se on erilainen, oudolla tavalla kivakin. Viihtyisin siellä varmaan paremmin kuin nykyään suositussa valkeassa maalaisranskalaisessa tyylissä.
 
Heh heh ja hah hah, ompas hauska nauraa taas toisille ja toisten mauille. Jessus te naiset ootte inhottavia ja etovia tapauksia, tää kaiken jatkuva mollaaminen alkaa ottaa pattiin.
Häpeisitte typerykset.
Osoitat vain oman ennakkoluuloisuutesi ja typeryytesi, jos tätä ketjua pidät haukkumisketjuna. Nähdäkseni ainoa ketään haukkunut tekee sen lainaamassani viestissä.
 
:D
Hehe, höpsö. Nuo kuvat on ainakin jonkinasteisia hdr-kuvia, eli useampi erivalotusasteella otettu kuva päällekkäin,sen takia yksityiskohdat korostuu ja näyttää kolmiulotteiselta.Mun mies oli ihan fileissä noista kuvista,kuulemma hienoimmat kuvat ikinä missään asuntoilmotuksessa.
 
Hehe, höpsö. Nuo kuvat on ainakin jonkinasteisia hdr-kuvia, eli useampi erivalotusasteella otettu kuva päällekkäin,sen takia yksityiskohdat korostuu ja näyttää kolmiulotteiselta.Mun mies oli ihan fileissä noista kuvista,kuulemma hienoimmat kuvat ikinä missään asuntoilmotuksessa.
Nuo näyttää osa kuvista ihan maalauksilta :)
Onkohan tuon yhden huoneen katto laattaa?
 

Yhteistyössä