Löysin vanhan BARBI TALON!!! Onko kellään ollut tämmöistä??

Ai vitsi, toi on just samanlainen kun se, minkä yksi kaveri toi mukanaan kun muuttivat Amerikasta Suomeen joskus 80-luvun puolivälissä! :D Mentiin aina sinne kaverille leikkimään tolla vaikka joskus se talon omistaja ei ollut kovinkaan innoissaan noista ainaisista barbie-leikeistä... =)
 
Mä sain ihan samanlaisen joululahjaksi joskus 80- luvun ihan lopussa tai sit 90-luvun alussa. Nyt oma tyttöni leikkii sillä, mutta meiltä puuttuu lähes kaikki nuo osat..hyllyt,pöydät & pikku tarvikkeet. Harmittaa kun ei enää saa mistään :(
 
Voi vitsi et on ihana!
Itse löysin vanhan barbie autoni viimeksi kun kävin kotona. Siis sellasen vaaleenpunasen avocadilagin. Samalla reissulla löyty myös barbi joka oli aivan loistavassa kunnossa mut en tiedä sen "nimeä". Nyt noi oottavat että tyttö kasvaa ja sillä välin poika leikkii tolla autolla :LOL:
 
En saanut barbia tai sille jotain hienoja vaatteita/tarvikkeita. Ei ollut mylittleponya. Snif. Eikä tarpeeksi legoja. Kun _ihan_ kaikilla muilla oli.

Jotain perää on väitteellä, että vanhemmat ostaa lapsillensa sitten lapsuudessaan kaipaamia tavaroita. Höh, köh, osuja ja uppos.
 
vieras
Täältä löytyy! Mulla kaikki tavarat tallessa. Tosiaan tuossahan on vielä se sänky/sohva ja sitte pöydän tuoli. Lapset toisinaan tutkailee noita kaikkia tavaroita, mut on vielä liian pieniä leikkimään. Kolmikerroksinen talo löytyy myös, mut siinä ei oo hissiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
En saanut barbia tai sille jotain hienoja vaatteita/tarvikkeita. Ei ollut mylittleponya. Snif. Eikä tarpeeksi legoja. Kun _ihan_ kaikilla muilla oli.

Jotain perää on väitteellä, että vanhemmat ostaa lapsillensa sitten lapsuudessaan kaipaamia tavaroita. Höh, köh, osuja ja uppos.
Tsih... hihi. Joo!

Mut mulla on esikko vaan tyttö, ja nyt kun minulla vihdoin viimein olisi vähän rahaakin jo, niin se on niin iso että ei sille kannata enää leluja ostaa. Mutta mies ostaa poijille vaikka mitä hassua ja äiti pyörittää silmiään (hymyillen, kylläkin)

 

Yhteistyössä