Löystyykö paikat?!?

Miehelläni kiinnostaa todella paljon tämä eli jos synnytän normaalisti niin löystyykö paikat? Kaverit ovat heittäneet vitsiä synnytyksen jälkeen, et laittaa pari "isännän tikkiä"? Eli pikaisia vastauksia.. Pelkään ihan hulluna synnytystä.. :whistle:
 
Vaikuttaahan se aina jonkun verran,mutta ne lantionpohjaharjoitukset... :attn: Joku lääkjäri sanoi kerran,että vaikka olisi sektio tehty,niin silti vaikuttaa emättimeen.Nimittäin ne raskaushormoonit.
Itse olen synnyttänyt neljä lasta,joista suurin liki 4700g,mutta eipä ole mies valittanut. ;)
 
Sitä vaan ihmettelen ku eka kerta, synnytyksen jälkeen siis, oli niin tiukka että pelkäsin ettei sinne enää mitään edes mahdu ja että onkin rööri tullut tikattua umpeen :LOL: Kävin neuvolassakin kun epäilin että mulla on jokin tulehdus tms mutta siellä vakuuteltiin että paikat on kunnossa. Ehkä mulla vaikutti nuo hormonit hiukan väärin...

Mutta lantiopohjanlihaksissa mulla ois silti hieman jumpattavaa... :(

 
Me-Mu
Esikoisen synnytyksen jälkeen hankin geishakuulat lihasjumpan avuksi. Alkuhankaluuksien ja totutteluun liikkua (ulkonakin) nämä kuulat sisälläni asia alkoikin edetä ihan hyvin.
Aiemmin olin yrittänyt ilman kuulia, mutta en oikein edistynyt jumppauksessa. Joten 1 vuosi asiaa harrastaneena näillä treenaus on ylittänyt kaikki odotukseni ihan roimasti. ;) ja mieskin on ollut asiasta ihan innoissaan.
 
Geisha-kuulat
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 08:48 Johanna kirjoitti:
Miehelläni kiinnostaa todella paljon tämä eli jos synnytän normaalisti niin löystyykö paikat? Kaverit ovat heittäneet vitsiä synnytyksen jälkeen, et laittaa pari "isännän tikkiä"? Eli pikaisia vastauksia.. Pelkään ihan hulluna synnytystä.. :whistle:
Itselläni 4kk synnytyksestä ja paikat kyllä hieman löysät. Osasyynä oma laiskuus eli jumppaa ei tarpeeksi.

Nytpä kysynkin MITKÄ OVAT HYVÄT GEISHA-KUULAT JA MISTÄ OLETTE NE OSTANEET?
 
tilannut
Tilasin netin kautta toyheaven.fi osoitteesta Smartballs merkkiset laadukkaat kuulat. Kahdenkympin arvoiset, ja mielestäni parhaita ostoksiani.
Ovat helppokäyttöiset soikionmuotoiset, ja paaljon hiljaisemmat ääneltään entisiin verrattuna. :)
 
en osaa sanoa merkeistä, mitkä hyvät ja mitkä huonot, mutta ihan asiantuntija on vinkannut, että kyllä ne kannattaa jostain seksikaupasta hakea, kun hinta voi olla 10:s osa siitä, mitä jossain lääketieteelliseen tarkoitukseen niitä myyvässä paikassa ja tuote on ihan sama. Seksikaupoissa vaan paljon parempi ja suurempi valikoima!
 
Ei täällä ainakaan löystyny, vaikka 4,5 kiloinen vauveli tuli alakautta. Ajattelin ennen synnytystä, että ainakin epparin ompelu kiristää paikkoja, koska olin varma paikkojen repeämisestä. Yllätyksekseni ei tullu yhtään tikkiä ja miehen mukaan paikat on kireämmät kun ennen synnytystä. Eli ei siis pelkoa!! =)
 
mulla kävi näin:eka syntyi 4010g ja tehtiin eppari.toinen syntyi sektiolla 3650g ja kolmas 3760g syntyi normaalisti ja tuli toisen asteen repeämät ja tuntui ettei tule millään ulos.eli jännä miten isompi tuli paremmin ja vaan pienellä epparilla :whistle: nyt ku tuli kolmas ni paikat niin tiukkana että seksi aluksi hankalaa,vaikka laittaa luikastetta ja entäs ne smartballsit?jestas,just ja just menee sisään kauheen rasva määrän kanssa.mieskin sanonu miten kiree oon.silloin tällöin tullu tehtyä lantiopohjalihaksia.et näin,mitä enemmän raskauksia sitä kireämpi :D neljännestä en edes haaveile :\|
 
Mies väittää ettei olis löystynyt... Jos sitten onkin niin lantionpohjan lihaksia opin käyttämään vasta synnytyksen jälkeen seksissä hyväksi, ehkäpä se vaikuttaa miehen tykkäämiseen :) Joka tapauksessa, mulla on käynyt niin että seksuaalisesti tunnot parani synnytyksen jälkeen! Näinkin voi käydä!
 
kireä
mä kirjotan tähän nyt ihan suoraan että mitähän jos miettisitte nyt jotain muuta kuin sitä löystyykö se! se saattaa sun oman pään sisällä löystyäkkin jos et muuta ajattele kuin sitä.ja mitä se hyvässä suhteessa edes haittais.. toki miehet siitä vitsailee keskenään vaikkakin on jo aika vanha vitsi. omani ei toki tähän vitsailuun osallistu muuten kuin oma-aloitteisesti kehuskelemalla kuinka hyvä seksielämä meillä on.... ja ekan odotuksen aikana murehdin tätä samaa niin käski mies itse olla ajattelematta turhia,koska ei ole pääasia,pääasia on kuinka muuten palaudut synnytyksestä ja onko lapsi terve. parisuhteen hoitaminen on vaikeaa samaan aikaan pienen vauvan kanssa joten kannattaa jutella ennen sitä asiat valmiiksi selviksi niin ei tule yllätyksiä.ja jos näin käviskin että jostain syystä seksi ei "onnistu" synnytksen jälkeen niin miettikää sitä sitten mutta keskittykää nyt vain olennaiseen eli terveen lapsen saamiseen.
 
Nytpä kyllä heititte "pahoja" vastauksia. Meillä kun on lähes koko raskaus eletty siinä uskossa että löystyy, ja oltu vielä ihan tyytyväisiä siitä. Tuntuu meinaan että on alunperin vähän turhan tiukat paikat. No, pianhan sen näkee kuinka meillä käy.
 
äitivm81
meidän poika oli syntyessään 4325, repesin ja tikattiin. Kun haavat oli parantuneet 2,5kk päästä, tuntui paikat osittain tosi tiukoilta ja kiristävältä. Parin viikon päästä sitten jo löysiltä, sillä tuntui kuin tunto olis hävinnyt emättimen suulta. Hankin instrumentaurista kuulat, törkeen hintaiset, tiedän(55e), mutta hyvät ohjeet mukana, kaksi kuulaa, joihin useampia erikokoisia painoja sisälle(tarpeen mukaan). Ainakin oli helppoa aloittaa, kun tiesi miten toimia:)ja hyväksi todetut, ei mitään tavallisia palloja! Joskus kannattaa kroppaansa panostaa, enpä haluaisi kärsiä myöhemmällä iällä erittäin kiusallisistakin vaivoista:)
 
susa05
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 08:48 Johanna kirjoitti:
Miehelläni kiinnostaa todella paljon tämä eli jos synnytän normaalisti niin löystyykö paikat? Kaverit ovat heittäneet vitsiä synnytyksen jälkeen, et laittaa pari "isännän tikkiä"? Eli pikaisia vastauksia.. Pelkään ihan hulluna synnytystä.. :whistle:
mä sanoisin tollaselle miehelle että hohhoijaa..jos ei osaa muuta miettiä ennen synnytystä niin....eiköhän siinä ole paljon muuta mietittävää kun seksi synnytyksen jälkeen.miehesi saattaa yllättyä miten paljon elämä muuttuu kun saa sen käärön syliin.tuskin ekana mietitään että milloin taas....
anteeksi jos sanoin pahasti mutta itseäni ärsytti nuo vitsit kun synnytys lähestyi.kyllä munkin mies siitä leikillään sanoi mutta mä kyllä palautin heti maan pinnalle.mun mielestä seksuaalisuus on niin arka aihe synnytyksen jälkeen että....kyllä mä itsekin mietin miten enää koskaa kykenen ja miltä se miehestä tuntuu....
 
Mun mies ei ollu ennen synnytystä aiheesta huolissaan ollenkaan mut mua itteeni kyllä mietitytti tosi paljon et löystyykö ne paikat sit ihan ettei mitään tuntoja enää missään..
n. 2kk synnytyksen jälkeen gyne suositteli jumppaa, niinkun tuossa edellä onkin jo tullu, eli suosittelen minäkin! ilman sitä paikat olis varmaan jääny löysemmiks. mies ei oikeen osaa nykyään kommentoida et onko muutosta tapahtunu verrattuna aikaan ennen synnytystä, omasta mielestä pikkasen löysempi kun aikasemmin mut ei mitään haittaa käytännössä.
 

Yhteistyössä