Löytyisikö minulle tosiystävä?

Kaipaisin elämääni ystävää, jonka kanssa voisi jakaa niin ilot kuin surutkin. Ystävää, joka ei tuomitse toisen päätöksiä. Ystävää, joka ei jätä. Ystävää, jonka kanssa voisi istua kahvikupposen ääressä. Ystävää, jonka kanssa voisi touhuta kaikenlaista esim. laittaa ruokaa yhdessä, shoppailla, harrastaa ja mitä nyt milloinkin sattuisi keksimään.

Olen kolmekymppinen äiti Etelä-Suomesta, mutta sinun iälläsi ja asuinpaikallasi ei ole väliä. Minulle välimatka ei ole este!

Toivottavasti yv-laatikkooni tulee postia =)
 
Moi!:)etsin itsekin ystäviä koska minulla ei niitä liikaa ole ja paikkakunnalla missä nykyään asun en ole kerennyt löytämään ystävää,minulla on 1vja 1kk poika, olisi siis kiva todellakin tutustua.oletko yhden vai useamman lapsen äiti?:)
 
Kovasti olen etsinyt ihmistä.. Tuntuu, että se oikean ystävän löytäminen on vaikeampaa ku se ukon löytäminen :headwall: En ymmärrä miksei se ystävyys vaan ota tulta alleen. Vaikka kuinka ihminen tuntuu mukavalta, niin ei.. Ehkäpä olen sitten ikävä ihminen :ashamed: Vaikka kuvittelenkin olevani mukava ja huumorintajuinen :LOL: On muuten tekonaurua kyl tuo..

Mullekin saa laittaa siis postia.. Pirkanmaalta oon.. Perheessämme, mies, poika 1v6kk ja mäyris. :D
 

Yhteistyössä