Löytyisikö vl-äitejä

  • Viestiketjun aloittaja uikkuli
  • Ensimmäinen viesti
Äiti81
heips....olen vanh.lest. äiti pohjoiskarjalasta, neljä lasta,vanhin 5v,nuorin 3kk.sähköpostia mulla ei vielä oo kun koneenki sain ihan just.mut anna oma sähköpostiosoite...jos saisin tässä heti tehtyy itellenikin.Rauhallista Joulua.
 
Kelpaisinko, vaikka meillä "vain" 3 lasta... olis kiva saaha kontakteja muihin vl-äiteihin sähköpostin välityksellä, kun meillä raksa-aika ja ite aina yksin lasten kanssa kotona...olen toivonutkin, et jostakin löytäisin tällaisen ketjun, ite en ole saanu aikaseksi tehä aloitetta.
 
ihan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.12.2006 klo 22:13 äiti83 kirjoitti:
Kelpaisinko, vaikka meillä "vain" 3 lasta... olis kiva saaha kontakteja muihin vl-äiteihin sähköpostin välityksellä, kun meillä raksa-aika ja ite aina yksin lasten kanssa kotona...olen toivonutkin, et jostakin löytäisin tällaisen ketjun, ite en ole saanu aikaseksi tehä aloitetta.

samallainen tilanne täällä :wave: Raksa-aika on niin ihanaa lasten kanssa :)
 
Samaa olen ihmetellyt myös minä. Eli mielellään liittyisin kyseiseen kerhoon, mikäli se vain on mahdollista. Kokeilin tuota "hae jäseneksi"-juttua mutta ei tapahtunut mitään. Onko tuo kerhon salasana mahdollista saada esim. omaan sähköpostiosoitteeseen? - Antti
 

Yhteistyössä