Löytyiskö riitapukaria?

Älä sano että haluat tapella, sillä silloin kukaan ei sua usko. Esität vain idiootimaisimman mielipiteen minkä keksit ihan täydestä sydämestä ja tosissasi niin siitä se sitten lähtee. Mutta sekään ei saa olla provolta haiskahtava. Äläkä unohda harmautua ;) :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Älä sano että haluat tapella, sillä silloin kukaan ei sua usko. Esität vain idiootimaisimman mielipiteen minkä keksit ihan täydestä sydämestä ja tosissasi niin siitä se sitten lähtee. Mutta sekään ei saa olla provolta haiskahtava. Äläkä unohda harmautua ;) :whistle:
Mä en pysty... Mun pää on jäässä ja mua vaan ketuttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miä oon niin äkänen etten keksi edes aihetta mistä kinastella, kiukkuan vaan |O :saint: :xmas:
Samoin.

k a t a :lla alkaa olla jo hyvää yritystä :D :LOL:
Täällä sama meno!!
Jos oisitte täällä niin painisin kunnolla ja hutkisin!! |O |O |O
Mua koko päivän niin jurpinut ja mä...........
voisin kohta RÄJÄHTÄÄ!!!
|O |O |O |O

TÄNNE VAAN!!
ANTAA TULLA TIANNA!!!!! |O |O lyä jo!!!pure!!Potkase,prkele!!!! |O |O
 
Kröhöm.. tervetuloa hyvä yleisö Kaksplus MitäsNyt fightnight iltaan! Tänään meillä on tarjolla kolmen kamppailijan ottelu, ja ottelijat on tässä:

k a t a = Hän on yliagressiivinen, arvaamaton, ja omaa suurimman haukkumasanaston.. mutta peittääkö hän epävarmuuttaan tällä suunsoitollaan ja kauheilla ilmeillään, se selviää kohta kun ottelu alkaa.

Miä = Hän on ottelijoista kiltein, mutta se saattaa olla vain hämäystä, sillä pinnan allahan saattaa olla tulivuori joka vain odottaa purkautumistaan.. silloin on iskut herkässä ja kavereille lihat mustina.

Tianna = Tianna on kova aloittaa tappeluita mutta ensimmäisen pakenee paikalta, mutta nyt ei auta juoksemiset sillä siitä pitää huolen kaksi muuta ottelijaa. Tiannan vahvuutena on kiero kylmyys, vaikka hän katsoo sinua silmiin niin silti hän pystyy puukottaa sinua selkään!

Jokainen kannustakoon omaa suosikkia, OTTELU ALKAKOON!
 
Miä
Hei, Kaksimieli :heart: :heart: Missäs hää on ollut? Oli ikävä. Ainiin tapella piti. Siäkin rontti saat jumaleissön turpaas ihan justiinsa, kerää pallis ja häivy |O |O
 

Yhteistyössä