Löytyskö kavereita? -13kg

No täällä oli punnitus ihan prseestä |O

Oli tullut 0,5 kg lisää painoa :ashamed: En tajua kun mä ihan oikeasti olen niin kauheesti yrittänyt tehdä niin kuin käsketty. Paitsi se 2 palaa kakkua, mutta ei kai se nyt sellaisesta voi tulla?? Ärsyttää :headwall:

Eli siis tilanne seuraava:
Aloituspaino: 67 kg
Paino nyt (tai siis eilen): 63,3 kg
Muutos vko: + 0,5 kg (argh!)
Pudotus yhteensä: 3,7 kg

Moision Musta Enkeli: Mäkin raijasin itteni eilen jumpalle, ja kaveri pyysi tänään lenkille. Niin ja perjantaina pitäisi taas mennä jumpalle. Kyllä meinaan hiki lentää kun ei ole vähään aikaa tullut käytya B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Tää dementikko :snotty: Unohdin kysyy että onko muilla turvotusta ja mikä ihme siihen auttaa |O Mun maha näyttää tosi usein siltä ku oisin viimisillään raskaana, eli ihan älysti turvottaa. Kertokaas kaikki hyvät keinot :D
Mulla kanssa tää sama. Monesti on tultu kysymään että olenko raskaana kun maha niin turvoksissa :ashamed: Ja vielä kun meille ei niitä lapsia kovasta yrityksestä huolimatta ole tullut niin se tuntuu tosi pahalta. Mä olen miettinyt että ehkäpä se tulee usein silloin kuin syö jotain hiilaripitoista. Siis vaaleeta leipää, pastaa tms.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Tää dementikko :snotty: Unohdin kysyy että onko muilla turvotusta ja mikä ihme siihen auttaa |O Mun maha näyttää tosi usein siltä ku oisin viimisillään raskaana, eli ihan älysti turvottaa. Kertokaas kaikki hyvät keinot :D
Mulla kanssa tää sama. Monesti on tultu kysymään että olenko raskaana kun maha niin turvoksissa :ashamed: Ja vielä kun meille ei niitä lapsia kovasta yrityksestä huolimatta ole tullut niin se tuntuu tosi pahalta. Mä olen miettinyt että ehkäpä se tulee usein silloin kuin syö jotain hiilaripitoista. Siis vaaleeta leipää, pastaa tms.
:hug: Varmasti pahalta tuntuu :/


Mä en syö olleskaan vaaleeta leipää, näkkäri ainoa , tosi harvoin perunaa, makaroonia en ikinä... :| Kanaa vaan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
No täällä oli punnitus ihan prseestä |O

Oli tullut 0,5 kg lisää painoa :ashamed: En tajua kun mä ihan oikeasti olen niin kauheesti yrittänyt tehdä niin kuin käsketty. Paitsi se 2 palaa kakkua, mutta ei kai se nyt sellaisesta voi tulla?? Ärsyttää :headwall:

Eli siis tilanne seuraava:
Aloituspaino: 67 kg
Paino nyt (tai siis eilen): 63,3 kg
Muutos vko: + 0,5 kg (argh!)
Pudotus yhteensä: 3,7 kg

Moision Musta Enkeli: Mäkin raijasin itteni eilen jumpalle, ja kaveri pyysi tänään lenkille. Niin ja perjantaina pitäisi taas mennä jumpalle. Kyllä meinaan hiki lentää kun ei ole vähään aikaa tullut käytya B)
Ei luulis että palasta kakkua tulee, varmaaan vaan turvotusta :hug: Tieän kyllä tunteen että ärsyttää, ku itelle pamahti se 2kg takas |O Ku ois jo laiha,ettei tarttis laihduttaa :LOL: Missä jumpas käyt ?
 
Lohdutuksen sananen kaikille meille, ei surra muutamia takaisin tulleita grammoja tässä vaiheessa. Ihan oikeesti älkää ajatelko että laihdutatte, vaan pyrkikää muuttamaan syömistapoja niin ettei ole nälkä mutta ei ruokailun jälkeen ähkykään. Pisteilijät tietty eri juttu kun niillä voi jatkaa vaikka hamaan loppuun.
Mutta jos vetää kovaa laihista ja pääsee tavoitteeseen, mitä sen jälkeen? Alkaa normaali elämä ja kilot tulemaan takasin. (Toivottavasti ei kuitenkaan näin). Ehkä mä yritän teille aivopestä tätä mun juttua, mutta mulle tää vaan tällä hetkellä on tosi kova juttu. Saa syödä 4 kertaa päivässä ihan kunnolla eikä ole nälkä, grammoja kuitenkin putoaa hitaasti ja varmasti. Liikuntaa en ole harrastanu koko aikana vielä, tarkotus kuitenkin jossain vaiheessa alkaa lisäämään hyötyliikuntaa, pyörällä harrastuksiin ym.
Onnittelut kuitenkin kaikille pudotuksista ja takana olevasta viikosta. Uusi viikko on taas alkanut uusin kujein ja ei kun mutru huuleen ja vastatuuleen.
 
Mä oon aatellu että kuhan pääsen sinne tavotteeseen,niin jatkan samaa mallia syömällä ja kerran viikossa pidän sen herkku päivän, ja oon aatellu toistaki vaihtoehtoo, mulle on tehty ruokaohjelma mikä hyväks kun reenaa , jos sitten sillä. Salille kuiteski joka tapauksessa sitten meen :D Mulle ei onneks niin kauheen helposti kilot tuu, kun liikun joka päivä kotonaki koko aika, pitää nuo neljä lasta kiirisenä :whistle: No mutta tämmöstä.. tänään ollu taas hyvä päivä, suklaaseen meni VAAAAAAAN 8 pistettä :snotty: No mutte yli ei menny. Nyrkkeilyyn en tänään päässy ,mikä on harmi. Mutta huomenna sitten. Oltiin tänä lasten kans ulkona 4 tuntia , siivosin auton siinä sivussa ja touhuilin ,että en ihan tyhjän panttia norkoillu sielä. Keskimmäiset menee huomenna 2 yöks mummolaan,joten haaveilin tässä piiiiiitkästä kävely lenkistä kahestaan vauvan kans. Muuten ei oikeen onnistu , ku kaikki aina vaatimassa äitin mukaan :saint: Ja pakkohan ne on sitten mukaan ottaa :heart:
 
MMM: Olen käynyt jumpilla tuossa lähikouluilla. On paljon edukkaampaa kuin kaupungin saleilla ja toisekseen siellä on kaiken näköisiä ihmisiä eikä tartte miettiä minkä näkönen tai kokonen on. Ja tulee mentyä kun ne on tossa likellä. Ja eilen kävin lenkillä *ilmoittaa hän polleana*

Mä olen kanssa ajatellut sitten kun pääsen tavoitteeseen (huoh.. sitten joskus tosiaan), niin jatkan muuten samalla lailla paitsi jätän iltapalan pois ja pidän yhden herkkupäivän viikossa.
 
Hmm, tuli tässä mieleen että vaikuttaiskohan ostaa sellanen nutriletin ,0nko se 5pv paketti, jos sillä sais rutistettua muutaman kilon(turvotuksen ainaski) ja jatkais pisteillä, mutta tuliskohan ne takasi :whistle: :D Kilot siis...

Mä oon täälä tapellu karkki himoo vastaan, pakko kertoo : Poika viiputti mua vastaan tänään ku tulin kotiin,oli jo päässy aikasemmin koulusta, ku takas tuli oli niin salamyhkänen että... sen huoneeseenkaan ei saanu mennä :whistle: Noo hetken päästä sai juttunsa valmiiks ja tuli naama hymys ojentaan mulle punasen kirjekuoren ja itse tehdyn kortin missä luki maailman parhaimmalle äidille t.jimi , kirjekuores oli karkkipussi ja tikkari :heart: Ihan omalla rahalla oli käyny ostamassaki,ihana. Ja mä olin aivan tippa linssis ,hih :D

No ne karkit on nyt turvallisesti alakerras , enkä jaksa enää sinne raahautuu :LOL: Mansikoita söin niin autto hiukan makean himoon. Eli pisteet pysy kohillaan B)
 
MMM: Oi kuin ihanan suloinen poika sulla! No jos noin ihanasti tekee niin ei se haittaa jos silloin vähän karkkia maistaa. Mutta hyvä tietty jos pysyt karkkipäivään asti pidättäytymään :flower:
 
Heissan kaikki. Ihania suunnitelmia teillä kaikilla on elämään painonpudotuksen jälkeen. Itse tahkoan koko ajan niiden herkuttelupäivien kanssa että mikä on sopiva määrä herkkuja per viikko. Mä kun vähn maistan ni sitten menee jatkuva syöttö päälle ja joka päivä pitäsi vähän maistaa, ihan vaan vähän.

Mutta tässä nyt tulaa tietoa viikkosaavutuksista:

Aloituspaino:81.4 kg
Paino perjantaina: 79.1 kg
Pudotus vko 3: 0.3 kg
Pudotus yht: 2.3 kg

Hidasta on pudotus mutta oon antanu itelleni pitkän ajan tavoitteita, toki kivahan se olis jos paino putoais muutaman kilon muutamassa viikossa kuten teillä joillakin mutta...

MMM: Ihanan yllärin oli poikas sulle järjestäny. Nuo on niitä parhaita lahjoja mitä lapselta voi saada.

Jatketaan lyylit vaan samaan tyyliin ja annetaan kiloille kunnon lähtöpassit.
 
Viikonloppu ei mennyt ihan nappiin :ashamed: Meillä oli lauantaina vieraita ja muhun upposi Mövenpickin suklaa jätskiä ja karjanpiirakoita ja siideriä, skumppaa ja viintä. Ja sitten sunnuntaina meni pizza (tosin ekan kerran elämässäni tilasin pizzan puolikkaalla juustolla) ja vielä jätskiä päälle. No olihan se paino TAAS noussut, prkl. Tänään aion piiskata itseäni jumpalla ja huomenna punnita uudelleen.

Paino siis eilen 63,6. Eli noususuhdanne päällä :headwall:
 
Missä meidän kaikki tulevat laiheliinit on? Miten punnitukset menneet?

Mun piti maanantaina mennä piiskaan itseäni jumpalle niin unohdin maksaa jumppamaksun niin en voinut mennä. No, menin sitten eilen. Jokseenkin turhauttaa kun paino ei tipu. huoh... Toivottavasti kohta tuisi joku humahdus niin saisi motivaation taas kohdilleen :saint:
 
Tervetuloa poppooseen Krysanteemi :wave: Sulla on ollut mahtava aloitus kyllä!!!

Mä olen nyt rampannut siinä vaa'alla joka hemmetin päivä ja se siitä mihinkään laske. hmph. :headwall: Tänäkin aamuna mun paino oli enemmän kuin 3 viikkoa sitten, joten kyllä tässä saa motivaation lahkeessa roikkua kiinni. No, eilen onneksi katselin sellaista leffaa jossa oli se yksi hoikka nainen.. mikäs se nyt oli.. Kate Hudson. Se oli niin hoikka että ei kyllä tehnyt mieli mönkiä jääkaapille. B)
 
Krysanteemi : Lämpimästi tervetuloa :D

Mä kävin aamulla puntarilla ja kilon menny ales .JIHUUUUUUUUUUUH :D Eli paino nytten 73,5kg Eilen kävin hyökkäysvaunujen kans kävelemäs aika reipasta vauhtia 13 km nyt on jalat niin kipeet että , mutta huomenna taas jos ilmat pysyy hyvinä. Niin ja pudotusta yhteensä 5,1 kg (-15,5kg) Niin ja tosi hyvä keino jos haluttaa karkkia, tikkarit, kestää pitkään ja ei mee kun 1 p :p
 
Niin ilmotan maanantaina tuloksen paremmin , ku sillon viikko kuosis pysymistä :D Haluttas kauheesti lähtee lenkille,mutta on vieläki aivan jumissa paikat ja jalat kipeet . Laahustan ku vanha mummo :snotty: Aattelin pikkusen mutkan käydä kuiteski vaunuttelemas, eilen tuli syötyä keksiä ja illalla vielä kanaa+vihanneksia. Tais mennä muutama pojo ylitte , mutta ei montaa :whistle: Mites muilla menee?? Mä odotan innoissani ku tänne suuntaan avataa hm 30.10 IHANAA!!!! Jos sais sitä ennen rutistettua kiloja mielellään monta niin lähden ostaan jotain uutta vaatetta pitkästä aikaa. 8kg ois siihen tavotteeseen matkaa, mutta oon miettiny että 65kg rutistan sinne 60kg Ja kuhan 65kg mittarissa niin alan käymään salilla. Tsemppiä meille :)
 
23.8 paino 66,9kg
19.8 paino 66,7kg :ashamed:

Tuohon alkuun toi kaamea totuus...
Puolustukseksi meillä on ollut nyt joka viikonloppu jotkut juhlat ja sen ohella "joutunut" ottamaan "vähän" herkkuja... :headwall:

Meillä on kone reistaillut, niin en ole päässyt kirjoittelemaan mitään, ja puntarin pattereitakaan ei ole saatu, kun tästä lähikaupunkien valikoimasta ei sellaisia ole löytynyt, mutta nyt ensiviikolla saadaan kun tilattiin!! :) Eli pääsen tolla omalla puntarilla ottamaan ensi pe punnituksen! :D
Turhaan kyllä mitään huippupudotusta tässä odotan, vaikkakin se puntari missä kävin niin kaverini sanoi että se saattaa näyttää kilon enemmän kuin oikeasti on... No toivotaan parasta ja pelätään pahinta.. ;)

Uusiakin oli tullut mukaan :wave:

MITENS OLIS lÄHTEEKÖ KUKAAN MUKAAN ETTÄ TAVOITE PAINO OLISI SAAVUTETTU ENSI TOUKOKUUHUN MENNESSÄ? Kun minulla ainakin on jotenkin vaikea saada aloitetuksi mitään jos ei ole jokin tietty päivämäärä mihin mennessä pitäisi olla valmista... (seliseli :saint: )
hmm mitähän muuta oli, no palaan taas kun tulee uusia juttuja! :wave:
 
Ainiin VEENA Saako udella onko teillä tulokset tulleet? muistelin että teillä oli jännäilypäivät silloin käynnissä kun viimeksi pääsin koneelle? PAKKO EI OLE VASTATA! Olen vaan niin kauhean UTELIAS :attn: (tiedättehän salkkari sallan :whistle: )
 
Möhkylä: Tottakai saa kysyä :) Sillähän täällä olen että kerrankin asiasta saa puhua niin paljon kuin sielu sietää :D Ikävä kyllä tärppiä ei tullut silloin, nyt uusi yritys käynnissä eli viime maanantaina tehtiin inssi ja siis viikko vielä niin selviää josko vihdoinkin oisi meidän vuoro. Eli jännäilypäivät alkaa taasen olemaan käsillä :)

MMM: Sulla on loistava vauhti päällä! Hyvä, hyvä!! *kannustaa puuhkat viuhuen*

).( Kävin tänään vasta vaa'alla kun viikonloppu meni vähän niin ja näin. Joka tapauksessa olen nyt samassa kohdassa kuin pari viikkoa sitten, eli viime viikkoihin verratuna (jolloin tapahtui omituinen painon nousu) on sentään tultu alaspäin. Silti harmittaa kun olin aatellut että tähän mennessä oisi jo paljon enemmän tippunut. Tilanne siis seuraava:

Aloituspaino: 67 kg
Paino nyt: 62,7 kg
Pudotus (vko6): 4,3 kg

muoks. unohdin hehkuttaa että kävin eilen noin 100 minutin lenkillä!!! Tosin tämä johtui siitä että me tavallaan eksyttiin :ashamed: Mutta joka tapauksessta tulipahan käveltyä :D
 
MMM sulla on kyllä hyvä vauhti päällä

Mä kävin eilenkin jumpalla, mutta tuntuu jotenkin ettei tää etene mihinkään. En oikein tiedä millä vois asiaa edistää... Kai se vaan pitää odottaa :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja möhkylä:
23.8 paino 66,9kg
19.8 paino 66,7kg :ashamed:

Tuohon alkuun toi kaamea totuus...
Puolustukseksi meillä on ollut nyt joka viikonloppu jotkut juhlat ja sen ohella "joutunut" ottamaan "vähän" herkkuja... :headwall:

Meillä on kone reistaillut, niin en ole päässyt kirjoittelemaan mitään, ja puntarin pattereitakaan ei ole saatu, kun tästä lähikaupunkien valikoimasta ei sellaisia ole löytynyt, mutta nyt ensiviikolla saadaan kun tilattiin!! :) Eli pääsen tolla omalla puntarilla ottamaan ensi pe punnituksen! :D
Turhaan kyllä mitään huippupudotusta tässä odotan, vaikkakin se puntari missä kävin niin kaverini sanoi että se saattaa näyttää kilon enemmän kuin oikeasti on... No toivotaan parasta ja pelätään pahinta.. ;)

Uusiakin oli tullut mukaan :wave:

MITENS OLIS lÄHTEEKÖ KUKAAN MUKAAN ETTÄ TAVOITE PAINO OLISI SAAVUTETTU ENSI TOUKOKUUHUN MENNESSÄ? Kun minulla ainakin on jotenkin vaikea saada aloitetuksi mitään jos ei ole jokin tietty päivämäärä mihin mennessä pitäisi olla valmista... (seliseli :saint: )
hmm mitähän muuta oli, no palaan taas kun tulee uusia juttuja! :wave:


Toi tavote päivämäärä on ihan hyvä juttu. Mulla oli alunperin tavote että 5.10 painan 75kg , mutta nytte menny sen alle, jipiiih!!! :D Seuraavaks oon aatellu että jouluun mennessä painan 65kg ....ja loput viiiis,millä ei nii kiirusta voin laittaa tavotteeks kans ens toukokuun =)
 

Yhteistyössä