löytyykö 40+ maili/kirjeystäviä

Aivan kuin kuvaus minusta paitsi että lapsia kolme. Lähetä yksityisviestiä vai tunnemmeko me jo kenties (jos olet palstalla rekisteröityneenäkin)?
Mutta minulle saa toki muutkin "vanhukset" kirjoitella.
LISÄILEN TÄHÄN TEKSTIÄ:
laitan tähän sähköpostini jos joku rekkautumaton haluaa kirjoitella
lapin_akka@hotmail.com
Ja ihan oikeasti rakastan kirjoittelua, joskus pitkiä, joskus lyhempiä mutta yleensä kuitenkin jotakin oikesti sielun syvyydestä purkaen, oli se sitten suomen syksyn ruskan ylistystä, kommentit siitä pitääkö valtion tukea miesten naimamatkoja oman kunnan ulkopuolelle, siitä mitä on olla samalla eskarilaisen ja lukiolaisen äiti ja elää siten kahdessa eri viiteryhmässä, Idols-ohjelman kansantaloudellisesta merkityksestä tai ihan mistä vaan, vaikkapa ystävällisessä mielessä pohdinnat maailman synnystä.
Odottelen meilejä!! Mutta en lupaa kirjoittaa joka päivä, mutta jos harvemmin sitä hartaammin. Joskus taas vastaus voi tulla ihan hetikin, riippuu niin monesta asiasta, myös siitä mitä perhe ja työ antaa aikaa myöten

 
Minulle voi lähetellä postia os. nulamaa@hotmail.com
Olen neljän lapsen äiti kans, kaks on aikuisia ja kaks pieniä,nää iltathdet (7ja 3 v) ite olen nyt 42. Meidän iskä ajaa rekkaa pohjoismaissa ja on paljon pois niin aikuis seurasta on puutetta...Joskus kyllä ajastakin näitä kirjoitella mutta yritetään.
 
joo itsekkin kaipaisin ikäistäni juttukaveria.Olen pian 40 ja lapsia 16,12 ja 2v vielä tulossa toinen iltatähti! la 12.3.06
omilla ystävilläni ei ole enään näin pieniä lapsia,joten postia tulemaan..varmasti jossakin on äitejä samassa ikäluokassa ja tilanteessa :saint: kagalitanja@hotmail.com
 
40v
Hei!
40 täyttynyt juu ja sen kunniaksi tatuointi hankittu.
Jotain ikäkriisiäkö, vai??
En ainakaan tunnusta, sillä elämä tuntuu
oikealta elämältä juuri TÄSSÄ ja NYT!!
Iän tuoma kokemus antaa jo niin paljon sisältöä,
siitä olisi jaettavaa maileinkin.
Täytettä eloon tekee kaksi "aikuista" lasta ja varhaismurkkuhan se on jo tuo iltatähtikin.
Perhe-elosta, omista mietteistä olisi naputeltavaa ja
ilolla tutustuisin toisiin äiti-ihimsiin!
Minut löydät osoitteesta
unimari@netti.fi
 
neljän äiti -66
Hei. Olen kohta nelikymppinen neljän lapsen äiti. Lapset ovat 16v, 14v, 4v ja 3v. Isot ovat tyttöjä ja pienet poikia. Harrastuksia ja touhuiluja joka lähtöön, mutta välillä olisi kiva kirjoitellakin. Olen länsi-Suomesta. anukirsi@netti.fi
 
hanpir
Hei! Täällä 45-vuotias neljän lapsen äiti kaipaisi myös maili/kirjeystäviä. Kaksi vanhinta jo aikuisia pienemmät esikouluikäinen ja 3-vuotias. Maili osoite olisi hanpir@luukku.com kiva js saisin postia sinne.
 

Yhteistyössä