Löytyykö 47v tai yli?

Täällä yksi 46-vuotias, joka yrittää vielä lasta. Ihan alkutekijöissä on yritys. Huomasin tämän sinun kirjoituksen nyt ja ajattelin, että mitähän sinulle kuuluu, kun itsekin olen tällainen iäkäs kuumeilija. Jos vielä luet tämän niin olisi mukava kuulla mitä sinulle kuuluu lähetä vaikka yv:tä.
 
Heippa Uudi :wave:
Mulla lapset 2 tyttöä 11v ja 7v ja poika 2v :heart: :heart: :heart: Saman ukkelin kanssa oleiltu 20v just siis ens kuussa tulis tuo 20v täyteen :hug:
Toivotaan kovasti, että saadaan pidellä nyyttiä sylissä vielä ennen "keski-ikää" :whistle: ;) :LOL:

"Onnentoivottelut" myös teille :hug:
 
Heippa :wave:
Mun lapset on 19 ja 22. Olenkohan edes hedelmällinen enään.
Tilasin jo ovistikkuja, että saan bongailla. Ei saa noita tutkimuksiakaan enään julkisella puolella saakohan enään yksityiselläkään.
Sulla on toi viimeinen synnytys noinkin lähellä, että varmaan vielä onnistuu.
Kuumeilen tuolla 40+ so what palstalla siellä on paljon kavereita. Tule sinne.
Paljon onnea teillekin yritykseen. Kuulostellaan puolin ja toisin.
:hug:
 
Heipsan :wave:
Juu, lähellähän toi synnytys tuntuu vielä olevan... :whistle: Muistan kun eilisen päivän ne kivut |O Siis kun ekan ja tokan synnytin ilman kipuja, mutt kolmonen anto tietää mitä ne supistukset sitt oikein on ja miltä ne tuntuu... :ashamed: :(
Mutt hei, mä tuun tonne 40+ so what, kunhan kerkeen...Ois meinaan kiireinen vappuviikko edessä.... ;) :whistle: :D

Kuullostellaan... :hug: ;)
 
Heippa hei :wave: B)
Mulla kaikki kolme (yksi kuollut vauvana) syntyivät käynnistyksellä. Eivät kai halunneet tähän pahaan maailmaan. :eek:
Kaikki kolme kivullisesti helppoja, että oikein ihmetellä täytyy, vaikka tipalla käynnistettiin. =)
Toivottelen sinulle tsemppiä kiireiseen viikkoosi. Älähän kutenkaan väsytä itseäsi liikaa. :hug:
 
Hei!
Olen 48, tulin raskaaksi. Nyt vaan pelkään koko ajan, koska alkio putoaa pois. Sattuu meinaan mahaan lähes koko ajan, mutta vuotoa ei ole. Takana kaksi keskenmenoa. Ei taida olla kovin hyvät ennusteet.
 
Ei kannata murehtia ennakkoon, mullakin oli melkein jatkuvia vatsakipuja ekat kuukaudet ja sitten oli vielä vuotoa pariin otteeseen (istukasta löytyi hematooma joka selitti vuodot, myöhemmin se korjaantui kokonaan), ja joka kerta luulin että huonosti käy, mutta kaikki meni todella hyvin ja poika syntyi päivää ennen laskettua aikaa. Yritä ottaa tosi iisisti ja vaikka hengitellä syvään kun kipuja tai negatiivisia ajatuksia tulee, se vie huomion pois niistä ja tulee parempi olo. Ekat 3 kk on kyllä henkisesti rankkoja kun odottelee että 12 v tulisi täyteen ja voisi relata enemmän. Voimia ja kaikkea hyvää odotukseesi! =)
 

Yhteistyössä