Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

Hei!

En olekaan pariin viikkoon ilmoitellut itsestäni mitään. Eipä silti laihdutuskaan ei ole oikein onnistunut. Vaaka näytti tänä aamuna 67.6 kg eli painoo tullut lisää 1,5 kg. Ei hyvä. Tänään aion taas ottaa itseäni niskasta kiinni. Ajattelin aloittaa jouluun saakka kestävän karkkilakon. Näyttää nimittäin siltä, että karkin "kohtuukäyttö" ei minulta onnistu. Jos ostan yhden pienen suklaapatukan niin seuraavasta kaupasta ostan jo koko levyn. Varsinainen karkkiholisti siis. Yritän sitten iltaherkutteluun keksiä jotain muuta naposteltavaa ja pitänee telkkaria katsellessa tehdä käsitöitä niin on käsille tekemistä eikä ole aikaa napostella. Mutta remmissä olen siis edelleen ja uuden yrityksen aloituspaino tuo 67.6 kg.
 
meillä oli vielä pojan 7v synttärit viikonloppuna ja sitä herkkua oli sitten jo jonkin näköistä. kyllä tulee itku kun peiliin kattoo. en voi tajuta miten se karkki ja pulla vie koko naisen mennessään :LOL:
iltavuoroon menossa tän viikon ja aina mulla joku dumlepussi ja pari pullaa eväänä että jos en tänään ottais kun ruisleipää ja jugurttia ja hedelmiä. kyllä tän läskikasan alla on hoikempi nainen, täytyy vaan ettiä se. =)
 
Ihanaa etten oo ainut jolla ei oikee vloppuna itsekuri pitänyt.. Mikähän ihme siinä on.. mut onneks meni sillee ettei tullu eikä lähteny kiloja. Tässä lähdössä lenkille yms. Luulen että tuo stressikin tekee, että herkkuja haluaa. pitäis varmaan jo johonkin terapiaan päästä..
 
painonvartijoille kysymys... mulla vanha cd-romppu ja sillä laihduttelen mutta kuulin että hedelmät olis 0 pistettä niin mitkä kaikki sit on? rompussa on kaikki pisteillä. kiitos jos joku vois kertoo...
nyt täytyy töihin lähteä että heippati hei kaikille :wave:
 
voi, mulla on niiiiiin hyvä mieli, tästä on hyvä jatkaa.. kävin kaverin luona viime to puntarissa ja masennus tuli heti..85,7kg..olin käynyt viikolla joka päivä jonkinlaisella lenkillä ja salilla 2krtaa.
Perjataina tuli painonvartiolta kotipaketti..eli perjantaista oon syönyt pisteillä..lisäsin 5pistettä osittaisen imetyksen takia ja viikonloppuna en salilla vieraillut, vain lenkillä kävin..eilen meni pisteet 6,5 yli, huppista (mutta oli hyvä joulutorttu) :LOL: tänään saman kaverin puntari näytti 82,5kg.. alkuunhan paino putoaakin nopeemmin mutta silti olen tosi onnellinen..
ja mikä parasta, paheeni KAAKAO jota meni päivään min. 3 kuppia max 6 kuppia on nyt puhtaasti 0 kuppia päivään.. kovasti tekee mieli mutta ei, periksi en anna..

toivottavasti jollain muullakin on näin hyvä Maanantai..kun ilmakin on savonlinnassa nätti B)
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille.. =)
 

Vautsi! minunki täytynee taas palat ruotuun ja alkaa laskea vaan niitä pisteitä. Ei tässä tunnu muu auttavan! Aion olla aamureipas ja vetästä crossitreenit B) Samahan tuo kun kerta on nyt hereillä. kiitos juniorin.
 
Huomenta!

Tässä tulisi mun unohtunut rivini:
Paino viime viikolla 88,9 kg.
Paino tänään 88,8 kg
Muutos -100 g

Mulla ei varmaan toi maanantai oo paras punnituspäivä kun viikonloppuna tulee syötyä normaalia enemmän. Se näkyy tuloksessa. Onneks nyt edes miinusta!

Eilen olin uimassa ja vesijuoksemassa. Alkuun uin 20 min ja sitten vesijuoksua 25 min päälle. Sopiva treeni. Uintimatkaa olen pidentänyt kunnon kasvaessa. Eilen meni jo 26 altaan mittaa.
Torstaina jälleen pumppiin. Katsotaan mitä ennätän tekemään sillä välin. Kuntopyörää voisi rääkätä!

 
huomenta vaan kaikki. mulla aika hyvä fiilis vaikka ne psteet vähän yli menikin eilen mutta kurotaan ne tänään sitten taas tasoihin. kiitos listasta anksu
mä alotan ton liikunnan vähitellen kun olen rapakunnossa ja kuitenkin töissä kävelen jatkuvasti niin eipä ole oikein inspiraatiota lähtee enää töitten jälkeen vielä heilumaan jonnekkin salille. joo ja lapsiakin pitäis jossain vaiheessa nähdä.
asian vierestä väbä08 mä olen syntynyt savonlinnassa ja sukua siellä vielä asustaa. on mun sydäntä lähellä se kaupunki.
 


JUU! ja vielä päärynä ja persikka, tuoreena tietenkin :kieh: kaivoin tuon pvartijoiden vihkon esiin ja tarkistin ihan B) Mä ostin eilen nutriletin 5 pv:n dieetin ja alotan sen maanantaina kun lauantaina on pikkujoulut :snotty: En nyt anna täysin repsahtaa siellä mut aion kyllä nauttia vapaasta :p
 
iloinen yllätys toi omena joo ku sitä tulee syötyä kuitenkin eniten. mul meni eilen vähän persiilleen pisteet kun työkamu toi pullaa ihan vartavasten mulle ja olihan sit syötävä ( eihän nyt voi epäkohtelias olla ) :LOL:

no tänään taas ruotuun.
tervetuloa mukaan sanitar
 
hyvä että muillakin on pisteet vallan pissiny.. minä kans kehuin kuinka paino on alkanut tippua.. seurauksena siitä söin lämpimiävoileipiä (lenkkiä ja öljyssä tonnikalaa ja pirusti juustoa), jäätelöä ja munkin.. :kieh: sit sain viimein perunamuusia, pastaa ja jauhenlihakastiketta..lempiruokaani ni jovot..kyllä meni pointsit reippaasti yli.. :LOL:

Mut olen ajatellut että minulla se nyt ei ihan niin "vaarallista" ole kun syötän kuiteskin vielä tuota rinsessaani osittain..vaikka eipä imetys ole ainuttakaan kiloani ottanut aijemminkaan mukaansa :'(

Talviset terveiset kaikille...
 
Nyt koitan tän viikon olla käymättä vaa'alla, jos malttais odottaa sinne maanantaille...

Paistettiin pikkuruinen kinkku, ja sitä söin itse aikalailla.. ja siihen päälle laatikkoja ja yksi ykkösolut.. huoh.. En uskalla kyl enempää mässäillä.. Mulle iskee välillä ihan kamala masennus ja itseinho. Tuntuu jotenkin niin turhauttavalta kun paino putoaa niin hitaasti, tai siis hyvä tahtihan mulla on, mutta jotenkin tuntuu niin kamalan surulliselta tuhlata viikkoja, kuukausia ja onko sillä sitten mitään lopullista päämäärääkään..

Ja sit taas joka maanantai kun vaaka näyttää vähemmän kuin edellisellä kerralla, nousee mieliala. Ja siitä saa aina lisätsemppii.

Tänään leivottiin pipareita :ashamed: :ashamed: arvaatte miten tässä kävi.. Kaksi piparia olen vasta huitassu.. mutta ilta on vasta nuori :LOL:

Kalorinlaskijat! Mitä netin kaloritaulukkoa suosittelette???

Mua nyt alko toi olut jotenkin kiusaamaan... :ashamed:
 
Katiapatia, mä käytän kalorilaskuria. Laitan googleen hakusanaksi kalorilaskuri+sen mitä etsin. Yleensä siten löydän mitä etsin. Pääasiassa mun omasta laihdutusohjelmasta löytyy mitä tartten. Kiloklubi on kuulemma muuttunut myös ilmaiseksi, joten siitäkin saattaa löytyä sulle apua.

Tänään ajelin kuntopyörällä 20 min ja 15 min jumppasin lisäksi. Huomenna olisi sitten pumppi vuorossa. Toivottavasti lihakset ei jumitu yhtä pahasti kuin viime viikolla!

Nyt taidan siirtyä töllön ääreen. Öitä!
 
huomenta vaan. tänään herättiin turussakin kauniiseen lumenvalkoiseen maisemaan. eilinen meni tosi hyvin niin kuin syömisten puolelta. ei mitään ylimääräistä eikä nälkäkään vaivannut. jos sais itseä niskasta kiinni ja polkis tota crossaria ennen töihinmenoa kun kerran virtaa riittää vielä näin aamuisin :wave:
 
joo persiilleen mentiin eilen niin lujaa. työpaikalla kakkukahvit ja joo olisin voinu olla syömättä mutta kun en halunnu. pisteet laitoin kiltisti ylös mutta silti on kamalan syyllinen olo kun meni sillai herkuttelee. :ashamed:
eipähän tule mässyoloa kun saan vähän edes syödä jotain "kiellettyä". päivänjatkoja muille :wave:
 
Voieivoieivoiei. Taas alkaa tää kun masentaa ja ahistaa.. Mulla on joku vatsapöpö ja istun veskis puolet päivästä. (anteeks nyt kauheesti) :kieh: Ja sit mä iltaisin kun olen jo vähän paremmalla ololla, niin iskee kauhea nälkä, ja eilen söin illalla 3 keitettyä kananmunaa ja 2 lautasellista parsakeittoa.

Itku tulee ku mietin eilistä iltapalaa, miten mä saatoin syödä niin paljon???

Tsemppii kaikille ja toivottavasti kukaan muu ei masistele näin...
 
mihin kaikki on kadonnut? mulla oli tänään punnitus ja olihan se pudonnu vaikkakin meni presiilleen pari päivää. elikkäs

aloituspaino 87,4 :eek:
paino tänään 86,7
pudotus yht - 0,7kg

joo tästä on hyvä jatkaa. tänään meen tupperikutsuille ja siellähän se kahvipöytä notkuu herkkuja ihan kivasti että en tiedä menenkö sillämielellä ettei mitään muuta kun kahvia vai annanko pirulle pikkusormen ja otan vähän kakkua kans. se jää nähtäväksi sitten :ashamed: :D
 
HUominen punnitus hirvittää.. eilen illalla maistui siideri ja lämpimät voileivät. :ashamed: Tänään oli pakko aamulla punnita, ja painoa oli tullut viime maanantaista kilo lisää!!! :eek: Sanotaanko vaik et suola turvottaa.. ja ehkä ne siideritkin. Kaksi vaan join. Ja :eek: hörpyn kolmannesta..

Mitkä ois ananaksen lisäks hyviä turvotuksen laskijoita?? Onko kukaan kokeillut sellasita teetä joka kuulemma poistaa turvotusta?? Kaverin mutsi käyttää sitä mutta en kehtaa siltä kysyä siitä... Varmaan jostain luontaistuotekaupasta sais. Onkohan siitä oikeasti hyötyä??
 

Mullakin huomenna punnitus, mutten uskalla edes ajatella. Eilen oli pikkujoulut :ashamed: Ei niin se ruoka vaan se juomapuoli :ashamed: Vähän karkas mopo käsistä. Kaapissa odottaa se 5pv dieetti ja siihen aion tsempata. Taidan lähteä sohvan uumeniin toipumaan. Onneks ulkona niin kamala ilma etä ei viitti lähteä kauppaan krapulaherkkuja ostamaan :LOL:
 
Helpotus, punnitus takana ja paino ei ollutkaan noussut!
Paino viime viikolla 88,8 kg.
Paino tänään 88,6 kg
Muutos -200 g

Viikonlopun mässäilyn jälkeen kuvittelin painon nousseen ainakin kilolla. Karkkia, pullaa ja kääretorttua meni. Vieraita oli käymässä, jonka takia oli varattuna herkkuja. Miksiköhän sitä ei voi jättää yhteen palaan kun pitää ahtaa napa täyteen! Siinä mulla on opeteltavaa..

Eilen kävin reippaalla kävelylenkillä. Siihen viikonlopun urheilut rajoittuvatkin. Tänään tarkoitus mennä uimaan.
 
:headwall: :headwall: Ei hyvin täällä.. :headwall: '
Lenkillä kokonaista yhden kerran viimeviikolla ja pisteet laskematta, lauantaina ja sunnuntaina sit vielä mässäilin geishaa :ashamed:
onneton kun menin ottaan yhden siitä seuras kierre :headwall: :headwall: puntarille en sitte aamulla mennytkään vaan lupailin itselle tiukkaa itsekuria tälleviikolle.
Mulla heti vaikuttaa jos en pääse teille purkaan ja koneelle en ole kerennyt, ja sit ku olisin kerinny joku tenavista on laahannut ahterinsa tähän penkkiin..

Apua! potkikaa mua nyt persuksiin! etten luovuta taas!
Lauantaina kyllä punnitsin itseni ja miinusta oli silloin, paino lauantaina 93,9kg joten -900g mut viikonlopun mässäily loi pikkasen paniikkia tämän aamun punnitukseen :eek: ja varma plussa viikko olis ollu
Nyt tiukkana kohti ens maanantain punnitusta, ja lenkille, lenkille, lenkille.. :attn: tekosyitä kaikki jos en käy!

Onnittelut niille joilla edes hiukkasen miinusta!parempi miinus kuin plussa.

Ja plussanneille potkuja persuksiin! |O Nyt ei luovuteta
|O |O |O
 

Yhteistyössä