Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

Mä oon niin huono :ashamed: +700g :ashamed: :ashamed:

tekis mieli vaan vajota sängynpohjalle.

Nostaako teillä menkat painoa?? Mulla alkoi nyt lauantaina ekat synnytyksen jälkeen, ja toki ne siiderit ja muut herkut vaikuttaa...

Lumitöissä on tullu treenattua, ei tarvi vieläkään kajota crosstraineriin :LOL:
 
Tuulista maanantaita vaan... viikon olen tarkkailu mitä suuhuni olen laittanut ja puntari näytti aamulla 94.4 kg siis viikon takasesta 95 kg muutosta -600g, alku se on sekin. :whistle:

Ja alaspäin.

Koiran kanssa olen yrittänyt päivittäin käydä 45 minsan lenkin ja olisihan tuo kuntopyörä tuolla makkarin nurkassa, mutta jotenkin ajatus sillä ajamisesta maistuu puulle. Nyt taas pitää tsempata pään sisäistä toimintaa ja ruveta ajamaan pyörällä vaikka joka toinenpäivä 20 minsaa... loiva alku :) mut alku sekin.
 
Puntari ei olu armelias aamulla. Vajaa kilo tullu takasin. No tänään on dieetti alkanu ja syöny sen lisäksi sallitua salaattia. Eihän ne ateiankorvikkeet mitään herkkua ole mut kyllähän noita syö. Ajattelin että jos en sitä viittä päivää saa tsempattua niin sitte pitää jo kattoa peiliin. Lenkkeilty on ja jumppaakin olis tarkotus vedellä. Kyllä se tästä taas. Voi jouluna herkutella jos nyt jaksaa pitää aisoissa ittensä. Voimia kaikille! :)
 
Mä alotan huomenna ton Nutriletin 5 päivän kuurin. Joku muukin täällä vissiin on sillä kuurilla? Tätä en ole ennen kokeillut, ainoastaan noita paastokuureja. Toivottavasti jeesaa.

Mua stressaa kun ens lauantaina on siskon pojan synttärit. Joo, osaan kyllä olla syömättä kaikkia herkkuja siellä, mutta sinne on matkaa monta tuntia ja mä olen illalla sitten ihan väsypoikkikatki, ja sit menee kyllä kaikki mitä jääkaapista löytyy.

Sit sitä seuraavana viikonloppuna oon kavereitten kaa viettämässä maalla pikkujouluja, ja siellä tulee syötyä (lue: juotua) :D Ja sitten siitä viikko eteenpäin onkin sitten kaveriporukan risteily..

Kuinka usein noita kuureja voi vetää? :LOL:

Mä taidan olla tän porukan luuseri. :ashamed: Mikä ihme tässä on ettei paino putoa... ekat kaksviikko mene kilo viikossa. ja sit nousee vaan. Menkat?

Tsemppii kaikille hirveesti!

Ajattelin laittaa jääkaapin oveen kuvan itestäni lukioajoilta, tsemppaiskohan se...
 
Huomenet vaan kaikille!
Onnittelut ensinnäkin sanitar viikkopudotuksesta :flower:
Ja Katiapatia menkat kyllä turvottaa mua ja saavat aikaan kauhean makeanhimon! lisäksi mä tunnustan olevani myös luuseri.. prkele :headwall: :headwall:
nytkin istun koneella sen takia että kamala stressi painon takia, voi että! Mä vielä kuulun siihen "A-ryhmään" joilla pitäis mennä "about" -10kg kuukaudessa :kieh: muuten tuntuu etten laihdu ollenkaan. Vaikka tosiasiahan on että aina parempi vaikka -100g kuin +100g :headwall: ja sanontakin on että hiljaa hyvä tulee. Eilisestä sen verran etten päässy lenkille, TULI VIERAITA |O vaikka kivahan se kun käy, mutta istuivat sitte puoli yhteentoista ja arvatkaa vaan kuka vei voiton? ..ZZ..ZZZ..NUKKUMATTI :headwall: :headwall:

puntarille en mene ennen punnituspäivää, ajattelin, josko se motivois, kun ei tiedä mihin suuntaan ollaan menossa vai paljastaako omatunto :ashamed:
Päivä kerrallaan mennään! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Katiapatia:
Mä alotan huomenna ton Nutriletin 5 päivän kuurin. Joku muukin täällä vissiin on sillä kuurilla? Tätä en ole ennen kokeillut, ainoastaan noita paastokuureja. Toivottavasti jeesaa.
MiNÄ oon kolmatta päivää sillä dieetillä. Tänään näytti jo 2,1kg vähemmän puntari!! :p Seuraavan kerran käyn vasta perjantaina. Tokihan ne nesteet lähtee ensimmäisenä mutta kohta on jo 10kg lähteny alotuspainosta!(Alotin joskus heinä/elokuussa) JEEE! Eihän ne mitään hirven hyviä ole, kaikki muut menee mut ne pastat on aika pahoja. Salaattia eli siis tomaattia, kurkkua ja paprikaa oon syöny kyllä.
Jos ehtis tänään vaikka jumppailee, kivasti hommanu ohjelmaa joka päivälle..
 
Pikkujoulujen jälkeinen aamu! Kuskina toimin joten vointi on erittäin hyvä :D Kiva pikkujoulut oli. Seura oli hyvää kuten myös ruoka. Paikka oli aivan ihana. Minun asteikolla meni aika myöhään eli vasta puolen yön jälkeen oltiin kotona. Nyt olisi sitten paluu takaisin arkirutiineihin eli ruotuun palaaminen. Viime päivinä olen löysäillyt ruokien suhteen. Siihen on tultava nyt loppu ettei paino käänny nousuun!

Oikein hyvää sunnuntaina kaikille!
 
Heips kaikille!! kävin kehuskelee että mun laihari on alkanut hienosti, perumpa puheeni.. Tosin toiset puntarit näyttää enempi toiset totisesti vähempi.. toki uskon sitä mikä näyttää enempi eli samainen mikä jo kertaalleen näytti reippa 82 ni näytti tänään 84 jälleen.. viikko meni jo ilman pisteitä, syytä en oikein keksi. salilla kävin viime viikolla vain kerran..:( Lenkkeiltyä kyllä tuli hieman. Nyt oon pe taas pisteilly ja käyny vähintään tunnin vaunu lenkillä, reipasta kävelyä ja aamusin vaan hieman talsimassa kun pappa koiruus on ollut mukana. Viikolle on kovasti sali suunnitelmia ja pisteilyä koitan pitää kovaasti yllä..

Toivottavasti loppu viikosta puntari näyttäisi taas vähemmän..

Reeni intoa kaikille ja Tsemppiä!! =)
 

3.11 alkupaino 79.6kg
10.11 painoa 78.3kg
17.11 77.6kg
24.11 78.3kg
1.12 76.9kg

taas näyttää elämä valoisammalta B)

Viime tiistainahan alotin ton Nutriletin jota vedin perjantaihin asti. Lauantaina söin ihan normaalia synttärisapuskaa taas. Eilen jatkoin Nutriletilla ja jatkan nyt torstaihin asti. Perjantaina lähen kaverin mökille viikonlopuksi pikkujouluja viettämään, siellä on turha kattella syömisiään ja juomisiaan. Menee koko reissu ihan hukkaan...

Kyllä tosta Nutriletista vaan on hyötyä, ihana fiilis. Ja ei noi ruuat ole pahanmakuisia, ja niihin tottu päivässä. Vievät tosi hyvin nälän, ja mulla on jääny joka päivä jotain noista ruuista syömättäkin..

Tsemmpiä kaikille!!
 
tkm
Minuakaan ei oo täällä hirveesti näkyny, on kiirettä pidellyt. Mutta painonpudotus on sujunut ihan hyvin. -2 kg näyttäisi saldo nyt yhteensä olevan kun satunnaisesti olen päässyt tarkalle puntarille. Pitäisi ostaa tarkempi vaaka.

Tavoitteeseen, eli raskauden lähtöpainoon on kuutisen kiloa. Sen jos saavutan niin sitten siitä voisi vielä nipistää viisi-kuusi kiloa. Mutta tuo lähtöpaino siis on välitavoite, ja olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen jos siihen pääsen!

mukavaa alkavaa viikkoa!
 
ja paino näyttää 93.7 kg alaspäin tullaan, erotus viime punnitukseen -700 g ihan kiva vaikka paremminkin olisi voinut mennä. Kokonais pudotus siis 1.3 kg! Viikonlopun syömiset meni ihan punaiselle ristille.. suklaa sai voiton. Nyt siis "pikkasen" vahvempana tulevaan viikkoon. Kiloklubin ruokapäiväkirjasta hurjasti apua!!! Suosittelen.
 
Moi vaan kaikillee!
mulla paino maanantai aamuna oli 93,6kg joten pudotusta!
Liikkumiset kyllä ihan polusta!! :headwall: ei muka ole aikaa ku lapset sairaana niin en ehi edes koneelle, kuopus nyt päikkäreillä ja 4v. katsoo telkkua..
Mulla kans suklaa vie koko käden. Oon ihan himona siihen ja homma karkaa aina käsistä jos meen sitä maistaan, on se kyllä NIIN VÄÄRIN. Miks ihmeessä sen pitää maistua niin hyvällä ja olla kaiken lisäksi lihottavaa!!!
No kuitenkin eteenpäin mennään, vaikkakin pikkuhiljaa
3.11 96,5kg
1.12 93,6kg
pudotusta marraskuulla 2,9kg

minä kans olen kirjoitellut nyt syömisiäni kiloklubin ruokapäiväkirjaan.. Suosittelen myös lämpimästi, aluksi ajattelin sen olenvan kamala homma, mutta ei se ole =)
 
Voi ääääääääääkkkkkkkkk! Mä olen nyt syömiseni ollut täysin hunningolla, enkä saa itseäni ruotuun millään. Painop tänään 77kg :headwall: :headwall: :headwall: Eli reilusti on tullut takaisin :( . Nyt on PAKKO päästä ruotuun.

Ruoka päiväkirjan aloitin minäkin ja puntarin sijoitin keskelle lattiaa jotta en unohtaisi käydä. Jos mässäily jatkuu tätä vauhtia niin kesäksi on 95kg taas puntarissa ja sitä mä EN halua.
 
Painoa tässä ilmoittelen. Alkuviikosta paino oli niin paljon koholla herkuista ja menkoista johtuen et ei ollut järkeä ilmoittaa.

Paino viime viikolla 88.6 kg.
Paino tänään 88.4 kg.
Pudotusta -200 g

Hurja tahti mulla päällä! Hyvä että paino edes laskee kun viime aikoina en ole ollut kovin tiukkana ruokailun suhteen. Täytyy jälleen ottaa tiukempi linja jotta paino lähtisi laskemaan nopeammin. Tosi hankala noudattaa terveitä elämän tapoja kun elämä on ollut niin epäsäännöllistä. Lounasaikana en ole ollut kotona. Sit kun olen tullut kotiin niin on ollut järjetön nälkä.. Lisäksi olen kyllästynyt puuroon, jota tavallisesti syön lounaalla. Se on ollut hyvä nälän kurissa pitäjä. Mitä mä alan nyt syömään lounaaksi! Kertokaas ihmiset mitä te syötte?
 
heips!!

ei ole kauhiasti tullu täällä kirjoteltua.. meni se pisteen lasku niin nollille tos jokunen tovi sit että oikein sapettaa..
Nyt kuitenkin viikko pisteitä takana, vaunu lenkkeilyä jokusen kerran takana ja yhden kerran salilla. Salilla kävin spinnis ja selkä hajos, hyvä että tytön kans pärjäsin ku sattu niin kovin..

viime su puntari näytti 84kg, sitten torstaina jo 82,9kg ja tänään 81,5kg..eli ilmeisesti nesteet on jälleen lähtenyt liikkumaan.
Nyt oon saanu itsekurin pidettyä ja makeaa olen syöny tooosi vähän, jokusen piparin silloin tällöin.. pisteet on jäänyt jonkun kerran alle rajan, tosin liikunta pisteet ovat jääneet vain syömättä.
Puntari kun näyttää joskus 79.99kg tai alle ni olen niin onnellinen ja palkitsen itseni pitsalla :LOL: sit palaa taas tiukka kuri.

Joulun aijon olla äitini hoivissa ja saa pisteet olla ihan miten vaan..paluu arkeen saapuu heti kun sieltä kotiudun :)

Mikäs teidän joulu-laihari suunnitelma on??

Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille vielä täällä kävijöille..!!
 
Moi! täällä roimasti takapakkia :ashamed: Paino tänään 95,3kg eli +1,7kg :headwall: :headwall:
APUA mikä avuksi kun syömiseni karkaa jälleen käsistä, haluaa painoa roimasti alas eikä ylöspäin!!! viikko meni suht. hyvin mutta viikonloppu päin persettä!!
Nyt tämä muori pysyy tiukkana!!!! :kieh:
 
Kolmen päivän pikkujoulujen tulos...

Plus 1.2kg :snotty:

Uskon kyllä että turvotus laskee tässä alkuviikosta ja pääsen ruotuun. Tän viikon vedän lauantaita lukuunottamatta niin tiukasti että viikonpäästä on taas alle 77. uskoo ken tahtoo... :LOL:
 

Juu, puntarilla en taas ole uskaltanut käydä. Mikä itsekuri :ashamed: Jouluna oon luvannu itelleni yhden joulusuklaa-levyn ja ruokaa mutta ei enempää makeaa.. Saa nähä senki kans :LOL: Kauhee flunssa päällä niin eipä tässä paljon jaksa käydä urheilemassa! Hyvä ku henki kulkee.. 84.7 oli viimeks ku kävin eli sitte ens maanantaina seuraavan kerran puntarille. Ehkä se on sitten uus vuosi ja uudet kujeet :) B)
 
taas yks viikko takana. Paino on paikallaan siis 100g PLUSSAA!! 97.8 kg paino tällä hetkellä. Viime viikolla en paljoa liikkunut, syömistä olen koettanut rajoittaa, mutta sit viikonloppu ja repsahdus... mc donaldsissa tuli käytyä lasten kanssa. Lupaan liikkua enemmän tällä viikolla ja herkutella vähemmän :D

periksi en anna :attn:
 
Täällä on vissiin käyny tällänen virus... ryhmärepsahdus nimeltään... Mites tää nyt näin on menny meillä?? |O |O

Nyt kaikki me: tsemppii! :hug: laihduttaminen vaatii pitkää pinnaa ja kärsivällisyyttä sekä pitkällistä sitoutumista uusiin elintapoihin.. Kokeilkaas vaikka laittaa jääkaapin oveen kuva teistä parhaimpana.. Mua ainakin tsemppaa hirveesti tuo kuva jossa painan 15 kiloa vähemmän. (Toisaalta, aikaakin on kulunut 8 vuotta....)

Vaatii tosi suurta motivaatiota ja itsekuria olla syömättä herkkuja, varsinkin kun meillä on kaapit pullollaan. Mieskin saattaa iltapalaksi vedellä paketin makkaraa, muutaman oluen ja voileipiä. :$ tai oikeestaan ihan mitä vaan kaapista löytyy. Ja sillä on vielä aivan pohjaton toi ruokahalu....

 
Mäki pääsis tänne kirjottaan pitkästä aikaa =) On ollu yhtö hulun myllyä, asumusero ja ja ja..mutta ei siitä sen enempiä. Pojoja en oo laskenu kovin tarkkaan ja väliin oon monta päivää syöny ku pieni sika ja toisina taas en juuri mitään. Paino tänä aamuna oli 69,7 kg :D Ihanaa että vihdoinki ja niin pitkästä aikaa alle 70kg . En nyt kerenny tavotteeseen että jouluna 65kg ,mutta tyytyväinen oon ja matka jatkuu :D
 

Hiljasta on B) Ehkä sitten uusi vuosi ja uudet kujeet :ashamed: Mulla ainakin jojoilee nii paljon että jääkaappiin lukko ja kaupassakäyntikielto.. Onneks en tykkää kinkusta, joku herkku vähemmän jouluna! :)
 

Yhteistyössä