Löytyykö kiinnostuneita 3.11 alkavaan painonpudotus urakkaan?

Moi! hiljaista tosiaan on. Kaikilla varmaan joulukiireet painaa päälle. mulla sama homma paino jojoilee, ei kiireen keskeltä jaksa panostaa. Mulla kinkku kuuluu jouluna suosikkeihin ja yritänkin sitten välttää makeaa |O ja karkit tietenkin mun heikkous myös...
Heti Uuden Vuoden jälkeen taas kaikki itseämme niskasta kiinni, annetaan joulun mennä.. Mut ei luovuteta!!!
Tosi Hieno saavutus Moision Musta Enkeli pääsit uudelle kymmenelle :flower:

Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille kanssa taistelijoille!
Minä ilmoittelen itsestäni sitten kiireiden mentyä eli Jouluna :xmas:
 
täältä kanssa yksi innokas painon pudottaja liittyisi joukkoon :wave: kuukauden aikana painoa tippunut jo -2kg ja painoa tällä hetkellä löytyy 72kg. Tavoite painona olisi päästä 6okiloon, tiputettavaa siis löytyy.
 
Juuh kyllä se mennee niin että uusi vuosi, uudet kujeet. Ittensä huijaustahan tämä viivyttely on ja joulustaki tullu varmaan kiitettävästä kiloja. Tänään tuli uus Kg lehti ja siitä sai taas lisäpotkua persuuksille. Eli ei auta laihduttaa vaan muuttaa elämä kokonaan B) Koettakaas nyt saada muutkin sitten ittenne raijattua takas tänne niin päästään tsemppaan! :hug: :D
 
Mä nyt sain otettua itteäni niskasta kiinni... Siis aivan totaalinen järkytys koitti kun astuin eilen aamulla vaa'alle.. Olin taas siinä 79.8 :ashamed: :ashamed: |O Lyökää mua, pliis.

Noh, eli kaikki se mitä ennen joulua laihdutin tuli takasin. Huokaus. Tosi, uudenvuoden aattona join kyllä niin paljon kaljaa että se taatusti nosti omalta osaltaan kyllä tarpeeksi tuota vaa'an lukemaa.

Aloitin tuon sairaaladietin, ja tänään jo toka päivä! Heh... sinänsä huvittavaa että tänä aamuna vaaka näytti 77.4kg.. Eli varmaan se pari kiloa tullut tossa juhliessa.. Nyt on tosi motivoitunut olo ja uskon että jaksan tätä kyllä tän 13 päivää.. Ellei sitten mulle iske päänsärkyjä.

Vaikka on nälkä, ei silti tee mieli syödä, odotan vaan taas huomista aamua että voi hämmästellä vaa'alla.

Tsemppiä kaikille!
 
Täälläpä on hiljaista.. Miten muiden laihisten on käynyt? Älkää nyt vaan luovuttako, jatkakaa siitä mihin jäitte. Kaikillahan täällä oli tosi hyvä puhti ja suunta oli alaspäin! Joulu ja uusivuosi tietty pilas koko laihiksen mullakin.. Mutta nyt vaan itteesä niskasta kiinni että mahtuu entisiin vaatteisiinsa :hug:

Eli, tänään on mun kolmas päivä tätä sairaaladieettiä, ja paino on tippunut jo 3,5kg!!! :eek: :eek:
1.päivä 79.8kg
2.päivä 77.4kg
3.päivä 76.3kg

Päätä särkee hieman ja olo on kyllä aika kehno. Nyt täytyy vaan mennä päivä kerrallaan ja asennoitua siihen että jos tää täytyy keskeyttää niin ei mahda mitään. täytyyhän mun pystyä lapset hoitamaan ja kotityöt. Kurjaa jos olo menee niin sietämättömäksi että tää pitää keskeyttää kun vauhti on niin hyvä..
 
Mikäs tois sairaaladieetti on? Mäkin kävin vihdoin puntarilla ja hyvin juu oli tullut takas kaikki pois saadut kilot.. Liityin keventäjiin ja se onkin ihan jees systeemi kun jaksaa näpytellä. Tosin vähän liikaa ruokien punnitsemista ja vähän ennestään tietoja siellä. Tavotteeks laitoin -15kg kesäkuuhun mennessä :D saa nähdä miten käy!
 

Yhteistyössä