Löytyykö muita PIENIÄ korvatulehduspotilaita?

Meijän pikkuneiti 4kk sai juuri neljännen antibioottinsa. Keskiviikkona käytin yksityisellä saadakseni lähetteen putkitukseen ja sain. Samalla käynnillä toinen korva puhkaistiin: täynnä märkää. Syöminen ja nukkuminen on välillä älyttömän hankalaa. Toivottavasti tuo putkitus helpottaa. Näin pienenä raasu saa jo kärsiä :'(
 
Itsellä ei oman lapsen kautta ole kokemusta,
mutta itse kun olin pieni, niin olin korvalapsi. Ensimmäinen tulehdus oli ollessani 2 vko, toinen neli viikkosena ja seitsemän viikkosena puhkaistiin korvat ensimmäisen kerran. Tuota rataa jatkui siihen saakka, että kitrarisani leikattiin kahden vuoden iässä. Putkitusta ei taidettu siihen aikaan harrastaa, koska niitä minulla ei tiettävästi ollut. Just tossa kattelin omaa neuvolakorttia ja karun näköstä on, kun lisäsivuja on tarvinnut laittaa, kun on tila loppunut kesken.

Toivottavasti teillä ei niin kovaa kierrettä tule.
 
Meillä esikko oli korvalapsi. Puolvuotiaana alkoi tulehdukset ja reilun vuoden ikään mennessä oli ollut 9. Putket laitettiin viikko tuon viimeisen kuurin alkamisen jälkeen. Samalla poistettiin kitarisa.

Taudit loppui kuin seinään tuon operaation jälkene. Puol vuotta oli täysin terve. sit tuli tulehdus ja voi kamala sitä märän määrää mitä korvasta tuli....

Ekat putket kesti toista vuotta ja sit kun ne oli poissa niin alkoi kierre uudestaan 2 kuukauden aikana oli 3 tulehdusta. Ja eikun uudet putket. Nämä ei kestäneet kuin alle puol vuotta mutta se riitti.

Jokin yksittäinen tulehdus on ollut tuon jälkene.
 
Me tultiin juuri päivystyksestä, korvasta tulee märkää. Antoi lääkekuurin ja tippoja. Pojalla ikää vasta vajaa 3 viikkoa. :'( Voi pientä..Itselläkin niin paha olla kun katsoo pienen kipuilua, mielellään ottaisi itselleen ne kivut..

Saa nähdä tuleeko tästä kierre..
 

Yhteistyössä