löytyykö vm-83 mammoja?

anu
Täältä Oulusta löytyy :wave: Tyttö on vuoden ja 4kk ja toinen syntyy joulukuussa. Oletteko muuten kerinny hoitaa opiskelut? oletteko töissä tms?

Mua hirvittää vähän kuinka hoitaa opinnot kahden pienen kanssa, pitäis sitten syksyllä -07 aloittaa amk:ssa sairaanhoitajan opinnot.. Nyt olen töissä, olen ollut sillon tällöin ilta- ja viikonlopputöissä äippälomanloputtua, mutta päätoimisesti hoitovapaalla. Nyt olen kesän osa-aikaisena töissä ainaki elokuun loppuun.
 
leniah harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 10:17 Maitsu83 kirjoitti:
Juu tääl on yks!!Mist päin muut olette mä olen haapajärveltä,onks lähi kaupungeilta ketään?ois kiva saada uusia kavereita joita vois joskus nähdäkin..meil on 1v4kk ikäinen poika. :D
Me aika läheltä, matkaa noin 70km..ja siellä joskus tulee käytyä. rekkaudu ni laitan yytä =)
 
Leniah...terve!!en oo paljo netis ehtiny tänää olla.mut mitäs kuuluupi teille?meille kivaa poika on onneksi nukkumassa,on vähä kärtynen ku tekee hampaita.ei oo varmaan kivaa pienelle.en oikeen älyä sitä lainaus juttua..ekke kertoja oon täl keskustelupalstal,ku ei oo ollu nettiä.. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 10:17 Maitsu83 kirjoitti:
Juu tääl on yks!!Mist päin muut olette mä olen haapajärveltä,onks lähi kaupungeilta ketään?ois kiva saada uusia kavereita joita vois joskus nähdäkin..meil on 1v4kk ikäinen poika. :D

et nimees kertos=)???
entinen -83 haapajärvinen kyselee. treella nykyään ja kaksi muksua tyttö 1v10kk ja poika 3kk
 
manti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 12:19 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 10:17 Maitsu83 kirjoitti:
Juu tääl on yks!!Mist päin muut olette mä olen haapajärveltä,onks lähi kaupungeilta ketään?ois kiva saada uusia kavereita joita vois joskus nähdäkin..meil on 1v4kk ikäinen poika. :D

et nimees kertos=)???
entinen -83 haapajärvinen kyselee. treella nykyään ja kaksi muksua tyttö 1v10kk ja poika 3kk
Täällä myös entinen haapajärvinen vuosimallia 83! =)
Lapsia on 3. kaikki tyttöjä.
 

Yhteistyössä