löytyykö vm-83 mammoja?

Täällä olisi kans yksi!
Raskaus vielä ihan aluillaan. Jännittää ihan kauheesti kun on ensimmäinen tulossa. Pitkän yrityksen jälkeen vihdoin ja viimein =) Toivon että kaikki menee hyvin! Eka neuvola käynti tulossa kuun lopussa! Onko hyviä vinkkejä tms...? :heart: olen itse päiväkodissa töissä, mut kaikki tuntu unohtuvan kun testi oli positiivinen...
 
Nenna1983
:wave: esikoista odotellaan, laskettuaika on 03/07
Pitkän yrityksen jälkeen tärppäs ja nyt on kokoajan onnen kyyneltä silmäkulmassa.
Vielä kun kaikki menisi hyvin loppuun asti =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.08.2006 klo 17:06 Maitsu83 kirjoitti:
nii mitä porukalle kuuluu? :wave: meille hyvää,saatii tos perjantaina tietoo et saadaa vauva ens toukokuus :heart: esikko on nyt 1v7kk.profiilis on meidän pikku ukko.
Paljon onnea pikkukakkosen odotuksen johdosta! =)
Oikein hyvää tänne ainakin kuuluu. Lapsukaiset pitää liikkeessä, vaikka välillä väsyttää, kun rv 30 alkoi perjantaina. Esikoiselta lähtee kohta ensimmäinen hammas, pienestä tulee iso tyttö.
Entä mitäs muille kuuluu? =)
 
Siis ei oo tosi! Näin monta haapajärvistä tai entistä!!!
Minäkin oon entinen hpj:läinen 4:n POJAN äiti vm-83 \
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 12:26 manti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2006 klo 12:19 äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2006 klo 10:17 Maitsu83 kirjoitti:
Juu tääl on yks!!Mist päin muut olette mä olen haapajärveltä,onks lähi kaupungeilta ketään?ois kiva saada uusia kavereita joita vois joskus nähdäkin..meil on 1v4kk ikäinen poika. :D

et nimees kertos=)???
entinen -83 haapajärvinen kyselee. treella nykyään ja kaksi muksua tyttö 1v10kk ja poika 3kk
Täällä myös entinen haapajärvinen vuosimallia 83! =)
Lapsia on 3. kaikki tyttöjä.
=) =) =)
 
hui, meitähän on iso läjä! yritän silti tunkea sekaan :D

meillä poika 1 v ja kuukausi ja toista taimenalkua koitetaan hoidella (rv 9)
laittakaahan meitä pinoon montako ollaan ja mistä kukin.

me asustellaan nyt espanjassa vaikka oonkin kotosin järvenpäästä
 
Heh.. Siis muox. Täällä on yksi Tampereen kupeessa asusteleva mamma. Lapsia löytyy poika 11/02 tyttö 11/04 ja masukki 02/07. Uusia tuttavuuksia kaipailisin muista 03 alueen äipistä. Yksinäistä kun tämä kotiäitinä olo on..<br><br>
 

Yhteistyössä