Löytyykös tampereelta ketään?

me asutaan keskustassa, ollaan kesän alussa tänne vasta muutettu. Ihan kivalta kaupungilta vaikuttaa. kunhan tuo tyttö vähän kasvaa niin päästään varmaan tutustumaan alueen perhekahviloihin ym. Tiedätkö onko treella paljon järjestettyä toimintaa äideille ja vauvoille?
 
Heips! Ihan treella en asu mutta naapurissa eli Ylöjärvellä. Lapsia kaksi ja kolmas tulossa. Treella asunut koko ikäni, mutta saatiin asunto niin "halvalla" täältä. Sydän on kyllä vieläkin rajan sillä puolella :heart: ! :)
 
Mua kiinnostais, mutta se taitaapi jäähä vähän vähemmälle kun noi meidän mukelot painattaa joka suuntaan samaan aikaan ja treelle on pikkasen pitkä matka lähteä vaunutteleen! Mutta muuten mua kiinnostaa kylläkin kovasti muiden tässä lähialueella asustelevien seura!
 
Onnitar
Heip!

Asustelen kans hallilas, niinkuin joku tossa edellä kirjoitti. Itellä ikää 26 ja tyttö täyttää ens lauantaina 4 viikkoa. Olis kans ihan kiva tavat muita äitejä ja vaaveja
 
Huom! Alkoholiton tapaaminen suunnitelmissa Tampereella, ajatellen lähinnä meitä paksusti voivia :wave: ;)
Kaikki jo äideiksi asti päässetkin ovat tervetulleita mukaan! Lisää tietoja tuolla tapaamiset osiossa, sinne mukaan mars! =)
 
Täälä Ruotulan suunnalta 23 vuotias tuleva äiti =) :wave:
Joulukuun alussa meidän pikku ihmisen pitäisi maailmaan pullahtaa ja olisi kyllä ihan kiva joskus viimestään ensi vuoden puolella tapailla muitakin pienten lasten äitejä kun ei tässä omassa ystäväpiirissä ihmiset ole vielä kamalasti alkaneet lisääntymään... tai jos ovat, niin asuvat niin pirun kaukana ettei heitä näe tarpeeksi usein :D Voipi muuten päivät muodostua neljän seinän sisällä kyhjöttämiseksi pian......
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 16:32 äiti1986 kirjoitti:
En ihan ole Tampereelta vaan Lempäälästä..ei se kuitenkaan kovin kaukana ole.. =) Odotan vielä lastani rv 24+5.. Olen iältään 20- vuotias ja asun yksin..
Heippa!

Mistä päin lempäälää...?
Itekki lempäälästä tai no kuljusta ja 22v.
Poika on 2,5v ja toista odotellaan maaliskuulle syntyväksi...
Pistä viestiä kaisasi@jippii.fi Ja HEI kaikki muutkin saa kirjottaa.. Meillä auto ja kulkumahollisuus myös treelle kun täältä ei mene ku se 10 min ajaessa..
 

Yhteistyössä