Lohja-Karjaa alueen äidit

Mam
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 16:09 HottiKatti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 22:59 mammylee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 23:33 HottiKatti kirjoitti:
Mistä päin olet?
Karjaaltahan minä! =)
No mä olen oikeastaan Mustiolta, mutta läheltä kuitenkin. Olisitko halukas joskus tapaamaan? Mä kun en omista noita kavereita oikein täältä, kun muilla ikäisilläni (24v) ei ole lapsia täällä.
 
HottiKatti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 14:27 Mam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 16:09 HottiKatti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 22:59 mammylee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 23:33 HottiKatti kirjoitti:
Mistä päin olet?
Karjaaltahan minä! =)
No mä olen oikeastaan Mustiolta, mutta läheltä kuitenkin. Olisitko halukas joskus tapaamaan? Mä kun en omista noita kavereita oikein täältä, kun muilla ikäisilläni (24v) ei ole lapsia täällä.
Mikä ettei... ;)
 
Sopisko porukoille tulla Karjaan Jumbo-puistoon joskus? Jos vaik tulis taas niitä nättejä ilmoja. Siellä olis ainakin lapsilla tilaa temmeltää. Kaikki vois ottaa vaik jotain naposteltavaa mukaan, kahvit termariin, mehut muksuille ym. Olisko jotain muita ideoita? :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 08:39 minsku81 kirjoitti:
Sopisko porukoille tulla Karjaan Jumbo-puistoon joskus? Jos vaik tulis taas niitä nättejä ilmoja. Siellä olis ainakin lapsilla tilaa temmeltää. Kaikki vois ottaa vaik jotain naposteltavaa mukaan, kahvit termariin, mehut muksuille ym. Olisko jotain muita ideoita? :)
Haudi Minsku81!

Tunti sit nähtiinkin perhekahvilassa :D


Mä ilmottaudun nyt sit kanssa mukaan, ihan näin virallisesti. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2005 klo 08:39 minsku81 kirjoitti:
Sopisko porukoille tulla Karjaan Jumbo-puistoon joskus? Jos vaik tulis taas niitä nättejä ilmoja. Siellä olis ainakin lapsilla tilaa temmeltää. Kaikki vois ottaa vaik jotain naposteltavaa mukaan, kahvit termariin, mehut muksuille ym. Olisko jotain muita ideoita? :)
kyllä minä ainakin voin lohjalta tulla, mutta en tiedä missä kyseinen puisto on et ohjeet sitte tarviin. päivää vain sopimaan tietty sää varauksella
 
Äippäliini24
Oisko Lohjalla mitään kokoontumispaikkaa noin niinkun tälläsille jotka ei mitenkään pääse kulkemaan Karjaalle? Joku leikkipuisto ois ihan kiva kun en hirveesti halua hukata kauniita päiviä sisällä kökkimiseen,mut kun ulkoiluseura puuttuu. Kiinnostaisko muuten ketään äitien vapaapäivä? Joskus erään porukan kanssa pidettiin,käytiin ravintolassa syömässä ja siitä lähdettiin "jatkoille"yöelämään,ei viinankiskontaa vaan iloista hauskanpitoa ja tuulettumista arjen pölyistä. Ehdotuksia tulemaan...
 
tupuna80
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 07:04 Äippäliini24 kirjoitti:
Oisko Lohjalla mitään kokoontumispaikkaa noin niinkun tälläsille jotka ei mitenkään pääse kulkemaan Karjaalle? Joku leikkipuisto ois ihan kiva kun en hirveesti halua hukata kauniita päiviä sisällä kökkimiseen,mut kun ulkoiluseura puuttuu. Kiinnostaisko muuten ketään äitien vapaapäivä? Joskus erään porukan kanssa pidettiin,käytiin ravintolassa syömässä ja siitä lähdettiin "jatkoille"yöelämään,ei viinankiskontaa vaan iloista hauskanpitoa ja tuulettumista arjen pölyistä. Ehdotuksia tulemaan...
Auralahden rannan leikkipuisto vois olla yks kiva. Tääl olis yks ketä vois lähtee seuraksi..
Eikä tuo "vapaapäiväkään" kuulosta hullummalta..
 
viivu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 08:21 tupuna80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.05.2005 klo 07:04 Äippäliini24 kirjoitti:
Oisko Lohjalla mitään kokoontumispaikkaa noin niinkun tälläsille jotka ei mitenkään pääse kulkemaan Karjaalle? Joku leikkipuisto ois ihan kiva kun en hirveesti halua hukata kauniita päiviä sisällä kökkimiseen,mut kun ulkoiluseura puuttuu. Kiinnostaisko muuten ketään äitien vapaapäivä? Joskus erään porukan kanssa pidettiin,käytiin ravintolassa syömässä ja siitä lähdettiin "jatkoille"yöelämään,ei viinankiskontaa vaan iloista hauskanpitoa ja tuulettumista arjen pölyistä. Ehdotuksia tulemaan...
Auralahden rannan leikkipuisto vois olla yks kiva. Tääl olis yks ketä vois lähtee seuraksi..
Eikä tuo "vapaapäiväkään" kuulosta hullummalta..
Tai miten olis vaikka se postikadun puisto? Mä olisin valmis tulemaan poikien kanssa =) Tohon äitien vapaailtaan mä en kyllä pääse, kun toi kuopus on viel tollanen tississä roikkuja =)
 

Yhteistyössä