LOHJA,KARJALOHJA, KARJAA JNE.

  • Viestiketjun aloittaja Lohjalainen
  • Ensimmäinen viesti
höh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.02.2006 klo 00:41 Xena79 kirjoitti:
Mua kiinnostaa keväällä sit, ku pääsee muksut kunnolla ulos leikkipuistoon leikkimään! :wave:
pääseehän talvellakin kunnolla leikkipuistossa leikkimään...ainakin meidän puistoissa täydet tohinat kesät talvet..ei ymmärrä -ettei muka pääsis.
 
juu täälläkin kiinnostaa...samat sanat.. näillä vesikelillä kun mitkään haalarit ja kuravaatteet eivät ainakaan meijän vesikelejä pidä poissa..on se aika ikävää istuttaa märkää muksua monta tuntia autossa jotta pääsee takas kotia :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2006 klo 17:57 vanette kirjoitti:
Kyllä sellaisen voisi juu järjestellä, jos joku vaan olisi halukas =)

Mitcha: Sullakin pikkunen 03/06, minä päivänä syntynyt? Mulla tyttö 23.3.06 :heart:
no vastaan tänne nyt..laitoin kyl y viestiäkin. Meidän tyttö syntyi 31.päivä maaliskuuta. Ei ole kun reilu viikko ikäeroa meidän lapsilla. :)
 
Mulle sopisi periaatteessa mikä päivä vain ma-pe väliltä, mutta autoa ei ole päivisin käytössä, joten tästä Ojamolta en pitkälle kyllä pääsisi. Auton voisin kyllä saada, kun miehen kanssa sopisin etukäteen tai sitten hakisin oman autoni äipältä. Annan siis jonkun toisen päättää päivän ja ajan :D
 
nää lohjalaiset jne taitaa olla vähän hiljasempaa porukkaa... joku vois ehdottaa päivämäärää ja paikkaa... mulle käy ens viikosta lähtien millon vaan... bussilla kuitenkin pääsee aika hyvin ainakin täältä ojamolta

eli ehdotuksia kehiin... :D
 
No niin LOHJALAISET ja muut lähiympäristöstä!!! NYT jotain toimintaa että voitaisiin tavata! Linja-autot kulkee joka puolelle lohjaa, että mulle sopii ainakin missä vaan. Mieluiten iltapäivästä.
Olisko joku puisto mukava paikka? Keskustassa?? Kertokaahan te muut että minkäikäisiä lapsia teillä on ja missä päin kukin asustelee niin olisi helpompi miettiä!! :) :)
Mä asun Virkkalassa, mutta pääsen tosiaan tulemaan minne vain. :) Lapsia on kaksi. Reilu kaksi vuotias tyttö ja neljä kuukautta vanha tyttö. :) <br><br>
 
juu ollaan tulossa mukaan... Ojamolla asutaan... bussilla päästään mekin...poika 7v tyttö 5v ja poika melkeen 4kk ja mielellään kyllä iltapäivästä...

joku rohkea ehdottaa päivää ja paikkaa... (mä en ainakaan tiedä/tunne noita puistoja) :D
 
Ehdotan sit rohkeena et tavattaiskos siellä Aurlahden uimarannan puistossa ens viikolla tai sitä seuraavalla viikolla. Iltapäivästä ois meille parempi ainakin esim. vaik joskus klo 14 tai sen jälkeen. Nyt kaikki vaan ehdotuksia kehiin!! =)
 

Yhteistyössä