LOHJA KOKOON!!

Ilmoitelkaas kaikki Lohjalaiset nuoret äidit itsestänne. saataiskohan kuinka suuri porukka kasaan? jos vaikka ensin meilailtais ja sitten vaikka tavattais? Kaikki mukaan Itse 22 vuotias 8-kuisen pojan äiti Lohjalta
 
Hyväksytäänkö ei Lohjalainen mukaan? Eli me asutaan Karjaalla, pitkämatka Lohjalle siis ei ole. Eikä täältä omasta pitäjästä ystäviä tunnu löytyvän. :(

Ikää minulta löytyy 22v ja lapsia on kaksi kappaletta (poika 2v7kk ja tyttö 1v).
Kesäkin kun lähenee niin olisi ihanaa saada ulkoilu seuraa ja juttukavereita.
 
MistyN
Heinäkuussa viimestään ollaan sinne muuttamassa :wave: :wave: :wave:
Olen 25v uusperheen äiti. Odottelen neljättä omaa lasta 26+4, tyttöjä on kolme, 5v, 4v ja reilu 1,5v :D
Perheeseen kuuluu myös mies, kaksi bonuslasta (15v poika ja 12v tyttö), Elli-koira, akvaario ja pari kääpiöhamsteria :D
Olis kiva saada uusia ystäviä uudelta paikkakunnalta jota en tunne. (kaks kertaa ajanut siellä... :whistle: )
 
Haluan mukaan!
Siis miten tulee toimia? Vasta tänne 2+ sivuillekin eksyin!
Kenelle mailia? Oletteko jo tavanneet? Onko yhteyshenkilöä? Jne?
Mun maili on nyyti2003@suomi24.fi

Olemme juuri muuttaneet Lohjalle. Perheessä Minä 28v, Mies 31v, Poika -03 ja masunasukin LA 2.7.05!

Ilmoitelkaahan, Liityn mielihyvin mukaan! :heart:
 
Hello!! meillä voidaan tavata jos sisätiloihin halutaan ja onhan meillä pihakin jossa voi olla B)
Niin ja niille tiedoksi jotka ei minnuu tunne, olen 20v kotiäiti ja miulla on kohta 10kk ikänen poika, niin ja isikin löytää 34v ja pari kissaa ja koira =) Juuri mietinkin että ois kiva ens viikolla vaikka järjestää tapaaminen, kun sitte lähen taas reissuun vähäksi aikaa. Ja myö asutaan maksjoella! Oisko halukkaita tapaamaan ens viikolla?
 
Lohja kokoon
Heippa!
En ole enää niin kamalan nuori (28.v), mutta pääsisikö mukaan?
Muutettiin lohjalle 3 vuotta sitten ja en tunne täältä oikeastaan ketään. Tyttö on nyt 2,5kk joten leikki seuraa siitä ei vielä ole, mutta tulevaisuudessa kyllä.

sinisalo.carita@dnainternet.net :wave:
 
täälläkin uudehko lohjalainen, ei tosin enää niin nuori (30 v.), poika 1,5, v. ja toinen tulossa.
Koitin liittyä mukaan osoitteessa http://groups.msn.com/nuoretmamit mutta se ei tunnu toimivan. Onko siina mahd. kirjoitusvirhe?
 
Alkuperäinen kirjoittaja helge:
täälläkin uudehko lohjalainen, ei tosin enää niin nuori (30 v.), poika 1,5, v. ja toinen tulossa.
Koitin liittyä mukaan osoitteessa http://groups.msn.com/nuoretmamit mutta se ei tunnu toimivan. Onko siina mahd. kirjoitusvirhe?


Ei ole kirjoitusvirhe :) ketju jo 2 vuotta vanha ja kerennyt palsta kadota :D
 

Yhteistyössä