Lohja

  • Viestiketjun aloittaja vailla ystäviä
  • Ensimmäinen viesti
leijona 74
Hei !

No en ihan lohjalta ole, mutta aika läheltä. kirkkonummelta, olen vasta vauvakuumtta poteva -74 mallinen avovaimo. Mutta lohja on sen verta tuttu paikka mulle ( asuin siellä 16 vuotta) niin voitais siinä mielessä tutustua ihan hyvin. Lenkki-kahvittelu seuraa vaila olen itsekkin. Lasten kanssa tulen hyvin toimeen. Mulla on auto satunnaisesti käytössä, joten matka ei ole este ja tietysti meille päin saa myös tulla käymään. Kunhan tutustutaan. Joten Meilaile jos kiinnostuit. johanna.liman@bastu.net
 
Joo, kyllä täällä joskus joku Lohjalainen käy =) Itse olen vm 75 ja isäntä vm 76 ja kolme lasta on siunaantunut vm 97, 00 ja 03. Lohjalla ollaan austettu noin 1,5 v. enkä tunne oikeen ketään täältä vieläkään. Olisi kiva tutustua=) Laita meilii niinavirta@hotmail.com
 
Moikka

Minä aina luen näitä kaksplussan sivuja:)

Olen noin lähes 3kk pojan äiti vuosi mallia -76.Asumme avosiipan ja pojan kanssa Lohjalla. Aika kuluu pojan kanssa touhuten, ulkoilen, jumpaten sekä omaa aikaa vietän myös tietokoneella surffaten ja kirjoitellen. Minulle voi kirjoittaa. sartsa6@hotmail.com

myös muut ihan pienten vauvojen äidit laittakaapa postia :)
 
Heippa! Täälläkin Lohjalainen joka haluaisi tutustua muihin äiteihin! Olen 20-vuotias ja poikani on 7kk. Olen asunut Lohjalla pari vuotta, mutta ystäviä kaipailen.. Pojan kanssa kotosalla touhutaan päivät, välillä olisi mukava jos olisi lenkkeily ja juttuseuraa :) elisa.tuononen@dnainternet.net
 

Yhteistyössä