LOHJAN ÄITEJÄ?

  • Viestiketjun aloittaja nyyti
  • Ensimmäinen viesti
nyyti
HEi!
Olisi kiva saada Lohjalaisista tai läheltä asuvista äideistä kahvittelu seuraa, lapsille toki leikkiseuraa. Minulla lapset 2v ja 0,5v.
Ilmoittelethan itsestäsi pian. Itse olen kolmekymppinen.
 
Heips!!¨
Minä asun perheeni kans Lohjalla,mulla relu vuoden ikäinen poika,ja olen kotiäiti..olisi mukavaa saada minustskin uusia ystäviä,kun suurin osa suvusta asuu Kuopiossa..eli mielläni minäkin tapaisin ihmisiä vaikka kahvittelun merkeissä.
Laita vaikka mailia:
juhahir@dnainternet.net

Mari
 
hei Nyyti ja Nasu!!!
Laitoin tohon yläpuolelle oman sähköpostini,johon voi laittaa mailia ja sen jälkeen voin antaa vaik puh.numeron mistä mut saa kiinni..ois edelleen kiva tavata Lohjalaisia äitejä ja saada uusia ystäviäkin..eli jos kiinnostaa niin mailatkaa.Mari
 
Pumputi
Hei!

Vastailin tuossa juuri äskettäin Tähtösen viestiin, mutta nostan myös tätä ylöspäin.

Olen 30-vuotias kahden lapsen äiti. Lapset ovat 2 v (tyttö) ja 8 kk (poika). Muutamme Lohjalle huhtikuussa ja paikkakunnasta mitään tietämättömänä, olisi mukava saada uusia ystäviä.

pumputi2@suomi24.fi
 
Tasse
Heipparallaa,

olemme juuri muuttaneet Espoosta Lohjalle ja lapset ( pojat 4/00 ja 9/03 ) ovat leikkiseuraa vailla ja äiti juttukaveria päivisin, kun perheen isä on töissä..

Rohkeasti vain mailia tulemaan osoitteeseen tasse@netti.fi

 
Äiti 21 ja tyttö 2kk
Moikka.

Kaikki lohjalle muuttaneet olis kiva tutustua!
Olen 21v ja tyytöni 2kk.
itse olen täällä Lohjalla koko ikäni pyörinyt.
kiinnostuneet laittakaa meiliä tulemaan!

heku2410@suomi24.fi
 

Yhteistyössä