Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

Mä tuun mukaan, jos huolitte? 2. ICSI tehtiin pari viikkoa sitten ja tänään pp14. Nega testattu sekä kp1, yöllä oli vuoto alkanut. Seuraavana vuorossa 2. ICSI:n 1. PAS ja siirto osuu todennäköisesti viikolla 48.
 
tervetuloa mukaan kirsmo! Toivotaan et seuraaval kerral parempi onni matkas...jaksamisia :hug:

Tuomenmarja:mullakin oli menkka tuntemuksia eilen...olin aivan varma et menkat alkaa yolla mut ei onneks alkanut....tanaan alotin progesteronin 300mg ematinpuikot 3 kertaa paivas....on kyl inhottavia.

aliisalle paljon onnea plussasta!


:flower:
 
Tervetuloa kirsmo. Pahoitteluni ja haleja sinulle. Toivottavasti seuraava siirto onnistuu. :hug:

Pidän sinulle peukkuja Tuomenmarja, että tuntemukset menevät ohi, ja kaikki menee hyvin. d :) b

Plussatuulia kaikille. :heart:
 
Minä myös pyrin joukkoonne?!? Meillä nyt ensimmäinen IVF hoito meneillään. Perjantaina lopetin Terolutit ja tänään pitäs pistää ekan kerran Puregonia. Oon ihan hermona tosta pistämisestä :/ MUtta kai se onnistuu minultakin!
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 15.10.2008:[/color]


Anksu2008: 1.IVF, punktio 1.10, siirto 3.10 pp12

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10 pp9

Martta75: 2.ICSI, punktio 7.10, siirto 9.10 pp6

kk76: 3.ICSI, punktio, siirto 12.10 pp3

Tuomenmarja: 1.IVF, 3.PAS siirto 16.10 pp--

Aitiliini83: 1.ICSI, 2.PAS siirto 17.10 pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 43, siirto? pp--

Sitronella: 2.IVF, punktio vko 43, siirto? pp--

lotta08: 1.IVF, 1.PAS siirto vko 43-44 pp--

Matsalu: 1.ICSI, punktio vko 43-44, siirto? pp--

Tiger: 4.IVF/ICSI, punktio vko 44, siirto? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto vko 44 pp--

riepuriia: PAS siirto vko 44 pp--

Lion32: 1.IVF, punktio ja siirto vko? pp--

Saara10: IVF, punktio vko?, siirto? pp--

Janniina: 2.IVF/ICSI, punktio vko 45, siirto? pp--

RouvaP: 1.IVF, 1.PAS, siirto vko 46 pp--

soja: 2.IVF, punktio marraskuussa, siirto? pp--

retuli82: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

Tao74: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

tOivO: 1.IVF, punktio vko 48, siirto? pp--

kirsmo: 2.ICSI, 1.PAS siirto vko 48 pp--

Janski71: 2.IVF, punktio vko 49-50, siirto? pp--

Kisuli32: 1.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

nasu29: 1.IVF, 1.PAS, siirto? pp--

millis1981: 1.IVF/ICSI, puntio ja siirto marraskuu pp--

ciana: 3.ICSI, puntio ja siirto marraskuussa pp--


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:

Alexandria: 3.IVF, 1.PAS siirto 3.10 pp12

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

Aliisa08: 2.PAS

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
 
Tervetuloa kirsmo ja Lion32!! :heart:

Pahoittelut negasta kirsmo :hug: Toivottavasti tämä siirto tuo teille plussan!!

Lion32 Kyllä se pistäminen hyvin menee! Mutta muistan kyllä että itseäkin jännitti sen ekan kerran... nyt se menee jo rutiinilla. Tänään kymmenes Puregon ja seitsemäs Orgalutran massuun... ja todennäköisesti jatkuu vielä perjantaille. Epäilen että punktio on maanantaina koska huomenna meen vielä ultraan ja yksityisellä ku ollaan niin ei sitä punktiota viikonloppuna tehdä.

Jännittyneenä täällä odotan Alexandrian hcg tuloksia... toivottavasti pikkuinen on lujaa kiinnittynyt!

Onnea huomiseen siirtoon Tuomenmarja! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääset siirtoon. :hug:
 
Paljon onnea plussanneille ja toivottavasti pino kasvaa loppukuutakohden!
Ja tervetuloa mukaan kakki uudet, vaikka eihän sitä mielellään täällä pinossa ole.

ON: me tosiaan saatiin ti huonoja uutisia... miehen spermassa edelleen löytyi kolibakteeria joskin ymmärsin että määrä olisi pieni. Nyt me ihmetellään lääkärin kantaa kun eihän normaalisti tehdä mitään bakteeriviljelyjä eli ei tiedetä onko se sperma puhdasta vai ei ja nyt sitten koko ajan meillä sitä testaillaan.... Kun nyt näytteessä ei mikroskoopilla näkynyt mitään niin toisessa tilanteessa sitä olis käytetty hedelmöitykseen... siis jos eka näyte olis näyttänyt normilta niin tätä rumbaa ei olis edes aloitettu. Tulikohan tarpeeksi sekavasti kerrottua. No me joka tapauksessa päätettiin että meidän puolesta hoidot aloitetaan ja lääkäri saa luvan nyt kattoa niin vahvan lääkkeen joka totta vie tehoaa eikä nyt arvuutella toimisikohan tämä vai tuo, meinaan sitä tää on ollut. Ja kaiken lisäksi kun on kokeiltu pienillä anoksilla niin bakteeri on muuntautunut ja tullut jo käytettyille lääkkeille resistanssiksi :headwall: arvatkaapa ottaako aivoon..... Mulla on huomenna soittoaika ja sitten tilanne toivottavasti selviää. Nyt mua kyllä niin korpee kun tuntuu että taas ollaan oltu lääkärien koekaniineja ja tutkimusmateriaalia :headwall: :headwall: :headwall:
 
:wave:

Tervetuloa kaikki uudet, tänne joukkoon mahtuu, mukava kuulla uusistakin. vaikka tietty kurjaa että ootte täällä noin ylipäätään... jospa ette pitkään ois, niinkun me vanhat... :LOL:

MOI ja :hug: kaikille vanhoille tuttaville. erikois :hug: kaikille neganneille ja onnea plussanneille :heart:

Olen melkein päivittäin käynyt jutut lukemassa, mutta vähän selaillen vaan monissa pinoissa hypellyt.... toivoen että kohta tähän pinoon pääsisin tosi toimiin... Anteeksi kun en ole mitään jaksanut kommentoida :ashamed: kiitos kun ootte minnuu tuolla pinossa pitäneet.

Jatkaisin edellleen mielelläni mukana olemista. nyt kp2, kävin tänään 2.IVF:n suunnittelu/aloituskäynnillä.... ois just menny aikataulut syysloman päälle (punktio+siirto) kun tänään tai huomen ois alkanu. kun tämän kerroin harmissani (sanoin peruvani lomasuunnitelmat) tarjosi lääkäri heti homman siirtämistä kuukaudella, tekeevät täällä melkein jouluun asti hoitoja... sitten tein raskaan päätöksen siirtää asiaa kuukauden eteenpäin :headwall: mutta luulen kyllä että meille nyt 2 epäonnistuneen PAS:in jälkeen tekkee tauko kk hyvää... Ollut aika kiree tunnelma kotona :kieh: Onneksi keretään vielä ens kuussakin tän vuoden puolelle, on raha ja HERMO kysymys! jos ei ois onnistunu ois tietenkin loma peruttu, mutta hyvä näin.

joten jatkan teidän kanssanne hengessä mukana, jatkan sit hoitoja vko 46, nyt syön kk ajan e-pillereitä :LOL:

Soja
 
ainiin, sain muuten jo lääkereseptit tänään, en jutellu niistä lääkärin kaa, se vaan teki ne siinä ootellessa kun hoitaja varaili niitä jatko aikoja. kotona vasta huomasin että nyt puregon ja orgalutron tulossa, viimeks oli menopur. mites noi eroaa????
 
Kiitos onnitteluista kaikille! :) Tänään taas selkäsäryt jatkuneet ja välillä mahaan vihlassut.. toiv ei vaan tarkoita kk:sia.. Sitten mulla on tänä aamuna ilmestynyt joku patti kainaloon.. Ei sitä huomaa mutta sen tuntee ku kokeilee.. ei ole iso.. ja tosiaan ei sitä päälle päin näe, mutta sen tuntee kun käsi vähänkin nousee tai liikkuu.. en tiedä mikä se vois olla. Aina ku on niin epäluulonen niin ensimmäisenä tuli mieleen että nytkö mulla on syöpä... Täytynee vissiin oottaa ja kattoo pari päivää että mihin suuntaan se patti etenee. Harmittaa ihan hirveesti kun ei koskaan pysty olla täysin oireeton.. siis koko ajan on jtn. Nytkin oon flunssassa vieläkin.. Mietin muuten sitäkin että jos tuo patti ois voinut tulla kun ajoin eilen kainalokarvat.. ja sitä ennen ei ollu mitään.. yön aikana tuli.. Oon vaan huolissani taas kaikesta...

Mitä Alexandrian hcg kertoi?? Vai saatko tulokset vasta huomenna kun tänään kävit kokeessa?'

Muille hurjasti voimia ja jaksamisia!
 
Tervetuloa takaisin Soja. Samoilla aikatauluilla mennään. Meilläkin alkaa kuukauden päästä 2. IVF. Otettiin tähän kuukauden tauko ja syön pillereitä. :LOL: Onneksi ehditään vielä tämän vuoden puolelle. =)

Tsemppihaleja ja voimia odotteluun. :hug:
 
Onnea plussaajille! :flower:

lion32 Kyllä se pistäminen onnistuu. Itse OLIN piikkikammoinen ja ekassa hoidossa en pystyny pistää itse ollenkaan. Sitten toisessa hoidossa sain puregon-kynän niin sillä sitten uskalsin jo itsekin pistellä! Mies tosin on joutunu irrotuspiikin pistämään edelleen.. Piikkikammo kylläkin on hävinny kokonaan!

Odotan kauheesti, et tää reilu pari viikkoa menis nopeesti niin päästäis hoidoissa taas eteenpäin. Tää pillereitten popsiminen ei ihan hirveesti innosta!!

Jaksamisia kaikille. :hug:
 
heippa vaan uudet ja vanhat.
Onnittelut Aliisalle ja toivottavasti myös alexandrialle.

Nyt alkaa meilläkin jo jotain tapahtumaan. ensi viikolla menen ultraan ja siirto olisi
viikolla 44.
mä en onneksi mitään lääkkeitä nyt tarvi mutta noita foolihappo kapseleita olen koittanut muistaa popsia.

Jaksuja kaikille odotteluun :hug:
 
Huomenia!

Tiger , huh huh. On varmasti rankkaa, kylläpä teitäkin koetellaan. Toivottavasti tämänpäiväinen soitto tuo hyviä uutisia ja mukavia suunnitelmia teille =)

Aliisalle myös vielä onnittelut!! Siitä sun patista, voisiko se olla suurentunut/tulehtunut talirauhanen? Mulla on ollu joskus sellainen parikin kertaa, ja eka kerralla säikäytti ihan kunnolla!! Että nyt on syöpä tai muuta vastaavaa kauhiaa. Mutta aikani kun sitä pyörittelin peilin edessä, niin huomasin, että puristamalla siellä tuli valkoista töhnää... jee, kuullostaa varmaan ihanalta, mutta siitä se patti sitten pieneni vähitellen pois. Ja toisella kerralla jo tiesinkin, että se on vaan rauhanen joka oireilee.

Täällä pitäis tällä viikolla aloitella e-pilsut, mutta menkkoja ei näy eikä kuulu... nyt kp 31, normikierto noin 30. Lievää pään jomottelua ollu viime viikosta lähtien melkein päivittäin. Ja sitten viime yönä, kun käytin pentukoiraa ulkona ja menin takas koisii, niin koski minuutin-pari alavatsaan ihan kunnolla. Oli niinkuin todella kovat menkkakivut, mutta sitten ne loppu. Mutta eipä oo vuotoa vielä näkyny, jos sitä huomen aamulla testais jos ei rupe hanat aukeemaan... Oishan se superylläri ja mahdottoman ihana asia, jos ois luomuna tärpänny, mutta ei passaa vielä liikoja toivoa (tai oikeestaan, joka kierrossahan sitä ainakin vähän edes toivoo) . Ilmoittelen sitten miten akan käy :LOL:
 
Kaikki oireet kadonnu, ei mitään. Eilen pp 12 kävin sitten ykstyisellä verikokeessa kun alkoi ihan hirveästi ahdistamaan. Meillä täällä yksityinen ei sitten ottanu verestä ku vaan semmosen testin jossa vastaus on vaan kyllä tai ei raskaana. Eli Hcg:tä ei täällä saanu mitattua yksityisellä. Ja negahan se oli. Sain tietää vastauksen kun olin jo kotiin päässy. Iski ihan hirveä ahdistusmasennushirveäolo. Ilta meni itkiessä. Muistin kuitenkin että kysyin siellä näytteenotossa siltä hoitajalta että näkyykö tässä testissä jo varmasti vastaus. Kävi kysymässä lääkäriltä. Ei kuulemma ole varmuutta. Mutta silti ahdistaa. Tiiän että se on se vastaus minkä saan tikkuun huomenna. Oikeastaan tämän tiesin jo sillon ku tajusin ettei hyperiä tullut. Nimittäin kaikki oli niin varmoja että hyperi tulee mikäli raskaus alkaa. En käsitä. :headwall:

Kuinka nopeasti olette päässeet PASiin epäonnistuneen ivf:n jälkeen? Teen huomenna kuitenkin testin ja soittelen sitten polille.. Saapa nähä miten käy. Tais tulla melkoinen purkaus tänne... :ashamed:
 
Voimahaleje sinulle Anksu :hug: Olen pahoillani. :'(
Outoa, ettei teillä yksityisellä oteta Hcg:tä, meillä täällä nimenomaan otetaan juuri se. :eek:

Toivottavasti saat tänään Tiger hyviä uutisia ja pääsette jatkamaan hoitoja. d :) b

Toiveikasta torstaita ihan kaikille. =)
 
Heips! Minut voisi nyt poistaa listoilta. Meillä vaihtui icsi pikavauhtia inssiksi. Kun toivoa ei juuri ole, siedän piinailla tuolla vauvakuumepuolellakin. Parempaa onnea ja plussia toivon kaikille muille. Ja Anksulle voimahaleja!
 
Onnea plussaneille =)

).( kävin tänään sitten yksityisellä kun nuo mahakivut eivät laannu ollenkaan. Lääkäri oli tosi ihana ja katsoi tulehdusarvot ja eikä tulehduksia ollut ja katsoi vielä ultraäänellä että onko kaikki ok. Sieltähän löytyi sitten tosi iso mustelma ja veripurkaumia ja toinen munasarja oli tosi iso ja löytyi 2 munasolua jotka oli täynnä verta ja nyt en saa kantaa tai nostella mitään painavia ja kuntosalitreenaukset ovat edelleen kiellettyjä. Olen kuitenkin iloinen ettei tuon vakavempaa löytynyt ja pääsemme sitten siirtoon kunhan vain menkat alkavat sitten ajallaan =)

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja hoidot aloittaville isoin halauksin :hug:
 
Nyt on sitten ensimmäinen pistos takana ja hyvinhän se meni, kunhan uskalsi laittaa neulan ihon läpi =) Ja eihän se tosiaan sattunut yhtään! Tällä tietoa meillä olis punktio ja siirto viikolla 44. Nyt vaan pistellään ja maanataina mennään ultraan katsomaan mitä on tapahtunut.

Onnitteluja plussanneille ja tsemppiä ja jaksamisia muille :)
 
Heippa!

Kone on temppuillu ihan urakalla joten en päässy eilen kertomaan tulosta.Eilen sain jo tietooni sen hcg arvon ja se oli mun suureksi yllätykseksi 218,9!! :saint: On ihan hölmistynyt olo, miten siitä hailakasta haamusta tuli tommonen arvo? Hoitaja kun soitti niin se oli tyytyväinen arvoon ja varas mulle ultra-ajan joka on 6.11,sillon pitäis viikkoja olla kasassa 7 ja nähdään onko siellä masussa ketään...Voiko tää olla mahdollista kun on kolunnu läpi 3 ivf:ää ja niiden pas:seja...mä olin jo aika varma että ikinä ei enää positiivista testiä tule.Täytyy nyt vaan toivoa että kaikki menis tällä kertaa hyvin. :heart:

Tuomenmarja:eikös sulla pitänyt olla siirto tänään?Menikö kaikki hyvin ja sieditkö lääkkeet hyvin?

Tiger:Ootte tekin joutunut kaikkea käymään läpi näiden hoitojen ohella.En edes tienny et spermassa vois olla joku bakteeritulehdus...Voiko se vaikuttaa hedelmöittymiseen?

Anksu: olen pahoillani :hug: Testaa kuitenkin vielä joskos se tulos siitä olis muuttunut?Pidän täällä sulle peukkuja ylhäällä!

Jaksamista kaikille piinailuun! :)
 
Hurjan paljo onnea Alexandria! Sinullahan hyvä tuo hcg arvo.. mulla siis ihan olematon.. Mietin vaan että miten sun testi on voinut näyttää vain haaleaa viivaa? Kun mulla kuitenkin oli ihan selkeä viiva vaikka mun hcg oli kuitenki lähes 1,5 kertaa matalampi. Teitkö millä testillä? Ite tein clearbluella ja tikulla jonka merkkiä nyt en muista.. Mutta siis hienointa ja tärkeintähän on kuitenkin että olet raskaana:) Itselle tuli taas vähän huono fiilis omasta arvosta.. ku oishan sitä toivonu että olis ollut ton sun arvon luokkaa.. mut ainakin mulla on toivoa.. niin kauan ku täti pysyy poissa:) Aina vaan jotenki lannistuu tuosta arvosta kun muut saa parempia.. Ei siis mitenkään pahalla sinua kohtaan..'
Mullekkin hoitaja varasi ultran.. tosin vasta 17.11.. Mulla tulee silloin täyteen 7 viikkoo. Miten on mahdollista että jos olet ollut siirrossa muutaman päivän myöhemmin niin jo 6.11 olisi 7 viikkoo täynnä? Vai oonko nyt pudonnut jotenkin ihan kärryiltä??

Retuli82 Luulen että patissa oli kyse juuri siitä. Tänään sitä ei ole oikeastaan tuntunut lainkaan.. Aina oon kanssa niin hätääntynyt heti, että jos on jtn vakavaa.. mutta ehkäpä ei sitten olekkaan:)
 
aliisa08: en teidä onko mulla tasan 7 viikkoa kasassa sillon 6.11 mutta niillä paikkeilla. Onhan se tuoresiirrossakin testipäivä 4+0 ja nyt on suurinpiirtein samanverran kasassa(voi olla muutama päivä yli kun en ole varma miten se pas:ssa lasketaan) ja eihän siihen 6.11 ole kuin 3 viikoa aikaa eli eikös siitä tule 7 viikkoa?Vai pettääkö mun matikka nyt pahasti (ei olis eka kerta... :headwall: )
Testi oli ihan netin kotitestit.fi (tai com) mistä ne tilasin en muista minkä merkkisiä ne on mutta ihan liuskatestejä ei puikkoja tai digitaalisia. Ja herkkyys oli 10 mmol/l (vai miten se vahvuus ilmoitetaan...) Luulen että sun kohdalla vauva on vaan kiinnittynyt myöhemmin ja siksi hcg matalampi. Mulle hoitaja sanoi että he on tyytyväisiä kaikkiin yli 50 arvoihin ja sähän olet tuplasti yli sen :hug: Hyvin se menee, ihan varmasti. :)
 
Alexandria Toivotaan niin! Molemmilla ollut vähän huonoja kokemuksia näistä plussistakin.. keskenmenoja meinaan.. joten toivotaan nyt että molemmilla tää plussa tuottais tulosta!:)

Outo toi testi juttu kyllä.. mutta eipä se mitään. Mun testit oli 25mmol/l.. ja näytti plussaa.. mutta siihenkinhän voi vaikuttaa moni asia. Mihin aikaan testin tekee, kuinka kauan ollu virtsa sisällä, milloin on kiinnittynyt jne.. Jospa kiinnittyminen olis mulla ollu melkein vasta.. nii jos sen takia näytti vahvempaa..

Toivotaan parasta:) Molemmille:) Ihanaa kun joku muukin plussasi niin saa kertoilla kuulumisia, jos raskaus vaikka etenisi vaikka sitä tätiä kovasti pelkäänkin tulevan..
 

Yhteistyössä