Lokakuiset 2023

Täällä nyt 7+0, jotenkin saattaa päivän aikana olla oireettomampaa ja sitten välillä pamahtaa oireet päälle kerta heitolla??
Rintsikat täytyisi lähteä ostamaan, mutta oon päättänyt olla ostamatta mitään mikä liittyy raskauteen ennenku saadaan tietää, että "on edes jotain mitä odottaa" 😅
Oon nyt parin viikon ajan herännyt yöllä kerran vessaan ja nyt noin viikon ajan oon herännyt ensin kamalaan nälkään ja sit samalla vessaan. Aamulla on niin väsynyt että silmät on kierossa vaikka nukkuisi 12 tuntia.

Voimia suuresti teille, joilla raskaus ei olekkaan jatkunut ❤
 
Viimeyönä heräsin siihen että kaikki oli verestä märkänä. Huomenna Naistenklinikalle tarkistamaan tyhjenikö kohtu kokonaan. Perjantain varhaisultrassa kaikki oli vielä paremmin kuin hyvin… Sydän murskana
Minulla oli edellisesta myös tosi kovq verenvuoto isojen hyytymäklönttien kanssa, mutta kyseessä oli hematooma ja raskaus jatkui normaalisti. Älä vielä menetä toivoa.
 
Kiitos kaikille ❤ mulla vuoto ja kivut jatkuu viidettä päivää. Ultrassa toissapäivänä ei selvinny vielä mitään, kun oli niin huono näkyvyys, mutta raskausmateriaali vaikutti olevan sillon vielä tallella. Kyllä tämä päivänselvä keskenmeno silti on kipuineen. Hcg oli alakanttiin 950 kun pitäis olla jotain 1000-54500. Oispa vaan nopeasti ohi niin pääsis kääntään katseen kohti uutta yritystä.

Tsemppiä ja parempaa onnea teille lokakuisten odotteluun ❤
 
Moikka! Uutena liityn keskusteluun (pahoinvoivana peiton alta) 😊.

Viikot on nyt kai 6+3 (lyhyt kierto joten laskurit antavat hieman erilaisia tuloksia). Takana on tätä ennen kaksi keskeytynyttä keskenmenoa viikoilla 8 ja 9. Joten isoja jännityksen, huolen, pelon, innostuksen, ilon ja toiveen tunteita...you name it, kaikki löytyy. Yhtä suurta tunteiden vuoristorataa tuntuu nämä viikot olevan. Toivottavasti nyt pieni pysyisi mukana ❤

Tsemppiä kaikille ja kiitos kun jaatte tarinoitanne 🤗
 
Varasin juuri varhaisuä:n kuukauden päähän, jolloin on 7+6/8+0. Aiotteko muut mennä kurkkimaan vai odotatteko, että tulee ensimmäinen seulauä?
Suunnitelmissa on ollut varhaisultra, mutta nyt sekin on alkanut jännittämään. Ja oudosti siltä kantilta, että entä jos kaikki on ok. Takana on 2 raskautta joissa varhaisultrissa kaikki oli ok ja km:t tuli heti kohta niiden jälkeen. Pelkään että taas innostuisin ja joutuisin pettymään. Huomaa kuinka nurinkuriseksi keskenmenot muuttavat ajatuksia 🤦🏻‍♀️

Mutta täytyy yrittää pysyä positiivisena ja keskittyä nykyhetkeen 😊
 
Täällä toistamiseen tällä viikolla hyvin niukkaa rusehtavaa vuotoa. En ole vielä soitellut mihinkään kun ei selkeää kipua ja tosiaan ei suurta vuotoakaan.. mutta kyllähän se mietityttää. Päivä kerrallaan eteenpäin 🙏
 
Täällä käyty jo kahdessa ultrassa ja kolmas tulossa 2.3. Ja kyl siellä ollaan tiukasti tarrattu kiinni joten kai se on uskottava että meille tulee se pikkunelonen sitten. :) Vieläkin vähän häkeltynyt olo ja mietityttää välillä kovastikin miten tullaan pärjäämään kahden pienen kanssa, varsinkin kun tuo 9kk tyttö on melkoinen turkinpippuri ja herää vieläkin 3-7 kertaa yössä. Mutta siinähän se varmaan samoilla univeloilla menee.
 
  • Rakkaus
Reactions: vauvakuume7
Keillä kaikilla oli ultra tulossa tässä lähipäivinä? Muutama ainakin aikoi mennä varhaisultraan?

Mietitään, jos mentäisiin vielä uudelleen omakustanteisesti ultraan, jäi pieni paniikki että onko siellä varmasti kaikki nyt hyvin 😅 87€ on kuitenkin pieni hinta mielenrauhasta… Katsotaan.
 
Täällä alkoi eilen verinen vuoto ja tänään 5+2 terveydenhoitaja vahvisti keskenmenon parempaa onnea muille raskauteen
Voi miten surullista! Otan osaa menetykseesi 😢

Tekeekö myös terveydenhoitajat diagnooseja keskenmenosta? Minun edellistä keskenmenoa seurattiin viikon ajan, ultrattiin kahdesti ja tilannetta tutki 3 erikoislääkäriä. Siksi ihmettelen...
 
  • Tykkää
Reactions: ekapikkunen

Yhteistyössä