LOKAKUISTEN VAUVOJEN KOKOONTUMISAJOJEN SUUNNITTELU!

  • Viestiketjun aloittaja tätiääni
  • Ensimmäinen viesti
Täällä olen kuluttanut aikaani keltaistensivujen reittihaun kimpussa. Olen vähän katsonut, että missäs päin työ oikeasti olette ja sit kattonut kuinka pitkä matka kullakin on esim. tuonne Kuopioon. No pisin matka tulis Turusta, 453 km ja Taivalkoskelta 379 km. Lapualta 302 km ja Janakkalasta 338 km. Muut paikkakunnat alle 300 km etäisyydellä.
Mä olen sitä mieltä, että kannattais pysytellä jossain isommassa kaupungissa kuten just toi Kuopio, koska yhteydet sinne paremmat (juna!, bussi).
Yksi myös aika keskeinen kaupunki on Jyväskylä. Tämä tasaisi matkaa muiden osalta paitsi Ninetsun, jolle tulis enemmän eli jopa 491 km. Muut pisimmät etäisyydet olis Raahe 329 km, Imatra 250 km ja Turku 303 km. Vaaka81:llä ei tosin olis pitkä..! Oisko myös hyötyä olla jonkun kotikaupungissa noitten järjestelyjen kannalta? Mitä mieltä te, joilla tulee pisin matka sekä Jyväskylään että Kuopioon, olette?? Ja tietty muidenkin mielipiteitä? Olisko Ninetsu valmis tulemaan Kuopioon, entä Jyväskylään? Entä Sebuni, voisitko ajatella matkaavasti Kupioon noi 453 km?

Tässä nyt vähän ajattelemista...
 
sebuni laiskana
Tätä pitää tosiaan pohtia...kuulostaa kyllä meille aika kaukaiselta tuo Kuopio... Täytyy kuitenkin ottaa huomioon nuo isommat lapset ja isännän yötyö ja muut asiaan vaikuttavat seikat. Mutta järjestelykysymyksiä, sanoisin...
 
http://chat.suomi24.fi/

tällainen ainakin löytyy, siis chatti. En ole kokeillu, mutta noissa ohjeissa ainakin oli, että voi keskustella myös käydä yksityiskeskusteluja. Olisko mitään ideaa tuossa, käydäänkö kaikki kirjautumassa? Ja nähtäis siellä sitten illalla? Kun musta tuntuu, ettei tän palstan chatissä muita meidän tapaaminen pali kiinnosta..
 
Voidaanhan me tavata tänään täällä, koska ei kaikki varmaan kerkiä (jos yleensä haluaa) kirjautua ja perehtyä tuohon suomichattiin, mut jatkossa ehkä..?? Mä menenkin tästä varaamaan paikkaani auringossa l. tuolta sätist siis B) Mä tulen varmaan vähän myöhemmin, tuskin toi toukka ihan vielä yhdeksältä simahtaa.
 
Elikkä sovittiin näin, että tavataan jyväskylässä heinäkuussa viikolla 27 ja minä etsin edullisimman hotellin. Tähän mennessä on valittu Milton keskustassa, kahden hengen huone pe-su 76?/vrk ja se sis.aamiainen ja ilta saunan.

Huoneissa on suihku, WC, puhelin, hiustenkuivain, TV/radio ja huoneet ovat savuttomia ja niissä on parkettilattiat. Hankittu uudet hyvät sängyt ja huoneita löytyy yhden, kahden ja kolmen hengen poppoolle.

 
Juu tuo on hyvä tietää näin etukäteen, kun silloin ei olla tarhassa, eikä miehen kesälomakaan ole vielä alkanut--> eli ehdin miettiä mihin sijoitan nuo isommat...(höh, mummoja tietty kiusaan het!!!!)

<Nyt pitääkin jatkaa viestiä, kun kävin tuolla Miltonin sivuilla... tuo hinta 76e on siis voimassa viikonloppuisin ja arkena 2hh hinta oli 90-100e. Ja eiköhön se sitten ollut koko huoneen hinta, ettei sentäs per nuppi... Jos aina menis pari mamia samaan niin huone olis noin 50e..ei paha B)

 
tätiääni
Päivitin ekaa viestiä, tsekstkaapa. Keräsin sinne yhteenvetoa.

Tai jospa mie uusinkin koko pinon, kun on niin pitkä jo ja kun ei tällä viikolla ole vielä kukaan muu tähän kirjoittanut. Kiiruusti..

ELI: HUOMATKAA UUSI KOKOONTUMISPINO!!! jos tänne vielä eksyitte.

täti
 
HOTELLI PENSION KAMPUS 9.1-31.12 V.loppu 66? ja ark. 72? kaksi henk.

Hinnat sisältävät aamiaisen ( kahvi, tee, kaakao, maito, mehu, muroja, jukurttia, leipää, juusto, leikkeleet, tomaattia, kurkkua, suolakurkkua, hedelmäkoktail, hillo )

Huoneissa on suihku, WC, kaapeli TV, puhelin, jääkaappi, mikro, kahvinkeitin, vedenkeitin, keittotaso, astiasto, keittiövälineet, silitysrauta+lauta, hiustenkuivain

Mksuvälineinä käypi käteinen, pankikortti, visa, visa electron, maestro, eurocard ja mastercard

Palvelukielinä toimii suomi, englanti, ruotsi ja saksa

 

Yhteistyössä