Lokakuun 2007 taaperot, alkuvuosi 2010

Vedet meni 4 aikaan... yllättäen sänkyyn :headwall: :headwall:
Soitin synnärille, niin käskivät yrittää nukkua, kun ei supistele... Ai sillä märällä patjalla :saint: :kieh:
No 4.30 alkoi supistamaan, joten ei kun aamupalalle ja miettimään mitäs sitten....
Odotellaan koska tuntuu niin ahdistavalta, että on pakko vetää eemeli sängystä ja viedä mummille....

Että saa päivittää tänne joku, kun FB:ssä on lisää infoa mun tai isännän sivuilla.... Mutta kyllä tää nyt tulee täältä lähimmän 24 tunnin sisällä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Vedet meni 4 aikaan... yllättäen sänkyyn :headwall: :headwall:
Soitin synnärille, niin käskivät yrittää nukkua, kun ei supistele... Ai sillä märällä patjalla :saint: :kieh:
No 4.30 alkoi supistamaan, joten ei kun aamupalalle ja miettimään mitäs sitten....
Odotellaan koska tuntuu niin ahdistavalta, että on pakko vetää eemeli sängystä ja viedä mummille....

Että saa päivittää tänne joku, kun FB:ssä on lisää infoa mun tai isännän sivuilla.... Mutta kyllä tää nyt tulee täältä lähimmän 24 tunnin sisällä....
:hug: :D hurjasti onnea matkaan!
 
Huomenia!

l-s: hurjasti onnea matkaan :hug: :D

meillä on pojalla silmätulehus,viime yönä itkeskeli paljon,polonen!
soittelin aamulla tk:n,saatiin aika aamupäivälle hoitajalle.
jospa sieltä jotain helpottavaa rasvaa tai jotain tippoja sais.
tämä on ihan eka kerta kun meillä on silmätulehus!
saas nähä muurautuuko nuo silmät itselläki kohta.

kyllä tää kevät on ollut yhtä sairastelua,huh huh!!
on ollut ripulit,oksennustaudit,korkeat ja vähemmän korkeat kuumeet..jne..
eipä tuo poika montaa päivää helmikuusta päivähoidossa ollut.
niin,maanantaina poika sitten menee ekaa kertaa uuteen hoitopaikkaan,jännää :)

täällä alkoi sataa lunta!!ja mulla niin kevät fiilis jo ollut :LOL:

moimoi :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja P u P u:
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
ootteko kuullu semmosesta uudesta(?) kuonanpoisto hoidosta et laitetaan jalat veteen ja sit sinne tulee semmonen laite joka johtaa sähköä...käteen tulee myös joku "johto".Sit kuona poistuu jalkojen kautta ja se kirkas vesi muuttuu ihan paskaseksi..toki sen mukaan miten ihmisessä on kuonaa.Käin tänään siinä ja en kyllä edelleen tajua miten miun jalkojen kautta voi semmosta paskaa tulla :x
:eek: :eek: kuulostaa hassulta, mutta vois olla "kiva kokemus" mikä toi tommonen on nimeltään :saint:
mun vesi muuttuisi saveksi :LOL:
niin munkin!!
oispa kiva päästä tommoseen! :)
 
Meillä on kaksoset ollut pari päivää kipeinä. Flunssaisia, kuumeisia. Niin kauan kuin söivät suht hyvin ja jaksoivat seurustella, seurailin vain vointeja. Eilen aamusta, alkoi sitten tulemaan raja vastaan. Pojalla on ollut yli 38 astetta kuumetta tiistaista asti ja olo muutenkin ilmeisen epämukava. Tyttö on ollut sen verran limainen, että yskä paheni siihen pisteeseen, että yskänkohtauksen aikana oksensi ruuat ulos. Eli oikeastaan kaikki mitä sai syötyä tuli kohta ylös, kun yskitti. Tyttö on vielä niin kirppuinen (pikkaisen alla 4kg) ettei siinä kauaa mene, kun ilman ruokaa alkaa väsymään ja nestehukka uhkaamaan. Joten eilen suunnaattiin terveyskeskukseen.

Tässä kohtaa pitää vielä kertoa, että jätkä ei ollut hoidossa, koska hoitotädin omat lapset ovat kipeitä ja mie en varahoitajalle jätkää ole kertaakaan vienyt. Eli kaikki lapset oli mukana.

Terveyskeskuksen lääkäri laittoi lähetteen TYKSiin. Koska kysessä on keskoset, heidät otetaan hyvin herkästi sisään. Me lähettiin sitiä sitten samantien ajamaan Turkuun. Miehellä sellainen tilanne töissä, ettei voinut kesken päivää pois lähteä. Joten myös jätkä oli sitten otettava mukaan :whistle: Onneksi nukkui ajomatkalla päikkärit.

TYKSissä pikatestillä katsottiin ja molemmilla kaksosista oli RS-virus. Tyttö alkoi olemaan jo aikas naatti ja saturoi huonosti. Joten hälle laitettiin happiviikset (tämä riitti parantamaan saturaatio-tasot hyviksi) ja koska hää ei ollut paljon mitään syönyt, eikä jaksanut syödä laitettiin tippa päähän.
Molemmille oli aluksi laitettu varaus osastolle. Siellä oli kuitenkin täyttä, joten jouduimme odottamaan jonkin aikaa ennenkuin vuoteita vapautuisi. Odotellessa poika katseli tarkkaan kaikkia valkotakkisia ja päätti, että ei helkuta, hän ei tänne jää. Piristyi yhtäkkiä ja söi kerralla 100ml. Joten hän pääsi kotiin. Taitaa poika ollut mielestään ihan tarpeeksi sairaalassa :LOL: Molemmista korvista löytyi tulehdus, joka ilmeisesti osaltaan pitää lämpöä yllä. Kummallista tässä on se, että terveyskeskuksen lääkäri paria tuntia aiemmin oli katsonut korvat ja todennut ne näteiksi ja puhtaiksi :kieh:

Jätkä oli tänä aikana leikkinyt kiltisti odotustilan leluilla. Onneksi lastenosastoilla on hyvä leluvalikoima. Mutta sitten mie huomasin, etten ollut ottanut jätkälle vaihtovaippaa. Hoitaja antoi onneksi yhden, joten saatiin vaippa vaihdettua.
Osastolle, kun tyttö pääsi. Kävin vain viemässä hänet sinne ja samantien lähdin muiden kanssa kotiin. Oltiin kuitenkin lähdetty kotoa klo12, syöty oli viimeksi klo11 ja kello oli tuolloin jo yli 18. Koko tuona aikana jätkä oli syönyt vain puolikkaan keksin ja juonut epämääräisen määrän mehua (odotushuoneessa). Melkoisen pelottavaa odotella, että milloin väsymys iskee ja tapahtuu räjähdys. Koko ajan kyllä kehuin miten reipas jätkä on ollut ja hienosti jaksanut.
Suunnattiin syömään ja kun poika oli syönyt niin sitten se väsy iski |O Ja jouksenteluksi ja kiukutteluksi meni loppumatka. Uskaltauduin kuitenkin kotimatkalla vielä kauppaan, koska olin jätkälle luvannut leluauton palkkioksi hyvästä käytöksestä. Kotiin kun lopulta päästiin, niin melkoisen kiukkuinen ja väsähtänyt oli jätkä. Yöunille ei mainannut asettua millään.

Ja tuli muuten testattua sekin, että 2koon vaippa menee taaperolle päälle :LOL: Teipitkin saa juuri ja juuri kiinni ja imukyky riittää ainakin kotimatkan verran. Ne vaipat kun oli jätkälle unohtunut matkasta ja alkoi olemaan syömisen jälkeen aika pissainen se sairaalasta saatu vaippa... (paljon mehua) :whistle:

Illalla suuntaan taas sairaalaan, mutta tällä kertaa ilman muita lapsia ;) saavat jäädä isänsä kanssa. On se melkoista yrittää selvitä poissa kotoa noiden kanssa...
 
LillaStinalle tsempitykset!!! =)

Hipkukka, jo teillä on ollut päivä :hug: paranemisia kaksosille!! mä yks ilta laitoin Eetulle Eemelin vaipan yöksi enkä huomannut siinä mitään eroa.. :( Eemeli käyttää Liberon 4kokoa ja Eetulla koko6. Eetu on tainnut nyt talven aikana hoikistua niin että teipit meni ihan heittämällä kiinni. Iskä sen aamulla sitten huomas =) imukykyä ei tullut testattua kun harvemmin Eetu yöllä enää vaippaan pissii.
 
Keiju07
Onnittelut LillaStinalle ja pienelle tytölle!!!

Ihania uutisia myös shendalta! Minä uskoin, että kyllä se vaan teilläkin vielä tärppää!

FB:stä... minä en ole siellä ja periaatteesta en oikein haluaisi enää liittyä, kun ei mulla ole aikaa siihen touhuun. Mut ilmeisesti pitää olla avoimesti FB:ssä, että voi lokakuisten kerhoon tulla?

Paremmalla ajalla enemmän. Tsempitykset vielä sairasteleville!!
 
Huomenia ...

jaksua sairastaville kovasti !!! Hipkukalle erityiseen ...
Tuoreessa muistissa kun Viu sairasti myös sen yli vikkon köhää ja nuhaa , tosi pitkäkestoinen ja yskittävä tauti...


Ja onnea Lillastiinalle pikku prinsessasta!!!
:heart: :heart: :heart:


Tamperelaisille terveisiä - siellähän oli ihan kivaa siel teilläpäin....
Ei ehditty ketään meikäläisiä (siis lokamammoja) näkemään , mutta muuten oli mukavaa, majoitus ihan jees , muuminäyttely museossa juuri sopiva Viutsille, delfiinit oli hienoja ja kylpylässä sopivaa räpiköintiä.
Ja mammakin sai tuhlattua jossain kumman välissä rahansa muutamaan paitaan , neuletakkiin, meikkeihin yms ...

Topsulle tässä lyhyesti , koetan kertoa joskus tarkemmin - eli kun oli vakavaissaan sen Holiday Club jäsenyyden kanssa , enkä kuitenkaan vielä liittynyt , tarjosivat tuon 'koejäsenyyden'- eli 2 vuotta , 2 kotimaan lomaviikkoa yht 690 e. Viikot kohteissa mutta sesongin ulkopuolella olevia.
Edellisen lisäksi saa sitten noita pikamatkojakin varailla - mikä tämä meidän 98 neliön, 2 mh kämppä Treella oli , 390e /viikko. (Studio olisi 250 e/vko).

Mites välikausivaatteilut muilla -tilasin tytölle sen Ticketin mustapohjaisen kukkahaalarin. Pitäisi postista hakea...
Töissä siis tänään olen , kotosalla Viutsilla naapurin tyttö hoitelemassa.
Katsotaanpas miten meneepi ...
Ruokakaappi vaan oli aika tyhjä, kun eilen tultiin reissusta , enkä illalla ehtinyt kauppoihin.

Oulussa karseesti lunta - ihan älytön kinos... kai tuo joskus loppuukin tuo lumentulo.

Matkustaminen pienen kanssa onkin aika edullista - junassa ei tarvitse maksaa, tai on se perhelippu... Samoin Treellakin bussissa pääsi ilmaiseksi, kylpylään ei Viutsista mennyt maksua (tosin aikuisten maksu 14e, tai sarja 5 krt/37,50) ja hotellin raflassa oli aivan kiva lastenbuffet 1e per ikävuosi (nakkeja, muusia, lihapullia, pizzaa, poppareita, jätskipuikko, vesimelonia, kurrkkua, tomaattia ....)

 
Onnittelut Lilliksen perheelle pikku prinsessasta :flower: :heart:
Ja paranemisia sairasteleville!!! :hug:

mä yritän epätoivoisesti jo saada poikia nukkumaan, on kyllä ollu niin väsyneitä koko päivän. Ja mä ite haluan nukkumaan |O huomena aamuvuoro... ollaan liian tiuhaan yritetty pikku kolmosta alulle niin menee yö unetkin perkules :LOL: ei oo helppoa...
meillä on hei ollu nyt viikon telkkari toimimatta ja meillä on kyllä ollu aika ihania iltoja :heart: siis kun ei tuu vaan maattua sohvalla telkkarin ääressä, täytys vissiin mennä toi töllötin useemminkin toimimattomaks ;)

Harmi kun ei Yodottaja keretty näkemään... töitä, töitä, töitä... ja muutenkin hommaa ihan turhan paljon. Hyvä että teillä oli kuitenkin onnistunut reissu.

Peetu oli ihanasti saanu tänään vertaistukea tarhassa... se oli sielä jonkun toisen lapsen kanssa jutellu isin kuolemasta. tällä toisellakin lapsella joku tällainen ikävä tilanne ilmeisesti meneillään, eivät toki sen tarkemmin tarhantädit kertoneet. mutta mä oon kiinnittäny huomiota kun sielä yksi isä kulkee happiviikset nenulla kun poikaa tuo tarhaan...En oo ihan varma onko kuitenkaan samasta kyse, koska mun mielestä se poika on eri osastolla...
No, anyway... Peetu ja tää toinen lapsi oli pitkään jutellu aiheesta keskenään ja kun huomas että aikuiset on kiinnittäny huomiota niin puheet oli loppunu heti. Kyselin sit Peetulta et onko se saanu jonkun uuden kaverin kenellä on kans jotain surullista tapahtunu niin Peetu oli ihan kun ei mitään olis koskaan kenenkään kanssa puhunu... No, ehkäpä tuonkin ikäinen jo haluaa ihan omassa tiedossaan pitää omia juttuja ja loistavaa todellakin on jos Peetu jonkunlaista "vertaistukea" tarhasta saa niin ei tarvitse luulla että on ainoa kenelle tapahtuu surullisia asioita.

Jeps, kaippa mä meen selaileen vielä fb:t ja s-postit jos noi pojat vaikka sillä välin nukahtais.
 
Huomenia!

joko hippkukan pikkuset on tervehtyneet?toivottavasti :hug:

shendalle onnea! :heart:

ja keffelille onnea vauvantekoon:D *täällä on peukut pystyssä*

yo:lla ollut mukava reissu viun kanssa!
muuminäyttely ois kova sana meillekkin.
ja delfiinit,wau! :)
kesälomalla vois itsekkin käydä tampereella!

pojalla nuo silmät hurjan näköset,ihan turvonneet...
pari päivää on nyt mennyt se silmälääke.
jospa se kohta alkas auttaa.
yöllä kovasti itkettää,saa aika voimakkaita itkukohtauksia.
en tiiä liittyykö silmien kutinaan vai onko joku ikään liittyvä juttu?
mites teijän muiden lapset,onko yöllä onkelmia?
tätä yöitkua on nyt kestänyt noin viikon,jos vähän enemmänkin??

poika päätti että me herätään lauantaina jo kuudelta,ei ois kyllä itteä huvittanu nousta niin aikasten.
viimepäivinä muutenkin joku väsymys olotila vaivannut..

tänään ois tarkotus hakea pojan huoneeseen hylly.
sellanen valkonen jossa on niitä lokerikkoja.
mahtuu lelulaatikot sinne mukavasti.
meillä on vaaleenvihreitä laatikoita.
sitten kaapissa oottaa nätit verhot,tai siis verhokangasta(vihreä pohja) jossa on kaikkia maatilan eläimiä.
tää verho-operaatio on mulla vähän kesken.
täytyy käydä ostamassa sitä pikapalte(vaimikäolikaan)nauhaa joka silitysraudalla painetaan verhoon kiinni,ei reunat rispaannu.
kätevä vaihtoehto ihmiselle joka ei ompelukonetta omista.
kyllä mää sen koneen joskus vielä hommaan.
yhtään en osaa ommella mutta kiinnostusta löytyy!
ja täältä varmaankin neuvoja sais :)

no tulipa taas sepostettua :)
saispa joskus tän asunnon nätiksi,paljon vaan on laitettavaa ja eihän ne rahat kaikkeen kerralla riitä.

moimoi








:wave:
 
Pitääpä käydä itsekkin jotain elonmerkkiä laittamassa kun tänne on tullut nyt muiltakin niin kivasti testiä. :)

Ekaks onnea vauvan saaneille! Ja uusille odottajille! Ja vauvaa yrittäville! :)

Täällä lokataapero voi hienosti ja äiti paksusti... Uhmaa tytöllä havaittavissa jo melko paljon =riittävästi, mutta on se sellainen ihana mussukka kuitenkin. Päivävaippa jäi joulun aikoihin pois, yövaippa vielä on kun minä en uskalla jättää pois. :D Yleensä aina on kyllä vaippa aamulla kuiva. Nyt on pari viikkoa sitten oppinut sanomaankin kun on vessahätä, sitä ennen oli enempi äidin ja isin muistin varassa tuo pottailu. B) Puhetta tulee hirveästi ja melko hauskat jutut on välillä tytöllä.

Mulla olis tasan kuukausi vielä laskettuun aikaan. Talvi on mennyt tosi nopeasti ja tajusin just että vastahan mä ihmettelin kun masuvauva oli melkein kilon ja nyt on painoarvio jo 2,7kg...

Ihanaa keväänodotusta teille kaikille! B)
 
Voi, minsukin sielä voi paksusti :) ihanaa.

Meillä Pessi on alkanu puhuun unissaan :D tähän samoihin aikoihin mun muistaakseni Peetukin tuon touhun alotti ja edelleen papattaa kun papupata nukkuessaankin. Ilmeisesti toi mielikuvitus alkaa kehittymään vielä hiukan enemmän, Peetulla tuli silloin myös kuviin mielikuvituskaveri.
miehellä on kivaa kun me kaikki kolme puhutaan unissaan :LOL:

Mun isä joutu tänään sairaalaan :( hällä ollu jo pidempään sellasia jotain huonovointisuus "kohtauksia" ja oman kertomansa mukaan "päässä kuuma vanne kiristänyt" ja samalla vissiin jopa jotain pieniä tajuttomuus kohtauksia. Hän kun on sellanen hemmetin jästipää niin ei oo lääkäriin oma-aloitteisesti mennyt, tänään sitten äiti oli vienyt isän ensiapuun ja sinnehän se osastolle jäi... oli ekg:ssä jotain muutoksia :eek: nyt on ihan kamala olo kun ajattelin sillon keskenmenon jälkeen, että kukahan seuraavaks kuolee..että ei kahta ilman kolmatta :( toivottavasti ei iskä... kyllä nyt jo sais alkaa loppumaan noi negatiiviset asiat elämässä, nyt kun on niiiin paljon postiivista niin alkaa noita negatiivisiakin putkahtelemaan. Ja mitenhän Peetu sen kestäisi... :( (äiti joka ajattelee näköjään ensimmäisenä,miten lapset asiat kestää..ei itsestä niin väliks...) ensin kun kuoli oma isä ja sitten jos vielä rakkaalle vaarillekkin jotain kävisi.. Onhan mun isä jo siis 73v että ikää jo kyllä löytyy enemmän...
 
keffeli täällä samanlaiset fiilikset myös,rupee nuo vanhukset sen verran iäkkäitä että kaikenlaista häikkää on..oma isä alhaisien hapetusarvojen takia vähän väliä sairaalassa,ja muutenkin tuo kunto rupee olemaan jo vähän sieltä tännepäin..ikää 77v,samoin isännän isä,syöpää,ja nyt kun paksusuolen syöpä suht kondiksessa,jotain häikkää virtsarakossa..

tulee vaan sellanen olo,että noita vanhempia pitää itsestään selvyytenä,mutta eihän ne sitä oo..

neiti oli kumunnut hoidossa,perjantaina,oli lumipenkkaihottumaa ja mustelma poskessa,ja nyt mustelma levinnyt silmän allekkin..ja virtaa riittää |O siis ihan mahoton on menijä,eilen käveli melkein koko matkan ton 5km lenkin :eek: pikkusen matkaa suostu vaan potkurissa istumaan..no kasilta eilen illalla olikin sitten kanttuvei,ite oli mennyt meidän sänkyyn,ja nukku siellä kun menin kattomaan että mihin oikein hävisi..no aamulla sitten klo 6 olikin virkeenä ylhäällä..ja minuu olis nukuttanu..
 
Hellou!
minä kuumeessa ja mies tuolla kasaa pojalle sitä hyllykköä.
ei me sittten otettukkaan sitä neljän lokerikon hyllyä vaan isoin mitä löyty,eli 16lokeroa.kyllä pitäs jätkän romut mahtua komeesti tuohon.
anoppi halus investoida tuohon isompaan,ja maksoi puolet!
tuparilahja oli.
mulla oli sisko poikansa kanssa yökylässä,just äsken lähtivät.
meillä oli tosi mukava ilta,hyvä leffa oli ja paljon paljon herkkuja,tietenkin :)
sitten yöllä mua alkaa palelee ja kamalan kylmä tulee...aamulla oli melkein 39astetta kuumetta.
join finnrexiniä ja alkoi laskemaan.
pitää kuitenkin nyt ottaa iisisti,saa mies hoitaa poikasta.
kyllä me on sairastettu tässä parin kk:n sisään..kaikenlaista pöpöä ollut liikkeellä.
jospa se tästä,toivoahan saa että pysyttäs nyt kevät+kesä terveenä :)


keffeli: :hug:

kiva minsu kun sinustakin kuuluu!
onnea odotuksen loppumetreille! :)

hyvät sunnuntain jatkot kaikille!


:wave:
 
Iltoja :wave:
Mun isälle laitettiin tänään tahdistin. lääkärin kertoman mukaan "hyvänlaatuisia" rytmihäiriöitä, jotka kuitenkin on aiheuttanut sen et aina kun rytmi kääntyy niin sydän on pitää noin 6 sekunnin paussin josta sitten johtu ne tajuttomuus kohtaukset. No, pitäis kaiken olla nyt sitten ok kun saa sen tahdistimen. Lisäksi marevan lääkityksen, josta mä sit aloin miettiä että mitenhän tuo isukki kulta mahtaa niitä lääkkeitään oikein syödä... oiskohan tarvetta hiukan tarkkailulle kun eikös tuo marevanin syönti oo ainakin tosi tarkkaa hommaa.Täytyypä miettiä jos kävis ite sille lääkkeet dosettiin jakamassa viikottain ja sit äiti sais vähän kattoo perään kuinka dosetti tyhjenee...

Meille tulee vissiin ens viikolla kiinteistövälittäjä kattomaan hinta-arviota tästä talosta... sit pitäs niinkun alkaa päättämään minkämoisen talon sitä oikein rakennuttais..jaiks, jännää hommaa =)
 
keffeli minun isällä marevan lääkitys,ja alkuun kun arvot pompsahteli miten sattuun,niin parin pvän välein joutu käymään verikokeissa,nyt käy n.kerran viikossa.ja siinähän on niitä ruoka rajoituksia mitä ei suositeltas syödä,tai ainakaan ei paljon sais syödä..mutta kannattaa kyllä dosettiin jakaa ne lääkkeet,kun noissahan saattaa olla niitä lääkkeettömiä päiviä,ja sit puolta tablettia tai kokonaista tablettia..jos purkista vaan ottaa,niin voipi sekaannuksia tulla..

no nii,nyt neitissä kuumetta,just ku perjantaina kehuin että kun meijän neiti ei edes sairasta.illalla oli 38.9,aamulla 38.5.mutta aikamoinen vauhti on päällä..ei ole mitään nuha,eikä yskää..et mikä lie sitten iskeny.
 
Sairastelijoille :hug:

Meillä neiti pääsi lauantaina pois teholta ja on nyt tavallisella infektio-osastolla. Jaksaa jo syödä, mutta osa ruuasta menee vielä nenämahaletkuun. Samaten tarvitsee vielä limaimuja ja lisähappea. Tosin happiviiksistä päästiin eroon, nyt saa happea suppilosta, joka on kasvojen lähellä. Selvästi on jo parempi, jaksoi seurustella ja hymyillä :)
Veli onkin jo melkein terve. Viihdytti isää kotona koko viikonlopun, eikä suostunut nukkumaan kuin puolentunnin pätkiä :D Kyllä sais vielä tämän ikäinen pidempiä unia ottaa (ikää kaksosilla on nyt 5kk eli korjattua 2kk)
Inha tauti näillä pienillä tuo RSV. Tytöllä ei painoakaan ole kuin juuri ja juuri 4kg, joten siksikin meni niin nopeasti huonoksi. Vuorokausi ensimmäisitä oireista niin oli osastolla ja siitä pari tuntia ja siirsivät teholle. Ja kun taustalla on vielä keskosuus, niin ei se ihan helpolla menekään ohi.

Eilen kotimatkalla miulle iski aivan järjetön päänsärky. Ihan varoittamatta (ja pyytämättä ) jysähti heti suorilla sellainen särky, etten moista ole koskaan kokenut aiemmin |O Migreenikohtaus se luultavammin oli. Mie en ole koskaan ennen kärsinyt sellaisesta päänsärystä, joka saa oikeasti huutamaan täysillä. Tietenkään ei mukana ollut kipulääkettä ja kotimatkaa oli jäljellä vaikka kuinka. Jos poliisi olisi minut pysäyttänyt ja antanut sakot liikenteen vaarantamisesta, niin olisin ollut samaa mieltä. Ei ole kovin turvallista ajaa autoa, kun kipu on noin kova ja lisäksi tulee näköhäiriöt ja kädet puutuu. Mutta ei siinä voinut muuta ajatella, kuin pakko päästä kotiin. Kotiin päästyä olo olikin jo sellainen, että rojahdin makaamaan eteisen lattialle ja anelin särkylääkettä. janyt on ihan krapulainen olo...
Jätkä oli kyllä hellyttävä, kun näki äidin kipeänä. Vaikka mielelläni en olisi hänen halunnut minua ihan noin kipeänä näkevän :ashamed: Kantoi minulle lempilelunsa, halasi ja yritti hakea omaa särkylääkettänsä. Kyllä vain kaksi vuotias osaa olla empaattinen, vaikkei välillä siltä tunnukaan, kun pistävät parastaan nyrkit pystyssä...
 

Yhteistyössä