LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Lauantaita,

Minä tyttö tulin just hiihtämästä ja on muuten aivaan ihanaaa keli hiihtää joten naiset suosittelen!!! Hus, hus hiihtämään B) B) B)
Täällä on viimeset kolme päivää ollut päivisin +2 - +4,5C ja aurinkoista. Muutenkin oli tuota lunta aika naftisti, joten ladut alkaa olemaan paikoitellen jo muisto vain :D
Osa asfalttiteistä on jo suurimmaks osaksi sulanu. Vielä muutama päivä tälläistä ja on sulat ja kuivat pyörätiet. Näillä sivuteillä taitaa mennä kauemmin sulaa ja kuivua. Mutta kevät, se tosiaan tekee tuloaan B)
 
Iltaa.

Ihan kun horroksessa olis ollu koko päivän, huh. Juho heräs aamulla kuudelta, ite tuli mentyä turhan myöhään maate ja pari herätystäkin oli yöllä. Päivällä otin päikkäritkin, muttei vaan nukuttu uni oo meinannut riittää.

Kiitti vastauksista tuohon suihkussa käynti juttuun. Me taidetaan kokeilla niitä jarrusukkia, tai kattella josko täältä päin jostain löytys noita tommosia uimatöppösiä, tiipiille kiitti linkistä.
Matto lattiaan ei sinansä olis huono idea ollenkaan, mutta on tota tilaa tossa pesuhuoneessa sen verran paljon, että tulee maton asettelu turhan vaivalloiseksi, tossa vessan suihkussa vois ajatellakkin mattoa siihen lattiaan. :D

Ja ylläri ylläri Juho sai heti flunssan, viikko hoidossa ja nenä vuotaa kun niegara, no muuta vaivaa ei ole, ainakaan vielä, joten maanantaina voi vissiin viedä hoitoon ja huomenna uhmataan räkätautia osallistumalla firman järjestämään talviriehaan..

Rontti se on melkosen tehokas nainen :eek: :D

Vip iso iso :hug:

jaap, räkänenä tirisee..
 
Pikaisesti taas jotakin. Ekana, ihan hävetti oma viesti viimeksi, kun en edes Vipille myötätunto :hug: lähettänyt :ashamed:

Topsy, ihanat naurut ja ylipäätään yhteiset leikit teillä. Minä tosiaan tylsistyisin, jos en näitä hommiani touhuilisi (nytkin lopetin juttuni vasta kympiltä ja lauantai-ilta :ashamed: ), mutta tuo lasten kanssa yhdessä olo on mun ainainen miinukseni. Toisaalta oon niitten kanssa paljon, toisaalta tuollaista ihan vain olemista yhdessä ihan tooosi vähän ja se kyllä kolkuttaa omatuntoa. Siltä vaan en meinaa osata muuttua :/ :headwall: . Mutta kesä ollaan tosiaan yhdessä, sanon lasten hoitopaikat irti. Meillä on 3kk yhteistä lomaa ja sitten vielä pari viikkoa minulla sellaista lomaa, että lapset on osan ajasta hoidossakin.

Hauskaa iltaa Keffelille ja huomista lehteä täällä odotetaan jo :D ! Nyt kun oot liirumilla käynyt, niin missä ootte kemuttaneet? Minä oon menossa pitkästä aikaa perjantaina ja saapa nähdä mihin eksytään... Enää mistään paikoista mitään tiedäkään :ashamed: . Viimeiset ajat mitä baareissa käytiin, tykkäsin eniten Henkasta.

Susa, meillä parilla just 3v täyttäneellä pojulla on reinot hoidossa. Siinä tuntuvat menevän missä muutkin, mutta itsestänikin ne tuntuis jotenkin liian kenkämäisiltä, tönköiltä tai miten sen nyt sanois. Mutta nuo pojat pitävät ja tuntuvat tykkäävän :) . Hyvä puoli vois olla ainakin se, että ne on helppo sujauttaa jalkaan, jotkut tossut voi olla vaikeampia.

Tuutilla ollutkin päivä |O . Mutta onneksi menopeli löytyi, vaikkakin sitten käpälöitynä :/ . Ja voi jestas osaa porukkaa, jotka näilläkin sivuilla kirjoittelee mielipiteitään |O . Tai siis ei mielipiteissä sinällään vikaa, mutta se tyyli :x . Ihanasti Jahvetti sua oli siellä heti puolustamassa :) . Kai se nikki Jahvetti oli :ashamed:

Minä sovittelin tänään mattoja, kivoja mattoja, mutta ei sovikaan niin kovin hyvin tänne :/ . Katotaan alkaako silmä tottuun vai mitä, mutta sen jo päätin, että eteisen seinät on maalattava :whistle: . Laskin muuten, että nuo matot maksoi oikeelta hinnalta melkis 900e ja minä maksoin niistä 200e + plussaseteleitä 70e. Varmasti käytössä tulevat jossain huoneissa olemaan.

Me oltiin tänään talvitapahtumassa, missä lapsille oli hiihtokisat. Esikoinen kiritti itsensä hienosti voittajaksi ja keskimmäinen kaikkea muuta :LOL: . Hiihti hetken matkaa ja sitten taisi jotenkin ajanottaja miehiä alkaa arkailemaan. Heitti porkat sivuun, mutta jatkoi kumminkin matkaansa kun hoputin. Välillä meni jo pois ladulta, mutta palasi käskystäni ladulle. Vein porkatkin takaisin käsiin, mutta kohta ne oli taas mäellä. Loppuun asti kumminkin rutisti ja nyt on mitali sängyssä vieressä :heart: ja karkkipussi syötynä.

Katjanna siellä hiihtänyt hienosti. Minä en oo tänä talvena suksiin koskenutkaan enkä muutenkaan paljon viime vuosina. On olevinaan niin raskasta :whistle: Mutta sentään tuossa puoli tuntia taas hikipuserossa kuntopyöräilin ennen suihkuun menoa :) . Josta tuli mieleen, että tosi upeesti onnistunut Dogtorin laihis :attn: :flower: . Ja tää koiran purema on just tätä lajia, mitä oon ihmetellyt, että sulle tuntuu sattuvan ja tapahtuvan, vähän samoin kuin Tuutille :whistle:

Oi oi, kello on ihan liikaa, tässä välissä tuli pitkä puhelukin. Hui, mun olis oltava jo nukkumassa, meillä neiti herättää nykyään joka aamu viimeistään 6.30....
 
Dogtorille :hug: Nuo koiranpuremat on kyllä ikäviä. Ala-asteikäsenä mun kimppun kävi eräs koira ja purasi kasvoihin melko pahasti, mutta tosi pian se kyllä parani eikä mitään jälkeä siitä oo onneksi jäänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Tuutilla ollutkin päivä |O . Mutta onneksi menopeli löytyi, vaikkakin sitten käpälöitynä :/ . Ja voi jestas osaa porukkaa, jotka näilläkin sivuilla kirjoittelee mielipiteitään |O . Tai siis ei mielipiteissä sinällään vikaa, mutta se tyyli :x . Ihanasti Jahvetti sua oli siellä heti puolustamassa :) . Kai se nikki Jahvetti oli :ashamed:
Juu olihan tuo päivä |O Huomasin mopon ja yhden polkupyörän puuttuvan kun olin lähdössä tyhjentämään kirppispöytää. |O En meinannut ensin tajuta :ashamed: Ei muuta kun takasin sisään ettimään mopon paperit, soitto poliisille jne. Myöhemmin lähettiin pienenpien muksujen ja ukon kanssa jäljittämään niitä renkaiden jälkiä jotka välillä hävisvät sohjoon tai kovaan lumeen mutta hetken päästä taas näkyi pieni pätkä. Tiedettiin että mopo on taluttamalla pitänyt viedä koska ei käyntiin lähde. Ja ne jäljet johtivat tähän samalle kylälle yhteen taloon jossa asuu poliisien vanhoja tuttuja :whistle: Ei muuta kun soitto uudelleen poliisille. Partio tuli sitte käymään meilä kun vapautu keikalta. Katsoivat nuo jäljet meijen pihalta ja lähtivät katsomaan sitten niitä toisaalta. Hetken päästä tuli soitto että näyttäisi siltä kuin teidän omaisuus olisi täällä. Ukko lähti sitten tunnistamaan ne koska rekkarit oli otettu pois jne. :whistle:

No hetken päästä tuli koko poppoo takasin mukanaan mopo ja polkupyörä :D Itkut meinasi päästä kun näin missä kunnossa mopo oli :/ Mut pääasia etteivät saaneet sitä kumminkaan kokonaan. Nyt pitää vaan metsästää uudet osat (jotka maksavat tietty helkatisti :headwall: ) Ja mistä ne sitten löytääkin :/ Jos oikein tajusin niin kaikki mitä etuhaarukassa on menee uusiksi; mittaristo, lukkohommelit ja lamppu paskana siis ihan p...n päreinä! Ja onko jotain johtojakin ym. No noiden ymmärtävien pitää tutkia rauhassa. Käskivät soitella jos löytyy lisää paskaksi laitettuja osia. Eihän niiltä mitään korvauksia kuminkaan saa :/


Juu Jahvetti tuli heti minuu puolustaa :D Kiitos siitä hälle :hug: :flower: Hälle miä jo päivällä soittelin että pitävät silmät auki kun liikkuvat, niin kuin soitin kaikille tutuillekin :D Ja lähinaapurit kävin läpi josko oisvat jotain nähneet.

Pitää vissiin lähteä pihalla tekemään tarkistuskierros onko kostoksi käyty jotain muuta viemässä tai hajottamassa :(

Muoks. Kaikki tallella ja ehjinä :D tai en ainakaan vajausta tuossa rojumäärässä bongannut :ashamed:
 
http://www.aamulehti.fi/sunnuntai/teema/ihmiset_paajutut/8557464.shtml

siinä teille sunnuntai lukemista =) ja mä painun sohvalle pötköttään. Rontti eilen oltiin Onnelassa, en juuri pitänyt...ja viikko sitten LoveHotellissa ja Beepopissa, ne olivat parempia kyllä mun mielestä kun Onnela.Ja mä kans tykkään Henkasta ja Londonpubista...
 
Hyvää naistenpäivää! :wave:
Aamulla kävin koiralenkillä ja vastaantullut vanhempi mies minulle toivotteli. Hassua, kun ei oma mies mitenkään muistanut... Eipä kyllä aamulehdessäkään ollu mitään aiheeseen liittyvää juttua :|

Oli tosiaan hieno ja elämänmyönteinen juttu Keffelistä =)
 
Ihana juttu Keffelistä!! :heart: Ja tietty pojista :D Ja meidätkin oli mainittu, tosin hieman enemmän oisit voinut hehkuttaa ja kehua :LOL: :whistle:

Hyvää naistenpäivää! :wave: Me käytiin jo luistelemassa ja nyt lähden kutsujen pitoon. :)
 
hyvää naistenpäivää :flower: !
hieno juttu keffelistä,kyllä pitää hattua nostaa yksinhuoltajille,olette varsin reippaita! tuntee itsensä ihan turhanmarisijaksi :ashamed: .....
empä keksi mitään jutunjuurta;taidan lähteä henkalle nettishoppaileen :whistle: :wave:
 
Hieno juttu Keffeli,

varsin valoisa ...

Ja hyvää naistenpäivää kaikille IhaNaisille

Taidan painua päikyille kun rinsessakin nukahti ...
Eilen leivottuja muffinsseja mutustelen täs ... ei yllä meikä vielä supertehomammatasolle ...

Tuutilullalla
taas menoa - voi että sapettavaa toimintaa ...

Nyt lepoa hetki - sitten taas kyläileen .

Viu hienosti muuten istuu siinä uudessa Stigan rattikelkassa (siis kplus palstalta 10 ecee) - ja mamman kans laiskana lasketellaan pyörätiellä vähäisetkin mäet :)
 
Kiitos paljon haleista :D Jakselen jo paremmin,eiköhän se tästä.

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ KAIKILLE

Keffelistä hyvä juttu lehdessä.

Ihana ilma ulkona, käytiin aamulla mökillä syömässä makkarat ja kokeilin hiihtääkkin..tosin umpihangessa...ei oikeen tullut mitään.Tekisi mieli olla koko ajan ulkona kun niin hyvä ilma.Ella nukahti autoon ja on nukkunut jo 2h sielä :eek: Pitääkin kohta käydä kahtomassa.

Tinakenkätyttö kävi eilen tyttöjen kanssa kylässä,kylläpäs oli kiva nähdä pitkästä aikaa.Laitan ellasta ja pepistä kuvan jahka ehdin laittaa kaikki kuvat koneelle =) Pepillä tuli hurjasti sanoja =)

Meille on tulossa asunnon katsojia iltapäivällä...lehdessä oli ilmotus et ostetaan..pitihän sitä sitten soittaa.Vaikkakaan ei varsinaisesti olla vielä myymässä tätä mein taloa kun ei ole uuttakaan löytynyt,enkä nyt tiedä etsitäänkö edes kunnolla :whistle:
 
Mukavaa Naistenpäivän iltaa kaikille :flower: !!

Aamulla oli kiire lehteä lukemaan, tosi kiva ja isokin juttu Keffelistä lapsineen :) . Kuvakin oli kivasti tosi aito, ei mikään poseeraus. Ja minä kiinnitin kans huomioo, että oli meidätkin osaltaan mainittu :D :saint:

Mites meni Vipin asunnon näyttö?

Ai että, ollut tosi mukava viikonloppu ja huomennahan mulla on vielä vapaa :D . Tänään NIIN upea koko päivän ilma, aamupäivällä sain lähteä itekseen reilun tunnin lenkille. Pitkin päivää on herkuteltu, mutta vielä illalla sain pojetuksi kuntopyörää ja äsken saunoin kaikessa rauhassa. Ihana olo ja aion antaa itelleni luvan vielä hiukan lisää herkutellakin :heart: . Tuntuu, että on ihana puolivuotta tässä edessä ja miksei tietysti siitä eteenpäinkin, toivottavasti.

Mutta nyt sohvalle :wave: :wave: :p :wave:
 
Erittäin ihania naistenpäivän viimeisiä tunteja kaikille :hug:

Keffelistä ja pojista oli kiva juttu lehdessä :) Nyt ootte oikeita julkkiksia :D

Ollaan tänään ulkoiltu tuolla kivassa paisteessa. Hyvin huomaa että lapsetkin viihtyy paljon paremmin pihalla kun on lämpimämpää. Eipä tuolla hirveästi olla tarettu leikkiä kun täällä tuulee melkeistä aina ja tässä rannassa se ompi tosi kylmä viima mikä käy.

Kiialla on naama täynnä puanisia naarmuja ja pisteitä. Keksi tänään että luntahan on kiva nuolla kun makaa mahallaan :headwall: Ja tuo kova lumikerros naarmutti naaman. Tyttö väsähti ulkona totaalisesti ja sen huomasi. Yhtäkkiä heittäytyi pitkälleen huutamaan. Sisällä ehdin riisua toisen ja neiti painatti olkkariin... sammui samantien lattialle :LOL: Siirsin sänkyyn ja tuo nukkui 3 TUNTIA! Meijen Kiia :eek: Hitto onkohan ikinä nukkunut noin pitkiä päikkäreitä :eek: Viime yön muutes nukkui KOKONAAN heräämättä tai en ainakaan miä herännyt :eek: Happimyrkytys taitaa vaivata :whistle:

Ollaan koluttu nettiä ja etitty varaosia tuohon raatoon. Yhden jutun jo tilasin (joko katkaisijahärveli joka on kiinni ohjaustangossa... kun olivat siitä johdot kaikki katkoneet). Huomenna soittelen paikallisiin liikkeisiin ja kyselen virtalukkoa ja valomaskia niin ja mittaria. Tiijän muutes jo minkä väriset johdot virtalukkoon menee.... viisastuin tässä kertaheitolla :D Ties vaikka kuinka etevä korjaaja minusta tulee :LOL:
 
V-O Jenga on ostettu Paltamon vaatetuksesta :LOL: Nauratti kun valitit ettei teidän tuppukylästä löydy edes oikeeta lankaa. Oisin eilen kysynyt, että haluatko, että käyn ostamassa sitä sulle kun oltiin mummoloimassa, mutta eihän tänne enää voi kirjottaa ilman kirjautumista, enkä muistanut tunnuksia! :kieh: No ilmottelehan jos et ole vielä löytänyt mieleistäsi lankaa, niin ostan ens kerralla kun sielläpäin liikutaan.

Kiitos tossu vinkeistä. Onko kellään kokemusta tinyzone nahkatossuista? Onko hintansa väärtit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja YOdottaja66:
Ja juu Oululaisia ois kiva nähdä - miten on tuutteko meille maanantaina ?
Mekin voidaan tulla jonnekin jos on paremmat tarjoilut :)

Tää viikko oli jotenkin niin stressaava, ettenm tokennut mihinkään ...

Mitä Mammolle - jaksua ainakin yhä kovasti ?
Kiitos kysymästä, vaihtelevalla menestyksellä. Varasin itelle tiistaiksi ajan taas kriisikeskuksesta. Saas nähä onko tällä kertaa siitä jotain hyötyäkin :/ Viimeksi jäi vaan luu käteen... Ja ihan mielttömän paljon kiitoksia kaikille teille tsemppauksista ja henk. tuesta :hug: Tämä on kieltämättä yhennäköstä terapiaa tämäkin, sillä mun olo monesti helpottuu jo sillä että tänne saa sen hetkiset ajatukset raapustaa.

Mutta tuohon ylempään, että vieläkös on kutsu voimassa? Me kyllä kyläillään mielellämme kunhan aika ja paikka vaan kerrotaan :)

Vip:ille osanotto suruusi :hug: Muita sanoja onkin sitten jo hankalampi löytää... Ja eipä taida mistään sanoista olla tällä hetkellä suurta apuakaan, mutta virtuaali :hug: sanoja korvaamaan.

Nyt meen laittamaan tuota papaniasta untenmaille, että olis joskus omakin rauha tässä mökissä.
 
Juu kerrohan Yodottaja mihin aikaan vois tulla. Siis huomennako? Meille kävis iltapäivä.

Susan Tohvelisankarin tossuja voin lämpimästi suositella, mintulla on samantyyppiset ja monella kaverilla juuri nuo tohvelisankarit ja pysyy pystyssä ja tosi mukavan tuntuiset. http://www.tohvelisankari.fi/ Eiköhän Tiny Zonen ole samanlaiset joten varmasti hyvät nekin. Itse ostin mintulle Name itin stokkalta, muuten tosiaan hyvät mut värit kului heti pois, siksi en niitä suosittele.
 
Pitäähän se miunkii välil ilmotella meistäkin jotain...

Hyvä juttu oli keffelistä =)

Juu ja kiva oli nähä teitäkin vip :D vipillä oli maha jo kasvanu hurjasti!!! niin se aika vaan rientää.. Tulihan sieltä ellaltakin sanoja...kaverin nimen osas niin hyvin :LOL: yhtäkkiä vaan laukas peppi niin hienosti :D

meillä edelleen tää remppa edistyy...ei edisty... edistyy...

tuutiksella ikävä homma :( tuli heti mieleen kun meiltä sillon ne vaunut hajotettiin...

Tänään vietettiin isomman tytön kanssa illalla naistenpäivää saunoen ja syöden kauheesti herkkuja :p
Ja vielä kun ehin toivottaa niin
Hyvää naistenpäivää :flower:

 
Huomenta!

Parin tunnin yöunilla pitäs koittaa jaksaa porskuttaa tää yö eteenpäin. Huh, en tiiä miten viime yönä ei paljoo tullu nukuttua, tai yks syy siihen oli räkänenä Juho, kamalaa törinää ja turinaa piti, sitten sitä kait ite piritsty pariinkin otteeseen niin, että joutu ihan pitemmän aikaa hakemaan sitä unta, sitten yllätin itseni ja heräsin jo ennen kellon soittoa :eek:
Nyt kykin sitten töissä oottelemassa, tuleeko tällepäivälle mitään töitä vaiko ei..

Eilen oli tosiaankin upea ilma, ihana. Sattu hyvin toi firman järjestämä talvirieha tuonne rantaan. Siellä iso pulkkamäki, makkarakoju, kahvia ja pullaa ja sitten firman toimitusjohtajan huskyt oli siellä kahden koiravaljakon voimin. Kiva iltapäivä oli, varsinkin kun pääs välillä johkin muuallekkin kun omille nurkille.

Keffelistä tosiaan hieno juttu!! :flower:

Mammolle suuren suuri :hug:
 
Oulumammat - tulkaa vaan - Viu nukkuu jos nukkuu -
nimittäin pisuvahinkojen vuoksi heräsimme kai joskus ennen kuutta ,,,

Tulkaapa vaikka n kello 13 - tai miten mukeloiden rytmeihin sopiipi ..

Pankaa vahvistusta tekstarilla, että tiedän alkaa leipomaan :)
Tai sitten en ...
 

Yhteistyössä