LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

Voi Mileko :'( :hug:

Mä taas merkkailen ja painelen sohvalle lukeen lehteä, olis uusin Kodinkuvalehti ja yks huumetyön lehti luettavana.
Ja tuuti , mä näin sen sillon keskiviikkona...ja torstaina mä suuntasin urheileen ja kampaajalle niin en nähnytkään koko heppua. Mutta kovasti on sitä mieltä että mä oon aivan ihanan suloinen ihminen :ashamed: että kaaaaatsellaan... :whistle:
 
Milekolle :hug:

Annika on suloinen suppusuu :heart: =)

Keffeli niiih? Joko jatkoa löytyy :whistle:


Perhana, illalla tein itelle eväätkin tähän viereen että oisin tullut palstalle.... eiköhän koko palsta ollut nurin TAAS :kieh: |O Painelin sitte jo kympiltä nukkumaan.

Kiialla on menossa KUKA-vaihe. Kaikkea osoitellaan ja sanotaan kuka :D Viikonloppuna on muutenkin jotain uusia sanoja tipahdellut kuten poppoo (katottu pinkku poppoota), ikkä (iskä), kakara :ashamed: (ihan ei r kunnolla tule). Mutta tuo kuka on in :D

Ja mieltä osoitetaan heti jos asiat ei mene neidin mielen mukaan. Tanssitaan paikalla huutaen ja jalkaa polkien, heittäydytään lattialle selälleen/mahalleen kirkuen jne. *huokaa* Ei taida olla luvassa mitenkään helppo uhmaikä :whistle:
 
mä en kestä näitä mun menkkoja edeltäviä päiviä :'( oon taas ollu kun perseeseen ammuttu karhu, tekis mieli vaan tavaroita viskellä kun kaikki ärsyttää niiiiin paljon :kieh: onks tän pakko joka kuukausi toistua :'( ja sit on paha olla kun kaikesta pojille hermostuu...
 
Kiva kun kuulumisia oltiin jo kaipailtu.
Meidän pieni tummatukkainen peikkopoika syntyi 11.3 klo 15.44
:heart:
Isoa vauvaa odotettiin ja kaikki asiasta pelotteli, mutta kokoa olikin vain 3610g 51.5cm
Aivan ihanan suloinen pakkaus :heart:
Asiasta vaikka vielä paremmin mut nyt maitobaaria kutsutaan!
 
Onnea Valkosorsan perheelle :hug: :flower:

Piti tulla heti jakamaan teille yks ruokaohje joka uppos meillä pojille ainakin super hyvin.On edullinen(!!) ja helppo ja nopea tehdä.

Linssikastike
1 sipuli 400g tomaattimurskaa tai tomaatteja
2-3 valkosipulinkynttä 2 rkl tomaattisosetta
2 dl punaisia linssejä 2 tl oreganoa
1 rkl öljyä 1/2 tl mustapippuria
4 dl vettä ja liemivalmistetta (kermaa)

Hienonna sipulit,huuhdo linssit. Kuullota sipulit öljyssä, lisää vesi, liemivalmiste ja linssit. Keitä n.5 min. Lisää tomaattimurska/paloitellut tomaatit ja tomaattisose sekä mausteet. Keitä vielä n. 10min. Halutessasi voit höystää kermalla. Tarjoa pastan kanssa...sopii myös kasvislasagneen korvaamaan jauhelihakastikkeen.

Pessi veteli hirveen satsin ihan sellasenaan :p namiiii :p
 
valkosorsa :heart: onnea ihan hirmuisesti :heart:
keffeli kiitti tuosta ohjeesta,otin ylös,kaipaan aina tollasia kasvisohjeita,ite ku en lihaa juuri syö :flower:
tuuti joo tuo kerho on nyt alkanut ja ollut 3 kertaa,on kyllä ihanaa siellä käydä..

ja mä olen nykyään aivan eri ihminen,mä oon onnellinen piiiitkästä aikaa,ei masenna eikä ahdista yhtään,vaikka miehelläkin tuo työtilanne on mikä on,oon saanu painoo pois ja kaikki uusi ja mukava kiinnostaa :D ihanata :heart:

täällä oli tuolla rannassa tänään talvipäivä,käytiin siellä ja poika pääs äipän kanssa mönkijän kyytiin ja moottorikelkan kyytiin,molemmissa käytiin kaks kertaa,laskettiin mäkeä ja syötiin makkaraa,sit mun sisko 4v kävi islanninhepalla ratsastamassa ja mun kanssa kärriajelulle,sellanen ihanan pieni suokki veti kärrejä :D

just siivosin ku ukot on anoppilassa ja tässä itse odotan että vanha kaveri tulee käymään ja mennään tallille,en oo tuota tyyppiä 2 vuoteen nähny,ja mennään sille tallille jossa alunperin tutustuttiin kakarana,ja ite siellä aloitin ihan pienenä sen ratsastusharrastuksen ravihevosilla :D

huomenna mennään kaupunkiin ostaa pojalle keväthaalari,kurapuku,kumpparit ja kurahanskat,jos löytyy edulliset kesä/kevät kengät nii neki ostetaan,ja tonne kaupuniin tuli subway niin pitää käydä maistamassa kasvispatonkia :p

pikkunen karvanlähtö meidän koiralla :eek: eilen harjasin perusteellisesti ja äsen harjasin,nii lähti vielä 3 täyttä karstallista karvaa..jippiii..
ainiin,pitää tollekki ostaa se 15kg säkki huomenna sitä allergia ruokaa..kestää melkeen 2kk tuo säkki ja on suht edullinen..
 
Onpas täälä tänään hiljaista...
Mukavata että Doktorilla hyvä mieli, mä oon tainnu sen ihan vallan sulle lähettää kun se on täältä kadonnut :LOL:

Oltiin Peetun kaverin synttäreillä tänään,Peetu söi palan pienen kakkua ja kolme karkkia ja johan alko ihan totaali sekoilu...Pakko oli lähteä pois kun ei riehuminen loppunut sitten millään :'( sielä muut vieraat ihmetteli ja katto hiukan kieroon kun toinen ei rauhotu edes sylissä sitten ollenkaan :'( kyllä oli sitten viimoset juhlat taas hetkeen aikaan... kotiin kun tultiin niin purskahdin ihan totaaliseen itkuun, en ymmärrä tota poikaa enään ollenkaan...Peetu ollu koko päivän ihan mahdoton ja sit vielä tuola, en mä tiä miten päin mä ton jätkän kanssa oon enään... :'( välillä on niin ihana mutta sitten tuntuu että on näitä päiviä turhan usein kun ei mistään tuu yhtään mitään.. sitten kun Pessi ottaa mallia Peetusta,heittelee tavaroita, huutaa ja karjuu, läpsii sun muuta...huh hei...

Lauantaina oltiin muuten kattelemassa junnu nyrkkeilyä poikien kanssa,Pessi innostu ihan vallan :) sielä huito käsillä "uh-uh-uh" kun pojat matsas :D kotonakin vielä jatko kun kysyin että mitän käytiin katsomassa tänään :LOL:

Pessin iltapuuhat,kiipeää rattaisiin lukemaan Cars-lehteä
:)

Hyvin pomppii mun jutut taas aiheesta toiseen :LOL: no,mä oonkin kyllä niin puhki...
Tarttee mennä nukkumaan,huomena aamulla klo. 7 täytys olla harjottelussa :/ hiukan jännittää että kuinka täältä aamulla selvitään 6 jälkeen tarhaan...
 
valkosorsalle onnea pikkuisesta prinssistä! :flower: :heart:

keffeli: kuulostaa hyvältä tuo sun laittama ohjees,kirjotin ylös ja aattelin huomenna tehdä

milekolle :hug:

tohtori: kiva kuulla että sinulla menee hyvin :)

meillä uunissa hampparit :p poika nukkuu ja aateltii taas kattella töllöö ja syöpötellä,niiku aina :ashamed:

käytiin tänään laskemassa mäkeä ja kahvit hörpättiin ku siinä mäenlaskupaikassa kahviokin on.
lumi kyllä nyt niin vauhdilla sulaa että olikohan viimosia kertoja kun käytiin!?
kyllä olikin ukkelipien väsynyt ulkoilun jälkeen..uni maittaa nyt:)

mutta nyt sen töllön ja ruuan ääreen :wave:
 
milekolle :hug:

keffeli tsemppiä huomiseen harjoitteluun.Kauan siun harjottelu kestää?

tohtorin positiivisuus ja iloisuus saa itsellenikin iloisemman olon...jospa sitä jaksaisi kevään painaa B)

valkosorsa ONNEA HURJASTI KOKO PERHEELLE PRINSSISTÄ :D :hug: :flower:

Oih, milla marian hampparit maistuis tääläkin :p Tänään oon yrittäny vaan kahtoa syömisiäni kun pitää mennä siihen sokeritesteihin :| Sen jälkeen voin taas herkutella ;)
 
keffeli jos minä oon sun pirteyden vieny nii sä oot vieny mun menkat jotka on jo viikon myöhässä |O
milla-marian hampparit sai tosiaan veden kielelle :p harmi ku mun herkkupäivä oli jo perjantaina,mut huomenna käyn sen subin kyllä syömässä,ihan varmasti :D
 
Jos pikaseen jotain..

Valkosorsalle mielettömästi onnea pikkusesta pojasta :heart: :flower:

Tildalle myöhästyneet synttärionnittelut, piti eilen tulla onnittelemaan vaan en koko palstalle päässyt :/

Me käytiin tänään ravintelissa syömässä, vähänkö luxusta :D kun ei yleensä kuulu meidän tapoihin kamalasti tuo ulkona syöminen.
:p Juhollekkin maistu mitä mainioimmin mummon lihapullat ja muusi vai mikä se nyt oli.
Täytyy ruveta useemmin käymään, nyt kun Juhokin syö muutakin pöperöä kun hienoja soseita ja syksyllä sitä ei sitten taas viiti ihan heti minneen ravinteliin lähteä.

Mut nyt on kyllä haettava viellä jotain kevyttä syömistä, meinaa tulla jo melkosta paha olo :x sais tää pahoinvointi jo mennä ohi. Juhosta näillä viikoilla oli jo pääsääntösesti menny ohite se vähänenkin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
TILDALLE paljon onnea :flower: myöhässä :ashamed:
:flower: :flower: :flower: samaa toivoopi Kiia ja tuuti

Hei kelläs muulla oli synttärit? Ihan kolmikymppiset. Keijullako? Äääh, menee lunttaamaan että tietää oikeaa onnitella edes myöhässä :ashamed:


Muoks. Olihan se Keiju :D Ei mulla ihan laho pää ole :whistle: Mikäs päivä ne synttärit olikaan? Nyt viikonloppuna vaiko viime viikolla? Onnea joka tapauksessa sullekin :flower: :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Toinen nainen eikä välttämättä ainoa. Suhde oli alkanut jo kun odotin Hilma-Inkeriä viimeisilläni.

:eek: törkeyden huippu!

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Mulla se vaan tosiaan tää onni tökkii sitten aina, ehkei mua ole tarkoitettu oleen onnellinen loputtomiin :'(
Kyllä se vika on toisessa osapuolessa joka vieraisiin menee! Vaikka suhde meniskin huonosti niin ei sitä vieraissa hypitä!

 
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Toinen nainen eikä välttämättä ainoa. Suhde oli alkanut jo kun odotin Hilma-Inkeriä viimeisilläni.

:eek: törkeyden huippu!

Alkuperäinen kirjoittaja tytteli74:
Mulla se vaan tosiaan tää onni tökkii sitten aina, ehkei mua ole tarkoitettu oleen onnellinen loputtomiin :'(
Kyllä se vika on toisessa osapuolessa joka vieraisiin menee! Vaikka suhde meniskin huonosti niin ei sitä vieraissa hypitä!
aivan, tuota minäkin olen sanonut. miksei hakenut minusta eroa jos kerta ei halunnut olla. tai halus varmaan, mutta myös samalla toisen.

Oli valehdellut sille toisellekkin ummet ja lammet, nainen ei tiennyt meistä. Tää nainen myös ihan järkyttynyt, vaikkei tilanne kuitenkaan sama kuin meillä.
En tiijä mitä sanois tai tiijän mutten kehtaa niin tänne kirjoittaa mitä mieltä tollaisesta oon :whistle:
 

Yhteistyössä