LOKAKUUN 2007 TAAPEROT, maaliskuussa

tyttelille kovasti voimia asioiden järjestelyyn,puske vaan etiäpäin semmosella voimalla mikä vaan naisihmiseltä löytyy kun elämä potkii päähän! ansaitsette parempaa--sinä ja lapset--ja olen aivan varma että sitä onnea on jaettavaksi myös sinulle vaikka nyt tuntuukin ihan muulta! toivottavasti saat tukea läheisiltäsi,laitan sulle nyt ensialkuun tuhat virtuaalihalausta :hug: !
 
Heippa taas pitkästä aikaa :) :wave: ! Täällä vietetään sairaspäivää ja päätin, että nyt otan ja luen palstan! Ja jos taas alkais omaks aktiivisemmaks kirjottelijaksikin :) . Neito on ollut kohta YKSJAKSOSILLA päikkäreillä 2h, että voipi olla, etten kauan ehdi tällä erää kirjoittaa, mutta katotaan. Meillä päikkäreillä tuo yleensä aina herää n 30-45min jälkeen, mut sit kun siihen viereen heti menee, niin nukahtaa vielä uudestaan. Nyt on välillä mennyt unet yhtäjaksoisestikin ja tuntuu luksukselta :) .

Mulla on tässä oikein listaa, että muistan edes osaan kommentoida :whistle:

Ihan ekana tärkemmät eli

Valkosorsalle lämpimät, ihanat, vauvantuoksuiset onnittelut pikku-prinssistä :heart: :heart: !! Muistapa tulla kertomaan vauvakuulumisia ja tietysti muitakin!

Ja Tyttelille :hug: :'( :hug: . Ei sanat riitä tällasessakaan tilanteessa, vaikea edes kuvitella sun fiiliksiä siellä kahden pienen kanssa. Nuo miehet |O :headwall: :headwall:

Pepisalle lämmin osanotto :'( :hug:

Hipkukan negaa myös kovasti minä harmittelin :/ . Mutta nyt olette toivottavasti oikein mukavalla reissulla ja toivotaan onnea seuraavaan. Ihanasti olet täällä palstaa pysyssä pitänyt monilla kirjoituksillasi :) .

Mukavaa, kun Dogtor on niin piristynyt, toivotaan olotilaa pysyväksi :D ! Hieno varmasti tuo ratsastusharrastus! Niinukka jossain viestissä totesi, että pitää mennä suorittaan päivän kuntoilu, mitäs sinä oot aloitellut, vai oletko jo pidempään harrastanut? Milla-Mariakin on taas kaivanut pyörän esiin, osui silmään :) .

Heidistä oli mukava kuulla, kun alkaisit taas aktiivisemmaksi sinäkin, vaikka onhan noilla lapsilla tuote temperementtia, joka vie aikaa... Aika neiti teilläkin tällä hetkellä :saint: ja suloinen kuin mikä :) . Olis kiva nähdä vielä sisäkuvakin, ilman hattua jne :whistle: . Pisti silmään, että myydäänkö siellä kuravaatteita, vai oletko täältä hankkinut?

Vipin Ellalla ollut hurja kaatuminen, mutta onneksi meni säikähdyksellä ja pienillä panda-kuvioinneilla :saint:. Meillä on trampoliini, keväällä sitten testataan miten tuo pienin siinä hyppii, luulenpa että hyppii :whistle: . Nyt jo melko taitavasti meidän sängylläkin hyppää, isommista mallia ottaen |O

Piitulista oli myös kiva kuulla, on sinulla siellä vahdittavaa :snotty: :saint: . Ja Tuuti, meillä nuo tytöt ei suuremmin ole kiljunut pienenä, kyllähän kai niistä ääntä on lähtenyt ja pienimmästäkin kyllä, mutta ei se erityistä kiljuntaa ole. Erityisprinsessat osaa varmasti aivan erityisen hyvin myös kiljua :D. Meillä tuo osaa kyllä kanssa kovaäänisesti murista, kiljahtaa, kitistä, miten sen äänen nyt sanoisi, jos keskimmäinen vie kädestä leluja tai muuten kurmuuttaa liikaa. Tahto näkyy ja kuuluu siis kyllä. Meillä on nyt opittu myös läpsiminen :attn: , onko muilla? Mistä nuo sen aina oppiikin! Ja se tulee just oikeisiin paikkoihin, kun harmittaa. Eikä isommat nyt aina auta poisoppimisessa, kun meinaavat sitten välillä oikein innostua itsekin läpsimään, hiljaksiin, mutta kumminkin.

Jaahas, nyt tuolla heräillään. Palaan myöhemmin ja ehdinhän minä tässä jotain :saint:
 
Meillä on myös tällä viikolla 1,5v neuvola ja saapa nähdä mitä siellä läpäistään tai sitten ei. Palikatkin oon jo hinnotellut tonne kirpparille :ashamed: , että en ala kyllä reenaamaankaan enää. Yks syy hiljaiseloon on siis ollut kirpparihinnottelut. Samalla on tullut koluttua kaapit kevätkuntoon :) .

Onnea synttärisankareille :flower: , minullakin sellaiset oli ja meni. Ja viikonloppuna oltiin niitä vanhalla kaveriporukalla juhlimassakin pitkästä aikaa ja olipa meillä hauskaa :D :whistle: :D . Ihana oli huomata, että vaikka vuosia on tullut lisää, ei ikä ole muuttanut menoa. Ja vientiäkin olisi ollut :LOL: , olin mm raikas tuulahdus ko paikassa :LOL: . Josta tuli mieleen, että ihana lukea Keffelin kevättä rinnassa fiiliksiä. Olishan se toisaalta ihanaa, jos itekin vois joskus vielä tuntea ne alkukutkutukset. Vaan en minä tuosta vanhasta kumminkaan luopua halua :heart: .

Keffelille pitikin todeta, että hienoa, kun vuorohoitopäiväkoti tuntui hyvältä jutulta :) ! Pessipä hienosti autolaulua laulaa, pitäsköhän itekin tuon pienimmän kanssa joskus laulaa ja leikkiä :ashamed: . Miks nauroit että laittaisit vaipan Peetulle, jos kerta sänky kastuu tosi usein. Meillä meinaa olla välillä samaa ongelmaa ja välillä sitten pidetäänkin vaippaa. Vaippa ei ole yleensä ikinä märkä, mutta sitten jos vaippaa ei ole, vahinkoja sattuu aina välillä, välillä useammin, välillä harvemmin. Itse oon aatellut, että pienempi paha tuo vaippa kuin ainainen pyykinpesu. Nyt ollaan oltu taas kyllä jo tovi vaipatta, mutta luulen, että vielä joskus vaippaa käytetäänkin. Päivisin ei vahinkoja satu, vaikka on tuokin sellainen, että välillä panttaa viimeiseen asti ja sitten jo ihan tuskissaan steppaa, kun on niin kova hätä. Sitten vielä tuosta Peetun kiukkuilusta, josta kirjoitit kyläreissun jälkeen. Mites Peetun olo päikyssä, saatko sieltä palautetta käytöksestä? Itse ajattelisin niin, että jos päikyssä ei suurempia konflikteja synny, niin tilanne ei ole niin "paha". Sitten taas jos päikyssäkin on ongelmia ja itse olet huolissasi, niin sitten voisin jossain kohdin itse mennä johonkin juttusille ja kyselemään, psykologille tms. Mutta Peetullakin taitaa olla tuota temperamenttia ja silloinhan sitä kyllä vanhemmat saa tuta |O

Susalla oli hauska kuva kiukkuavasta Eelistä :heart:

Mitäs muuten, mitähän Ameriikasta kannattais tilata tänne päin? Onko siellä jotenkin kivempia vaatteita, onkohan siellä Kittyjä kuinka jne? Ollaan saamassa sieltä pian "vieraita" ja voisivat jotain tuoda, kun osaisin jotain tilata....

Joskus viimeksi kun kirjoittelin, taisin kertoa ostaneeni uusia mattoja... Isoin olkkarin vaalea matto on jo pestykin |O :kieh: . Olin yksi ilta yläkerrassa ja tytöt hetken alhaalla keskenään. Jossain välissä sitten esikoinen huuteli, että pienin on jääkaapilla. Menin katsomaan ja tuohan oli kiertänyt koko kämpän ympäri heilutellen Kikkoman purkkia |O . Mikä lemahdus ja ruskeita laikkuja kaappien seinissä, lattioilla, sohvan reunoissa ja tietysti kaikista eniten ja suurin läntti upouudella matolla. Sai siinä kuulla pienin ja isommat :ashamed:

Jaaha, mutta täällä kiukutaan, menen katsomaan ja jos kohta hetkeksi uloskin, jotta ruoka taas maistuisi paremmin.
 
Tytteli siis käsittämättömän törkeetä toimintaa sun mieheltä :kieh: Varmasti kamala saada tietää tuommosesta, nyt vaan paljon jaksamisia sulle tän kaiken keskelle :hug: ja ukolle kengänpohja per*eelle...
 
Hei,

Minunkin oli pakko taas aktivoitua. Täällä on niin paljon mielenkiintoista tekstiä :whistle:

Valkosorsalle suuren, suuret onnittelut poikavauvan johdosta. :heart:

Hipkukalle, nega hali :hug: Rankkaa se on saada nega piinailun jälkeen :'( :hug: Voimia sinulle :'(

Tyttelille myös :hug: Minulla ei myöskään ole oikein sanoja millä lohduttaa. :'( Paljon, paljon voimia :hug:

olikohan se äitivaan kenen poika osasi pyytää "kukulaatia". Olin kuolla nauruun kun luin tuon sanan tekstistä. Miten nuo voikin osata jo pienen pienenä kaikenlaista.... :D Meiltä löytyy myös herkkusuu, mutta ei osaa vielä muuta kuin huutaa vain; anna, annaa...

Rontin; kikkomannit ois saanut meikäläisen rajähdyksen partaalle. Ois tullu kyllä tuutin täydeltä tekstiä meidän Apinalle. Oikein "karvat" nousi pystyyn kun meinasin jo hermostua pelkästä ajatuksesta. Kaikkea sitä sattuukin ja just tietenkin uusimmalle matolle|O

Meidän Apinanpoikanen on alkanut viime viikolla syömään päiväkodissa. =) Ja jopa lisää osaa olla vailla. Kolme ja puoli kuukautta siinä meni että tuon sai syömään oikeaa ruokaa siellä. En tiedä kapinoiko Apinanpoikanen päiväkodin aloitusta vai oppiko tuo pyörittämään tätejä siihen malliin että kun vähän isommin kiljui niin leipää tuli. |O Olivat kai antaneet leivän heti pian temppuilun jälkeen. Nyt onneksi ruokaa menee ja poika jaksaa kuulemma ihan eri tavalla touhuta ulkonakin.

Näyttää olevan aika herkkää sorttia tuo meidän poikanen. Olivat yrittäneet viime viikolla monena päivänä siirtää pojan matkasängystä patjalle, mutta eihän siitä ollut mitään tullut ja matkis piti ottaa uudelleen käyttöön. Muutenkin tuntuu että reakoi heti voimakkaasti muutoksiin joita päiväkodissakin tapahtuu. Kymppi viikolla yhdistivät osastoja yhteen hiihtoloma viikon takia kun lapsia oli vähemmän ja tuo meidän poikanen olikin sitten sen viikon kotona iltaisin yks hirviö. Aivan yhtä kitinää ja juonittelua. Nyt onneksi ovat taas oman ryhmiksen puolella ja kotonakin rauha maassa. kovin on herkkä hipiäinen Apinanpoikanen meidän talossa.

Meillä Anni on kiljunut pienenä tyttönä ja vieläkin ääni on melko kimeä kun sille päälle sattuu. :x On tuolla poikasellakin melko iso ääni, mutta enemmän "örisevä" kuin kiljuva.

Puhelin soi joten :wave:
 
Tytteli kyllä mulla alko oikein kiehumaan sun puolesta :kieh: käsittämätöntä!!!! Ihan hirveesti jaksamisia sulle lasten kanssa :hug:
Rontti, kiva kuulla sustakin =) oon aina sillon tällön kyselly Peetusta tarhan tädeiltä,että kuinka käyttäytyy jne...juurikin sen takia kun itse hiukan alkanu välillä epäileen että mikä on oikein meininkin.Mutta sieltä ei oo tullut negatiivista palautetta.Pienempänä kun Peetu sai ihan järkky raivareita niin ne oikein ihmetteli tarhassa että ei voi kuvitellakaan Peetun saavan sellasia.. 4 v neuvola tulossa,täytyy nostella asiaa esille.. voiko tuo vaan olla niiin mahdottoman huomion kipeä jne jne... en tiä. Tänään ollu taas tosi hyvä päivä...

siitä pääsenkin asiaan.Mulla oli tosi kiva ensimmäinen pvä harjottelussa :D innolla jo odotan että pääsen huomena sinne :) 8 viikon harjottelu menee siis tod.näk. tosi nopeeta.
Hyvin päästiin aamulla 6 jälkeen lähtemään ja ite heräsin 5 ihan tikkana :D
Dogtor, en mä oo sun menkkoja vieny...ei näy tääläkään :LOL:
 
Keffeli; meilläkin vaihtelee tosi paljon päivien kulku tämän nuorimman kans. On tosi voimakas tahtoinen ja välillä tuntuu etten pärjää tuon kans. Ei nyt mitään varsinaisia raivokohtauksia ole saanut, mutta muuten vaan juonittelee minun mielestä normaalia enemmän tai sitten meidän esikoinen on ollut liian helppo tähän asti. Voin vain kuvitella millaista on olla ainut aikuinen perheessä jossa on ns.voimakas lapsi vai miten sen nyt sanoisi?. Itsellä tuntuu välillä että pää räjähtää jos tuolla Apinanpoikasella on oikein huono päivä ja mulla on kuitenkin toinenkin aikuinen jakamassa tämän "sonnan" :ashamed: Mutta sitten on se toinen ääripääkin ja on mitä ihanin lapsi, ainakin joka toinen päivä ;) :heart:
 
hitto vie minkä saaliin sain tänään.. ostettiin pojalle reiman uutta mallistoa kevätpuku ( housut ja takki ) sit kurapuku-housut ja takki,vedenpitävä hattu,kurarukkaset,kumpparit,kauluri ja hansikkaat,kaikki reimaa,paitti kauluri ja hansikkaat oli kivat merkkiä ja 150e vaan meni,mun mielestä sain tosi edullisesti ja ihanat on ne kumpparit,niissä on vuori ja ne on limen väriset,kuten kaikki muutki paitsi noi kevät housut on ruskeet
:heart: :heart: :heart: ah :p

tyttelille vielä täälläkin :hug: miljoonia kappaleita!!!
 
iltaa!
pasteijoita tuossa värkkäsin,laitoin kinkkukuutioita ja ruohosipuli-tuorejuustoa(itelle sipulia)
ja punajuurisalaattia ois kans:p
öhöm..meillä herkutellaan aika paljon :whistle:

rontti: juu pyörä on taas käytössä :D
käyn poikasen kaa kyläilemässä pyörällä,yleensä mennään kahvitteleen mun vanhemmille.
sinne on 3-4km..kai??
ja viikonloppusin pyöräillään koko poppoo,mies pyöräilee koirulin kanssa.
ihanaa ku kevät tulee ja saa ajella auringon paisteessa B)

tännää poikanen sai kamalan hepulin autossa kun ei ollutkaa tuttia(äiti unohti kotiin..)
voi kamala sitä huutoa :eek:
ja sitten kotona vasta rauhoittui kun sen tuttinsa sai,oli taas aurinkoista poikaa.
kyllä tuolla luonnetta ainaki on...
mutta pitäähä ne tunteet näyttää eikä piilottaa,eiköstä nii :)

täytyy lähtä syöpöttelee ja vahtaamaan criminal mindsia.

:wave:
 
Tyttelille tulin antamaan :hug: ja paljon jaksamista ja voimia kriisin keskellä.Pyydä läheisiltä apua lasten kanssa jos siltä tuntuu ja miehelle voi pakata kimpsut ja kampsut.Todella törkeetä! Voimia siule :hug:

rontti meillä kanssa läpsitään.Ella läpsii muutamaa tiettyä lasta esim.varahoidossa.Komentaa huutamalla ja ärjymällä ja viuhtoo käsiään.Nyt on tullut se vaihe että heti jos annan huomiota toiselle lapselle tai annan Ellan lelun niin huutaminen alkaa.Eilen otin Ellan kaverin potkukelkan kyytiin niin siitäkös neiti kimmastui kun hänen pitäisi just sillon olla myös kyydissä. Kissaa komentaa myös kovasti.Kauhea huuto/kiljunta/karjunta käy. Kauankohan toi läpsimisvaihe kestää?
 
Just mietin, että pitää tulla Katjannaakin huuteleen, vaan olihan täällä viestiä :) . Kiva kuulla teistäkin ja onpa mukava, että Apinanpoikanen alkoi vihdoin kunnolla syömään hoidossakin. Herkkähipiäinen tuntuu olevan, mutta tosiaan, teillä on varmaan Anni ollut niin helppo tapaus, että ihan senkin takia Apinanpoikasessa nyt hiukan enemmän haastetta, vaikkei vielä ihan mikään riiviö tapaus olisikaan :D . Sitä ihmettelin, että hoidossa patjalle siirtämään?? En kyllä osais kuvitellakaan, että tuo meidän Apinatyttö pelkällä patjalla pysyis :LOL:

Keffeli, sanos nyt taas, mikä mielenkiintonen paikka se sun nykyinen harjoittelupaikka olikaan? Ai niin, olikos se Niemessä...? Ja jos Peetu on päikyssä ok, niin ei sitten varmaan suurempaa huolta, vaan ainahan kotijutuista ja murheista voi myös puhua. Jotenkin vaan varmaan reagoi kotona enemmän, kun päikyssä pinnistelee. Ja hienoa kumminkin, että osaa tunteidensa kanssa päikyssä pinnistellä. Jossain on sitten saatava päästellä :whistle: . Tuo meidän esikoinen on aina joka paikassa tosi nynnykin, ei kyllä missään riehu munkaan aikana - muuta kuin kotona. Ja jestas sitä mielen näyttämistä. Ei ehkä samalla tavoin kuin Peetu, mutta omalla tyylillään on aina ollut tosi haastava kotona. Jos samoja piirteitä olis päiväkodissakin, huolestuisin hyvinkin. :p

Dogtori tehnyt hyvät ostot tänään :p ! Onkos sulla tullut muuten vielä tätiä km jälkeen kertaakaan? Vai joko ois voinut tärppi käydä???

Voisinpa laittaa vielä yhden kuvan tuosta kikkomanin levittäjästä, luulee vissiin kulkevansa vähän isoissa saappaissa täällä :kieh:
 
Vip, kirjoitit jotenkin osuvasti tuosta läpsimisestä/ mielenosoittamisesta. On nuo niin taitavia jo tuossakin asiassa :LOL: . Että osaa pienetkin olla kiukkuisia ja tahtonsa näyttäviä, kun sen luonteen omaavat :saint: . Kuulosti teidän neiti hyvin samalta kuin meidän komentaja numero 3 :snotty: . Minusta noilla vanhemmilla tää vaihe meni suht nopsaan ohi (varsinkin tuolla lepsulla keskimmäisellä), mutta miten musta tuntuu, että tämä nuorimmainen läpsii ja ärjyy kauemmin :whistle: . Tosin sillä on enemmän puolustettavaakin, kun on kahdelle altavastaajana. Minkähänlainen tuo esikko olis ollut, jos olis isompia ollut talossa... Toisillahan tämä läpsiminen voi olla tovin aikaa aika inhottavakin riesa. Meillä ei tietääkseni tuo ole hoidossa vielä läpsinyt, mutta enpä ihmettele, jos vaikka tempasiskin :kieh:
 
Pikainen merkkaus ja unten maille. Jos huomenna lukis uudelleen ja jotain kommentoiskin.

Keffeli ootko huomannut tätä:

tamperelaisia yksinhuoltajia kaivataan
:attn:
Olen tampereella asuva 2 lapsen yksinhuoltaja. Kaipailen kovasti muiden yksinhuoltajien kommentteja arjen pyörittämisestä ym.
Ottakkaa rohkeasti yhteyttä!
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1352592

Mutta nyt öitä :wave:
 
Sen verran vielä pikaisesti tuosta läpsimisestä että hyvin sen taidon osaa :kieh: Jos kiellät ja neitin on lähellä niin taatusti äidin läskit läsähtää |O Tänään huitasi silmäkulmaan, ainut että kädessä oli puupalikka. Meinas lentää likkakin sylistä vauhdilla |O

Tuo mustasukkaisuus on jännä piirre joka on tullut tässä koko ajan vain pahemmin esiin. Jos autan Taaville vaatetta päälle niin Kiia änkee mun ja veikan väliin valittaen, tai jos autan Jeppeä läksyissä - vinkuu ja rutisee Kiia vieressä. Samoin jos jompi kumpi pojista oottaa leipää/mehua tms. niin neiti änkeää etummaiseksi kyynärpäitä käyttäen tai läpsien... Oikea minä, minä, minä! :LOL: Milloinhan oppii että tuo rutina ei auta vaan saa oppia odottamaan vuoroaan niin kuin muutkin

Mutta siis nyt tutimaan :wave:
 
tuuti pahoittelen, että et päässyt lätisemään :LOL: :saint: Jouduin päiväkotiin sijaiseksi täksi viikoksi, joten en pystynyt vastaamaan... Yritin kyllä soittaa illalla, mutta olit vissiin jossain muissa puuhissa :LOL:

Tyttelille :hug: :hug:

Ketä muuta piti :hug: :hug: ???? No kaikille sitä tarvitseville :hug:

Meillä kyllä läpsitään, mutta myös pyydetään anteeksi sitä erittäin kauniisti.

Estrogeenihoidot aloitettiin sitten tänään.... eli toiveita on... katsotaan mikä on ensi viikolla nyt sitten tilanne...
Seuraavalla viikolla onkin jo eemelin seuraava neuvola...
 
rontti ei oo vielä ollu menkkoja km jälkeen,ja negan testasin tänään,alkaa tää kierto olla jo jotain kp 40 aika lähelle..ja normisti 30,joten toivottavasti pian tapahtuis jotain suuntaan tai toiseen..raskaana tuskin olen,kun viimekerrasta on ainakin 3viikkoa jo :whistle: ja kun tuo testi negaa näyttää..

läpsyjä täälläkin satelee,ja hitto tuo potkii |O
niin ja joku ihme homma on että kaikkien napa pitää tutkia :LOL: ja äitin tissit pitää tarkistaa vähintään kerran päivään :D

huomenna käydään mun kaverin luona jolla on 10kk ikäinen poika,pääsee pojat leikkimään ja äipät saa vihdoin taas tavata,viimeks varmaan joskus käyny ku se sen lapsi oli jotain 4kk,ja asuvat ihan lähellä :ashamed: mut aina on ollu jotain estettä ku on suunniteltu tapaamista..
 
Valkosorsalle onnittelut prinssistä :flower:

Tyttelille suuren suuri voimahalaus :hug:
Sanattomaksi vetää tuollainen idioottimainen käytös mieheltä |O
Paljonkin voisin tästä asiasta kirjottaa, mutta ei taida tyyli sopia tälle palstalle... :kieh:

LillaStinalle ja Hipkukalle peukkuja hoitoihin. Toivottavasti tärppää :)

Sanni on nukkunu nyt 2 yötä heräämättä :eek:
Onkohan tää ees mahollista. Joko tuo tosissaan alkaa nukkumaan yöt tai sitte on tulossa kipeeks, jolloin syö 16 kertaa yössä :whistle:
 
Ai niin,
meillä ei läpsitä, mutta purraan. Jos jokin ei mee neitin mielen mukaan, niin jurskauttaa ihan kunnolla. Peppi siitä on saanu eniten kärsiä, yks jos toinenkii mustelma on tullu.
Viime viikon sain kerätä sitten multaa lattialta, kun neiti tykkäs vaihtaa multia...
Sitten kun komentaa tai tietää tehneensä pahaa, niin tulee halaamaan ja silittää poskesta. Oo siinä sitte vihanen :heart:
2 isoo takahammasta sai tehtyä ja nyt maistuu taas ruokakii. Tosin ei purkkiruokaa eikä omalta lautaselta, vaan käy napsimassa jokaisen lautaselta aina sen mikä hyvältä näyttää.

 
Tyttelille ihan hirmusti voimia taistella eteenpäin!! :hug:

Läpsimistä meillä ei onneks hirveesti harrasteta, mutta vähän kuitenkin. Joskus saa kyllä näpeilleen jos koittaa jotain katsoa pojan käsistä tai esim eilen sain sormilleni kun olin ottamassa Juhon lautaselta viinirypälettä :ashamed:

Ihanaa että Aatu syö hoidossa, vaan on sillon äidilläkin varmasti parempi mieli kun tietää että toinen jaksaakin paremmin kun on vatta täys ruokaa.
Meillä Juho jo viime viikolla maanantaina ja tiistaina oli vähän syönyt hoidossa (kun aijemmin ei menny edes pöytään) no kun loppuviikon oli sitten pois, niin eipä eilen ollu sitten syönyt taas mitään :( pöytään oli kyllä menny. Harmillista. Kun ens viikon on taas kotona isin kans kun isi pitää liukumiaan pois ja hoitotäti on saikulla kun menee leikkaukseen, eikä haluta pomputtaa vieraalla hoitajalla sitte ees taas. Tosin, voi olla että ton viikon jälkeen joudutaan vaihtaan hoitajaa kuitenkin, mutta siitä sitten lisää jos niin käy, melkosta stressiä meinaa aiheuttaa nää hoito hässäkät, no heinäkuulle pitäs jaksaa, jos en ennen sitä joudu lomautetuksi.

Joku oli hoidossa rutistellut Juhon käden ihan mustelmille, tai semmosia verestäviä viiruja oli pitkin poikin, liekkö joku puristanut kovaa parista kohtaan kättä tai sitten nipistellyt ainakin miljoona kertaa. Käskin miehen tänään aamulla hoitoon viedessään mainitsemaan niistä. Mä en todellakaan pidä siitä että haen mustelmilla olevan lapsen hoidosta, varsinkaan kun ne ei ole tullut kaatumisesta tms..
Sen verran kait pitäs pystyä vahtimaan ruuanlaitonkin ohessa toisten leikkejä että estää tuommoset, pakkohan noista on Juhon ollu alkaa itkemään :( perkule että otti eilen nuppiin.

Lillikselle ja Hipkukalle miljoonasti tärppi onnea!!

Dogtor, mulla oli ainakin keskenmenon jälkeen menkat myöhässä, just tyyliin 10-15 päivää, mutta seuraavat tuli sitten ihan normisti jo. Tosin mulle tehtiin sillon kaavinta, mutta tosiaan voi eka kierto heittää kait muutenkin..

Nyt hakeen toinen kuppi kahvia koneeseen, jos jotain töitäkin tekis, kun niitä vähän on, tosin kiirehtiä en viiti kun on niin hiljasta, ei sitten oo kivaa olla taas loppuviikkoa kokonaan ilman ainuttakaan hommaa.
 
Huomenta! Samperi, Taavi herätti ennen klo 7 vaikka oltais vielä tunti saatu nukkua :/ Ja nyt miä oon äkäinen |O :D

Rontille myöhästyneet synttärionnittelut :flower: :flower: Iida oli järjestänyt pientä puhdetyötä :LOL: Ai kamala :LOL: Hieno kuva neitokaisesta :D

Dogtorilla hieno saalis :) Laitas kuvaa niin saadaan nää meitin vaate"hullutkin"palstalle :whistle: :D

Keffeli suuri osa meijen Taavin temppuilusta on sitä huomionhakemista ja mustasukkaisuutta. Muuttuu nimittäin samantien kun Jeppe tulee kotiin :headwall: Aamupäivät on ihan ihmisiksi. Tosin kyllä sitä hurjaa uhmaamistakin on mutta eiköhän tuo huomionhaku ole se suurin syy

Hyvä että katjannan poitsulle on ruoka alkanut maistumaan


L-S niimpä |O Piitulikin samperi oli kerhossa :kieh: Kumpaa porukkaa |O Illalla olin just hakemassa Danielia jumpalta ja enhän muistanut enää sen jälkeen soitella :ashamed:
Peukut pystyssä että hoidot onnistuisi :hug:

Sanni on oppinut kuinka kannattaa äitiä veättää :LOL: Teempä pahojani ja annan halin nii eihän se voi olla vihainen :LOL: Ihana :heart:

Meillä tuo pureminen alkaa jo onneksi helpottamaan ja pahemmin tuo ei revi enää poikia hiuksistakaan, minuu tosin repii jos kiinni saa:kieh:

Ai perhana, muistaisinkohan miä tänään tilata Kiialle sen neuvolan :ashamed:

Nyt on muuten mopo taas kasassa. Viimeiset osat tuli eilen ja mun veli oli eilisen illan laittamassa pojan kanssa sitä. Ainoastaan uusia kilpiä ei olla haettu. Oli muuten minusta taas hyötyä. Huvikseni napsin kuvia siitä raadosta, kuinka johdot roikkui jamitä oli mennyt rikki. No niitä kuvia tarvittiin kun uusia laitettiin. Nää meijen kaks neroa olivat ottaneet osat irti uusien tieltä mutta eivät muistaneet kuinka ne oli kiinni :eek: Niistä kuvista sitten kateltiin :D

:/ uutta lunta satanut. Sais jo sulaa pois. Tahtoo kelin ettei tarvi noin paljoa pukea päälle ja päästä pihalle kahville |O
 
Pikaiseen ennen töihin lähtöä.... Olen siis koko viikon sijaistamassa päiväkodissa. Eemeli mummilla :D
Nyt on hyvä tehdä näitä, kun mummi ei saa enää mennä ollenkaan töihin :saint:
Tänään tulee sinne muijat tekemään omaishoidontuesta päätökset ja tutkimaan kotia... Sitten mummi joutuu jäämään kotiin niin kauaksi aikaa, kun pappa on hengissä :D Eli äippä voi olla töissä silloin tällöin ihan rauhassa....
Ei vaan just nappaa lähteä töihin, kun täti on käymässä ja ne pillerit joutus aloittamaan eilen :headwall: :headwall:

Mutta nyt on varmaan pakko lähteä, että ehtii...
 
Pupu mitäs menit lapsen omia syömään :LOL: ihan oikein sulle :whistle:

Tuntuu hölmöltä ettei hoitaja sanonut jos lasten välillä on kärhämää ollut ja Juholle on siitä jälkiä tullut :/

Tuosta syömisestä muuten että mun esikoinen aikoinaan söi hoidossa mutta paastosi viikonloput kotona. :eek: Liekö äidin tekemä ruoka oli sitten niin pahaa :LOL: :ashamed:
 

Yhteistyössä