Lokakuun herhiläiset (-07) viikko 39

Täällä taas :ashamed: . Mies on kotona ja pelaa isompien kanssa, pikkuneiti tilttas mun syliin ja täällä ei oo mitään luettavaa |O . Kohta lähden kunnon kävelylle :) ja parille seuraavalle kotipäivälle jo mielessä kaikenlaisia hommia, mm. leikkimökin vois varmaan jo laittaa talviteloille. Niin, siis mulla ei tosiaan ole mitään asiaa :LOL: .
 
Do diin, ei mulla kauaa mennyt, niin on jo oikein asiaakin :whistle: . Mamma3, viitsitkös laittaa mulle uudestaan kuvan sun enkelistä, oli aijaa sen jo poistanut :headwall: . Onhan mulla ne kaavat, mutta olis vielä kiva nähdä enkuli ihan valmiinakin :saint:
 
Rontti; täällä minäkin. :wave: Olen istunut netissä ja etsinyt ulkomaan matkoja. B) On mulla onneksi jonkun verran helpotuksia luvassa ensi viikolla. Mummu ja pappa on luvanneet tulla katsomaan lapsia aina siksi aikaa että pääsen jumpalle ja kauppaan. =) Mies tuossa tekee lähtöä joten minä lähden siivomaan äkkiä rojut laittoilta ja sitten ipanat pesulle että saan ne ajoissa sänkyyn. bb:kin alkaa tänään jo ysiltä :D
 
Heippa!

Kiitos kaikille onnitteluista! :heart:

Ja onnea kovasti kaikille 1-vuotiaille! Yksäitillä aivan ihania kuvia, nousee kuvia kattelessa ne omatkin muistot pintaan =)

Mammoliino upeat maisemat Pariisissa, pitääpä kohta ihan ajan kanssa kuvia kattella!

Juu nyt vaan pikanen piipahdus tänne. Juuri tultiin kotiin mummuloista ja kaikki paikat on mullin mallin ja kouluhommiakin olis.

Mulla on ollu torstaista asti koko vatsansutu,kyljet vähän selässä ja takapuolessa ihan täynnä punasia näppyjä ja pahkuroita :eek: En tiiä että onko tämä jotain raskaushoronijuttua vai onko mulla joku rokko mutta aika kamalan näköset on nuo kyljet :whistle: Nyt näyttäs että alkaa olemaan vähän rauhottumaan päin, soitan kuitenkin huomenna neuvolaan ja kyselen asiasta ja samalla vois sitten varata sitä ekaa käyntiaikaakin =)
 
Tulin jo ennakkoon toivottamaan huomiselle onnea Tuutiksen Kiialle, tiedän taas jo valmiiksi että huomenna en tänne palstalle ehdi..Eli siis Onnea 1 vuotiaalle Kiialle! :flower:

nyt seuraa omaa napaa, muistelua ja nostalgiaa..saa hypätä yli jos ei jaksa :)

Meillä esikoinen täyttää huomenna myös vuosia, ja niitä on koko viikonloppu juhlittu, lauantaina oli kavereilleen kemut ja tänään vuorossa sukulaiset ja muut tuttavat. Huomenna sitten kun päivän touhut tehty, niin oman porukan kesken lahjotaan ja kakun rippeet syödään :)
Se mokoma jo huomenna 11vuotta..olen tänään haikeudella muistellut niitä tuntoja ja oloja sieltä 11-vuoden takaa, ne on niin voimakkaasti vielä muistissa.
Mulla alkoi supistelemaan jo pitkin iltaa silloin 28. päivä, ja se ilta meni siivoillessa ja miettiessä että onko nämä niitä vaiko eikö..Ukko meni joskus 01 maissa unille, ja minä jäin sohvalle katsomaan tv:tä ja koitin epätoivoisesti saada niistä supistuksista tolkkua..Niitä tuli kyllä säännöllisesti , mutta ne ei kovin kipeitä ( vielä siinä vaiheessa..)
No, klo 05 luovutin ja ajattelin että ei kai tämä sitten vielä ollutkaan menoa, ja päätin kömpiä ukon kainaloon. Kun pääsin petiin, kastui koko sänky..eka ajatus oli että voi ei, tuli pissat sänkyyn..sitten hoksasin että ne oli tietenkin lapsivedet. Äkkiä herätin miehen että nyt pitäisi kai lähteä, ja ukko ampaisi ylös, en ole ennen enkä jälkeen sen nähnyt niin nopeaa herätystä hällä :LOL:
Siitä sitten sairalaan, ja silloin klo oli 06. Koko päivä siinä meni, avautumisvaihe kesti aina sinne klo 18 asti, jonka jälkeen päästiin siirtymään saliin ja sain vasta epiduraalin. Ajattelin että tästä en selviä millään, kipu oli hurja.
Ponnistelin Eetua tosi kauan,yli 2½ h, päivänvalon tuo ihanuus näki 29.9 klo 20.42. Raukka oli hurjan värinen, napanuora oli 2 kertaa kaulansa ympärillä. Lopussa olikin jo hätä kädessä kun olin jo ponnistelut ikuisuuden ja syke alkoi laskea vauvalla. Siinä hääräsi kolme kätilöä ja jo lääkärikin hälytettiin. Mutta kaikki meni onneksi sitten hyvin, sain vauvan maailmaan ja nyt tuo rakkauspakkaus täyttää 11 vuotta..

Nyt menen kaiken tämän haikeuden ja muistelun päätteeksi katsomaan idolsin ja bb:n:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
Meillä esikoinen täyttää huomenna myös vuosia, ja niitä on koko viikonloppu juhlittu, lauantaina oli kavereilleen kemut ja tänään vuorossa sukulaiset ja muut tuttavat. Huomenna sitten kun päivän touhut tehty, niin oman porukan kesken lahjotaan ja kakun rippeet syödään :)
Se mokoma jo huomenna 11vuotta..olen tänään haikeudella muistellut niitä tuntoja ja oloja sieltä 11-vuoden takaa, ne on niin voimakkaasti vielä muistissa.
Mulla alkoi supistelemaan jo pitkin iltaa silloin 28. päivä, ja se ilta meni siivoillessa ja miettiessä että onko nämä niitä vaiko eikö..Ukko meni joskus 01 maissa unille, ja minä jäin sohvalle katsomaan tv:tä ja koitin epätoivoisesti saada niistä supistuksista tolkkua..Niitä tuli kyllä säännöllisesti , mutta ne ei kovin kipeitä ( vielä siinä vaiheessa..)
No, klo 05 luovutin ja ajattelin että ei kai tämä sitten vielä ollutkaan menoa, ja päätin kömpiä ukon kainaloon. Kun pääsin petiin, kastui koko sänky..eka ajatus oli että voi ei, tuli pissat sänkyyn..sitten hoksasin että ne oli tietenkin lapsivedet. Äkkiä herätin miehen että nyt pitäisi kai lähteä, ja ukko ampaisi ylös, en ole ennen enkä jälkeen sen nähnyt niin nopeaa herätystä hällä :LOL:
Siitä sitten sairalaan, ja silloin klo oli 06. Koko päivä siinä meni, avautumisvaihe kesti aina sinne klo 18 asti, jonka jälkeen päästiin siirtymään saliin ja sain vasta epiduraalin. Ajattelin että tästä en selviä millään, kipu oli hurja.
Ponnistelin Eetua tosi kauan,yli 2½ h, päivänvalon tuo ihanuus näki 29.9 klo 20.42. Raukka oli hurjan värinen, napanuora oli 2 kertaa kaulansa ympärillä. Lopussa olikin jo hätä kädessä kun olin jo ponnistelut ikuisuuden ja syke alkoi laskea vauvalla. Siinä hääräsi kolme kätilöä ja jo lääkärikin hälytettiin. Mutta kaikki meni onneksi sitten hyvin, sain vauvan maailmaan ja nyt tuo rakkauspakkaus täyttää 11 vuotta..

Nyt menen kaiken tämän haikeuden ja muistelun päätteeksi katsomaan idolsin ja bb:n:)
Ihana,tässähän tulee tippa silmään itse kullekin :'( =) Ja mieleen tulee myös kaikki muistot,mein esikoien täyttää kohta kans jo 7v :snotty: Voisko joku pysäyttää ajan :attn:
 
Voi kakkendaali... painoin väärää nappia ja tekstit + kuvat katos.... uusiksi.. :headwall:

Kiiukan 1v kakku



Neiti syö siististi itse :whistle:




Juhlija kokonaisuudessaan





Tämmösen tekasin neidille eilen illalla. En vaan löytänyt siihen hätään keltaista kangasta tai lankaa nenuksi :/




Lahjoja tuli vaikka ja mitä: itkevää nukkea, nallea, vaatetta, palloa ja oma prisessa-juomapullo (pihistää poikien omat). Paras oli oma ihan oikea rannekello :LOL: Tosin siihen liittyy juju. Korurasia, tietty vaaleanpunainen ja hopeisella kruunulla, sisällä kello ja kruunukaulakoru. Kellon taustalla v.punainen kimaltava kruunu ja sekuntiviisari on myöskin kruunu. :D Mun täti toi :LOL: Ja rahaa joilla äiti menee ens viikolla shoppailee typylle vaatetta =)

Ja huomenna ilmeiseti tulee Kiian kummi juhlimaan. Taavilla ei nimittäin tänään ole kuumetta ollut ollenkaan. MIkä ihmeen kuumepiikki oli :eek: Kaks päivää korkea kuume ja nyt ei mitään :/

Kaikille sairastelijoille (niin isoille kuin pienillekin) paranemisia :hug:

Ja onnea kävelytaidosta pienokaisille :hug: :flower: Meitin pallerolla ei näytä kiire olevan =) Puita pitkin mennään ja hetkittäin seisotaan jos ei tajua seisovansa ilman tukea. Taitaa tyttö olla todella varovainen tuon liikkeelle lähdön kanssa. Tosi varovaisesti nimittäin laskeutuu alas istumaankin.

Paljon onnea Dirlittanin isolle pojulle :hug: :flower:
 
nyt on yhet vieraat kestitty..ja etätytötkin lähti kotiinsa..loppupelissä oli aika rankka viikonloppu..eilen illalla miehen ex rupes suoltamaan kaikkee kakkendaalia kännipäissään miehelle puhelimeen kyllä taas mietin(ja ääneen sanoinkin) et kyllä joku voi olla niiiiin helkatin pikkumainen ja tyhmä...

tyty honas tänään et hän voikin kiivetä omaan keinutuoliinsa keikkumaan..ja sitä tehtiin sitten jatkuvasti..alko jo kun päikkäreiltä heräs..oli nimittäin noussu hiirenhiljaa seisomaan työntöaisaa vasten vaunuissa..jotenkin vaan yhen äkin tuli tunne että pitää mennä kattomaan et nukkuuko..niin vielä mitä,siellä seistä tojotti :eek: :whistle: kyllä himpun verran säikähin,huh :whistle:

tässä meijän sankari.



ja tänään jatkettiin kakun syöntiä
=) :D



ja uus taito..

 
ihania kuvia Tuutilla, Niinukalla ja Mammolla. Voi kun olikin Pariisissa kaunista.
Topsy, kyllähän me Tamperelaiset ollaan mukavaa sakkia ;)
Rontti, löysiks jostain jotain yksinkertasia pistely kuvia? Peetulle voisin kans tehdä,tykkää siitä hommasta kovasti.
Ja on Kiiukalla ollut niiiiin ihanan näkönen kruunu kakku,vautsi.

Peetulla ollu tänään joku ihmeen kiukku päivä.. ollu kyl tosi väsyneen olonen koko päivän,vaikka nukuttiin 8.30 asti ja vetäs muutaman tunnin päikkäritkin. Pessin sitten herätti kaksilta päikkäreiltä tänään kiukuspäissään ja vielä yöuniltakin.. no se oli toisaalta ihan hyvä kun Pessi sitten TAAS pulautti sänkyynsä niin sain lakanat vaihdettua. Pulautteleeks muut vielä?! vai oksentamiseksko tota pitäs jo sanoa?!...
Tuli muuten taas mieleen tosta kuumeesta kun monella on... Pessillä ei oo ikinä ollu kuumetta :eek: korkeimmillaan tyyliin 37,3. Onks ihan normaalia?... Mulla nää kuumeiden ääripäät näköjään kun Peetu saa kuumekouristuksia ja Pessillä ei sitten ikinä kuumetta ees oo.. Ihme sakkia.
Mä oon ollu ite ihan aurinko tänään koko päivän,oli niin mukava vierailu tänään taas, aaah... ;) Pessi sai niin hienon paidan :LOL: selässä teksti "hard luck cafe Kylmäkoski" :LOL:
ei ihan heti viitti laittaa tarhaan päälle :LOL: :LOL: mutta siis ihana ajatus mun mielestä.
Nyt hakeen juomista, suklaa kun tuntus janottavan aikalailla :p
 
Pikaisesti tässä vielä, en koko päivään olekaan koneelle ehtinyt. Kiirusta pidellyt...ulkoiltu, kyläiltiin ja sit tuli viel meille vieraita :whistle:
Ihania kuvia lapsukaisista ja dirlittanilla ihana synnytys muistelo 11v takaa :hug:
Ensi viikolla sitten tuo oma kulta vuoden täyttää, hui :eek: ja viikko riittäkin sit juhlatohinaa, kun viikonloppuna sitten juhlitaan :)
Rontti, laitan sulle kuvaa enkulista kun pääsen tolle pöytäkoneelle. Nyt olen tässä läppärillä, eikä kuvat ole tässä. Ja pöytäkone siis jo kiinni.
Tuli tänään tossa mieleen että tarttis varmaan alkaa katsella enempi noita talvikamppeita tolle pienimmälle...toi kun kävelee, niin olisiko kuomat jo hyvät? Vai pitäiskö olla tukevammat? *raapii päätä* Ja millasia talvihaalareita ootte hommailleet? Kosteussuojattuja vai ihan "tavallisia"?
Jeps, mutta nyt suihkun kautta nukkumaan :wave:
 
:'( :'( :'( kattooko kukaan ykköstä. Toivottavasti ei,mä täälä pillitän ihan hulluna. Vanhemmat pesevät kuollutta vauvaa... :'( :'( :'( :'(

Mamma3, meil on talvihaalarina tuollanen reiman baby mallin haalari ja kenkinä on nyt nuo "syysnilkkurit" jotka on ihan lämpimät villisten kanssa sit on yhet huopikkaat :D Kuomat ostan sitten vissiin joulun aikoihin..tai sitten jos aiemmin alkaa oikeesti kylmä tuleen. Noilla pärjätään varmaan jos on samanlainen talvi kun viime vuonna.

Tää menee nyt unille,aamulla kouluun.
 
mamma3 myö saatiin kuomat nyt synttärilahjaksi,ja sit goretexin kengät on myös..varmaan noita goretexin kenkiä tulee nyt pidettyy kunhan käy kylmempi tulemaan..toppapukuja on pari käytettyy,reiman baby malli,ja remun kosteus suojattu..ja aijon remun haalarin ostaa uuden..jotenkin vaan tuntuu että ärsyttää yhtä pukuu pyörittää,kun tykkän et mukulalla on puhtaat vaatteet päällä..kuitenkin tuo tuolla hoidossa varmaan tulee maassa mönkimään,kurahousuissa ja ilman..

nyttenkin kuivalla ilmalla on ilman kuriksia tuolla hoidossa maassa konttaillu,niin olen saanu joka vapaa päivällä lähestulkoon ton ulkovaatteet pestä..

 
Päiviä

Kohta olisi Millan synttärit ja pitäis miettiä että pidetäänkö ne nyt vai vasta sitten kun olemme muuttaneet eli marraskuun alkupuolella????en tiiä yhtään.

Mitäs te olette tarjonneet synttäreillä????Siis kakun lisäksi???
Ehdotuksia otetaan vastaan

Mitäs hyvää kakun väliin...ei ainasta mansikkaa

Mulle tuli vyöruusu kaikesta stressistä...muutosta,rempasta ja tästä pikkukakkosen yrittämisestä.
Pitäis varmaan lopettaa yrittäminen.

ja kuten arvata saattaa niin menkathan ne sieltä alkoi....
 

Yhteistyössä