~LOKAKUUN lapset **2010** heinäkuussa <3~ 1 vauva syntynyt !

sannri
:headwall: miten mä nyt tolleen käsitin, että kolmoset ovat poikia.. :ashamed: Anteeksi!
Mulla on myös tuo PCO ja sama hoitomuoto kuin heillä. Miehen ensimmäinen kysymys ekan ultran jälkeen olikin "kuinka monta siellä oli.."
Periaatteessa heille olisi saattanut ilman clomejakin tulla kolmoset :)

Bubbeli 26+4

Ps. Hiljenen varmaankin viikoksi, kun huomenna kesälomareissulle!
 
Heippahei :flower:

kauheeta kun on kirjoittelu jäänyt, kännyn kautta lueskelen juttuja joka päivä, mut en oo sit jaksanu/viittiny kommentoida :ashamed:

Mun kaverillakin on kolmoset ja eipä kyllä yhtään kateeksi oo käynyt, kun kuulema vauva-aika oli ihan täyttä liukuhihnahommaa. Nyt kun tytöt ovat isoja, niin ovat tietty seuraa toisilleen, mutta kun kaikki saa uhmakohtaukset yhtäaikaa, niin huh!
Sannri Ovatko he siis kaikki identtiset? Kaikkihan ovat kuitenkin samasta munasolusta lähtöisin?!

Me on palattu reissusta kotiin ja ihana kun pojat ovat taas täällä :heart:
Paskahomma on se että toissa-aamuna herättiin kauheaan kolinaan ja ryminään, säikähdettiin, että jotain rysähti katon läpi. Mut se olikin vaan pyykkikone, joka päätti hajota kesken pesun!! :kieh:
Kiva kun on reissuvaatteita kasa oottamassa ja meillä tulee pyykkiä muutenkin kone/pvä.
Tänään saadaan arvio, kannattaako korjata. Sitä on korjattu jo varmaan viis-kuus kertaa viimesen parin vuoden aikana. 8 vuotta vanha kone ja ostettiin sillon parasta mitä markkinoilta löytyi, eli eipä nykykoneet kestä mitään :headwall:

Oliko täällä joku, koka kirjotteli kovasta toispuoleisesta vatsakivusta?
Mulla on ruvennu tuleen järkkykovia vilhovia kramppeja oikeelle alavatsalle heti jos vähänkin puuhailee enemmän, kumartelee tai kävelee liian kovaa. Menee ihan liikuntakyvyttömäksi ja yleensä laukee hetken päästä kun käy pitkälleen.
Oon aatellu, et eikai mulla toi sektioarpi ala oikuttelee ja kohte repee...? :eek:

Muuten olo hieman parempi, kun helteet vähän helpottaa. Mut yhä voi heikotuksia tulla ja toi paino alapäässä vaan jatkuu jos seisoskelee pitempään.

Mulla tänään neuvola, niin pääsee taas valittamaan sinne :whistle:
Onkin viimosta kertaa tämä "täti", vakkari on ollu vuorotteluvapaalla ja alottaa taas elokuun alusta.
Tää nykynen on ollu kyl kiva ja ihan asiantuntevan olonen, mut joskus huomaa et kokemusta puuttuu.

Palailen sit myöhemmin kertoo kuulumisia, jos muistan ;)

Ja tänäänhän on taas poksumispäivä =) 30. vko alkaa =)

:wave: Puskajussi ja Onni 29+0 :heart:
 
Moiks, mäkin luen kännykän kautta niin en aina pysty kommentoimaan... :kieh:

Ja nyt ollaan lähdössä puistoon mut tuun iltapäivällä sit ajan kanssa lukemaan jutut ja päivittämään listan!

mama-L joka poksahteli eilen , eli tänään 29+1 :heart:
 
Tänään lääkärineuvolassa olikin onneksi mukava naissijainen! Kaikki ok, paineet 115/60, hb laski ekan kerran alle 120, joten pitänee pikkuhiljaa aloitella rauta. Painoa tullut nyt yhteensä n.9kg - herkut on maistunut ihan liian hyvälle... jospa nyt vähän saisi vähennettyä mässäilyä (kunhan ekaks saa laivatuliaiset mässäiltyä pois ;) ) närästää nykyään tosi herkkään kun kaikki elimet ja mahalaukku on pakkautuneet jonnekin ylävatsaan vauvan tieltä. Pikkuinen oli vielä ihan mukkelismakkelis mahassa, mutta vielä on tilaa kääntyillä - joten jospa se vielä asettuisi oikein päin. Kohdunkaula kiinteä, 2,5-3cm pitkä ja kohdunsuulta hieman sormelle auki. Sanoi, että yleistä uudelleen synnyttäjälle - ei syytä huoleen.

Joten eikun hyvillä mielillä eteenpäin =)

Siskon kolmosista vielä kysymyksiin vastaan, että kyllä, kaikki keskenään identtisiä - kaikilla kolmella oli yksi yhteinen istukka. B ja C tytöt ovat nykyään kuin kaksi marjaa ja A neitokainen on hieman pienempi kuin siskonsa, mutta nykyään helpommin erehdyn jo hänestäkin. Onneksi luonteenpiirteet ovat selvästi eroavaiset ja yleiset käyttäytymismetodit myös, niin yleensä kyllä tiedän kuka tytöistä on kyseessä. Pienenä heillä oli selvät tunnistusmerkit, kun kahdella oli mansikkaluomet eri kohdissa ja yhdellä ei ollut mitään. Nyt luomet jo melkein vaalentuneet kokonaan.

jaahas, täytyy palailla töihin - ei millään huvittaisi kun tuo neuvolassa käynti sotki normirutiinin...

sannri ja pikkuinen pyöriäinen 28+6


 
Neuvolaterveisiä täältäkin. Laitettiin uusi läheteanomus Taysiin, kun sokeriarvot huonot.

Painoa 550 g/per viikko (mutta eka neuvolakerrasta vain 3,9 kg)
Hb 132
Pissa Ok (lääkäri sanoi ed. kerralla, että verensokeri pitää olla yli 10, että näkyy pissassa)
Liikkeet ++
Verenpaineet 138/84
Tarjonta rt
Sf 27,5 cm (välillä "laski", kun eri mittaaja ja asento muuttui, mutta onhan tuota vielä)

Seuraava käynti vasta kolmen viikon päästä, kun ehkä pääsen sinne Taysiin ennen sitä...

Discovery 28+2
 
Täälläkin neuvola terkkuja
29+5
paino +1193/ per viikko :/
Turvotus + -
RR 89/58 (ihmekkös kun vähä pyörryttää)
...pissa puhdas
HB 102
SF 25
Ja vauva tosiaan oli raivotarjonnassa, selkä tuolla vasemmalla.
Sykkeet 144-150 (esikoisesta mulla oli 150-170 ;) hmm...)

Supisteluista huolestui vähän ja käski mennä sairaalaan tarkistuttamaan heti jos tulee viel lisää. Meil kun lääkäri ajan olis saanut vasta elokuun alkupuoliskolle.

Seuraava neuvola on jo 2 viikon päästä.

auroora
 
mama-L kun listaa päivittelet ni lisäätkö miut sinne?! lakettu on siis 11.10, oon 23-v, toine lapsi tulossa ja Savonlinnan keskussairaalassa ois tarkotus synnyttää, olioha siinä kaikki mitä ootte merkannu... vahvavahva poikaolo on, ei olla ultrassa mitää kyselty mut kyllä silmät varmaa pyörähtää päässä jos täältä tyttö tuleeki, vaikkei se tiesti mitää haittaa :)

Täälä ku tuntuu oleva paljo porukkaa ni onko kellää kokemuksia et syntyy isoja lapsia ilam et ois rd? Mulla nimittäi esikoisen synnytys käynnistettii 41+4 ku painoarvio oli 4000-4100g, oli sit 4030g syntyessää, lääkäri siis tollon sano ettei voi antaa enää kasvaa.. eihä toi nyt mikää hirmu iso oo viikkoihi nähe, mutta kuitenki.. Ja nyt ku tää toinenki vaikuttaa isolta, viime viikolla kävin neuvolassa (27+4 oli viikkoja) ja sf oli 29, terkka sano et tuntuu isolle vauva, ja kyl se mustaki tuntuu oikeesti isolle, sano et käsin tuntuu et ois jo yli 30 viikkoja, ja et jos näin kasvaa ni ei varmaa yli lasketun anneta mennä.. Täälähä ei toista kertaa synnyttävälle ois mitää synnytystapa-arvioita tai mitää mut kaipa mä pääsen jossai vaiheessa painoarvioo ultraa. Ni mä vaan ihmettelen et kuin nää kasvaa tällee, sokerirasituksessa kävin, siin ei olu mitää, eikä me nyt miehenkää kaa hirmu isoja olla, mä oon 170cm ja mies 175cm. Ja tää toine tosiaa vaikuttaa nyt jo isommalta ku esikoine tähä aikaa..
 
MissHappy

Mulla esikoinen painoi syntyessään 4495g ja sokereissa ei mitään häikkää... käynnistettiin 41+4 vaikka isoa ennustettiinkin. Käynnistys päättyi lopulta sektioon kun vauva oli niin iso. Tällä kertaakin isoa vauvaa on ennustettu, vaikka tyttö onkin tulossa. Synnytystapa-arvioon pääsen ja tällä kertaa aion kyllä olla tiukkana ettei anneta mennä niin paljon yli kuin esikoinen! Kahlitsen itseni vaikka ketjulla sinne sairaalaan :LOL:

Mulle ainakin lääkräri sanoi, että kun itse olen ollut 4,3kg syntyessäni ja äitini 4,6kg niin mulle vaan tulee isoja lapsia. Periytyy kuulemma etenkin äidiltä tyttärelle, eli kätilö sanoi ettei ihmettelisi vaikka tyttö olisi siis vielä isompi kuin meiän esikoinen joka on poika. Pikkkusen kyllä jänskättää :eek:

Joku kyseli turvakauloista...mä voin aiankin suositella Gragon Logico S kaukaloa telakalla! ja Gracon matkarattaiden kanssa todella kätevä kun kaukalon voi niihinkin napsuttaa kiinni! Ei tarvi esim. nukkuvaa lasta alkaa siirtämään autosta kaupan kärryihin =)

ON: Neuvola seuraavaks torstaina. Kova tyttö on mylläämään masussa mikä on ihan hyvä. Edelleen ilmeisesti perätilassa, mikä vähän alkaa jo jännittämään.. Maha on iso ja kiva kuulla torstaina missä lukemissa sf huitelee...monet on luullu että mulla on LA ihan just tai kysyny "vitsikkäästi" et onko siellä varmasti vaan yks.

Me päädyttiin ostamaan tupliksi Emman Jule Twinit ja niihin vauvalle Herquleksen kantokassi, tykkäsin siitä enemmän ku Emman omasta ja oli vielä poistohintaankin Lohjalla Tenava-Aitassa :)

Nipsuliina ja Sindi 29+1
 
Discovery, toivottavasti saat pian ajan Taysiin. Mä kävin ite tänään siellä rd-asioissa ja seuraava aika on jo kahden viikon päästä kun näyttää siltä että taplettihoito ei riitä enää. Vaikkakin nuo sokeriluvut on ihan kohtalaiset paria lukuunottamatta ja joka tapauksessa ne mitkä on menny yli on ollu noi aamupaastot ja ne on ollu luokkaa 5,6-5.9.

Samalla taysin reissulla kävin juttelemassa pelkoasioissa. Ihan opettavainen juttu, ja päädyin siihen että en tarvii enempää juttelemista siellä pelkopolilla koska tää homma selvensi monta asiaa. Käytiin läpi se edellinen synnytys ja mulla näytettiin paperilla miten homma oli edenny jne. Ja sitten kun sinne tietoihin voi esittää toiveita seuraavaa synnytystä varten, niin tää kätilö kirjoittele sinne mun toiveita ja niitä mun ajatuksia joita ed. kerrasta jäi. Että se joka siellä on seuraavaksi, ymmärtää että oli paska kokemus alla. Mutta ihan positiivinen juttutuokio =)

Onko kellään muulla ongelmia sen kanssa että vaikka pahimmat helteet on jo antanu periks, mä silti hikoilen ainakin naamasta ihan koko ajan? Vai onko tää vaan mun oma ongelma :LOL:

Mä olen viettämässä laatuaikaa mun vanhempien luona tän viikon ja mies saa omaa laatuaikaa ittensä kanssa :LOL: . Todellisuudessa sillä on niin pitkä tehtävälista tälle viikolle ettei se varmaan ehdi paljon lepäileen :whistle: . Ei vaan, muutamia asioita pitää saada tehtyä kodissa valmiiksi ennen uutta tulokasta ja nyt on hyvää aikaa kun me lähettiin pojan kanssa pois siitä pyörimästä. Toivottavasti mun odotukset ei oo liian korkeella :D :heart:

Mutta nyt tää poistuu koneelta. Kauniita unia!

Keukeu ja Tirppi 28+0
 
Heippa!

En ole kunnolla ehtinyt teidän juttuja seurailla ja siksipä taitaa nyt kommentointi jäädä toiseen kertaan. Omanapaisesti kertoilen kuulumia...

Kaason hommat on kunnialla hoidettu ja täytyy sanoa, että olipa upeat häät :heart: Päivä oli kuuma, mutta ei se haitannut, onhan noihin kuumiin jo lähes totuttu. Jännitin miten sen päivän jaksan, mutta hienostihan se meni. En käyttänyt edes tukivyötä, sen kanssa olisin vaan hikoillut enemmän. Selkä oli kyllä todella kovilla, mutta jaksoinpa silti tanssiakin :) Tanssiessa alkoi vatsaan sattumaan, niin että välillä piti huilata... Harmittaa, kun en jaksanut lähteä jatkoille baariin, mutta tulihan sitä muutenkin juhlittua yli yhteen.

Sunnuntaina tuntui oikein kunnolla tuo juhlapäivä, kun selkää vihloi välillä niin, ettei liikkeelle meinannut päästä. Kykenin kuitenkin eilen töihin ja sisulla meinaan vetää koko viikon, vaikka tänäänkin olen ollut tosi väsynyt huonojen yöunien jälkeen ja tuon selän vuoksi. Töiden jälkeen ruokakaupassa meinasi päästä itku, kun kävely oli niin hankalaa.. Mutta tämä on viimenen viikko töitä pariin vuoteen B) Tai niin ainakin haaveilen, että saisin olla kotona mahdollisimman kauan!

Närästys tuntuu pahenevan päivä päivältä :( Tosin nyt siihen on kyllä syynä myös mun syömiset, on tullut tässä kohta varmaan kaksi viikkoa herkuteltua oikein urakalla... :whistle: Sokereidenmittauskin on ollut tauolla viikon. Tätä vauhtia alkaa kilojakin karttua, vaikka tähän mennessä ovat pysyneet kurissa. Jospa vaikka huomisesta otan taas tsempin päälle ja alan ahkeroimaan mittausten kanssa, sen avulla kun pysyy syömisetkin kurissa.

Me haettiin eilen vaunut kotiin, ne Bassonin Parmat (ratasosa on Monza). Edelleen kaipaan muiden mielipiteitä näistä vaunuista!

Nyt kiireesti nukkumaan, että jaksan huomisen työpäivän!
Heilo 29+2
 
Kyllä minä ed. raskaudessa sain Taysiin sokerien takia aika nopeasti ajan. En ymmärrä, mikä siellä nyt kiikastaa, kun insuliinit mukana jo edellisessäkin raskaudessa. En kyllä niitä haluaisi ruveta pistelemään. Viimeksi oli ihan täyspäivästä puuhaa. Mulla on nuo aamuarvot olleet nyt kaikki yli viikonajan pielessä. Jopa yli 8.

Haluaisin vähän jututtaa jotain selväpäistä lääkäriä tuosta Fragmin-lääkityksestä, kun rupesin miettimään tuota helpp-syndroomaakin, joka minulla oli viimeksi raskausmyrkytyksen kylkiäisenä. Siinähän trombosyytit laskevat rajusti ja ainoa keino ainakin minulla oli sektio. Siihen liittyy myös tuota palleakipua. Jospa tämä ns. kylkikaarikipunikin on jotain vakavampaa. Huh ! Terkkakin kun paineli vatsaa eri puolilta niin sattui tuonne ylös.

Mihinkähän se nukkumatti taas hävisi. Jätti minut väliin. Ihanaa kolme iltaa peräkkäin ja vielä viikonloppu päälle töitä. Onneksi mies tuli kotiin. Olin jo aika lailla puuduksissa.
 
Tervetuloa MissHappy, lisäilin sut listalle. :flower: Nyt alkaa olla tosi poikavoittoista listalla, onks monet jättäneet tarkoituksella tyttöuutiset kertomatta...? :D

Turvakaukaloista, meillä on pieni 2-ovinen auto vielä tällä hetkellä ja kaukalona ollaan ostettu sillon '08 uutena neidille Maxi Cosin Cabriofix. Ilman isofixia. Helppo on vöilläkin mielestäni kiinnittää ja tosi kevyt kantaa, ja siihenkin on esim Quinny Zappit näppärät ja söpöt matkarattaat joihin saa suoraan ton kaukalon kiinni, meillä on niiden osto harkinnassa... Tai siis mulla. Miehelle en oo tainnu sanoo vielä mitään. :LOL: Haluaisin myös meidän Teutonioihin vauvalle uuden pehmeän kopan jota olis helpompi siirtää paikasta A paikkaan B. Ja muutenkin... Vaikka tosi hyvä vaunujenrunko onkin edelleen niin jotain uutta pikkumiehellekin.

KeuKeu, kiva kun sulla oli noin positiivinen pelkopolikäynti. Mulla on siirretty sitä jo 2 kertaa, kun ensin meillä osu miehen ainoa lomaviikko siihen päälle ja sit seuraavalla ajalla olisin joutunu juttelemaan sen kätilön kanssa jonka takia olen sinne menossa kun oli niin töykeä. Nyt seuraava aika on 17.8. ja sillon ei oo ainakaan se suoraansanottuna v*ttupääakka töissä. Ja mä kans muuten hikoilen edelleen ihan samaan malliin ku helteilläkin, ellen jopa enemmän... Hiostaa ja hiostaa.

( . ) Me ollaan menossa tänään ultraan vielä kurkkaamaan vähän pikkusta ennenku anoppi jää lomalle sieltä äitiyspolilta. Vähän ehkä painoarviota jos sais jne. mut eipä se nöttönen taida muuten kunnolla enää ruutuun edes mahtua... :) Ihanaa silti päästä vielä vilkaisemaan. :heart: Hieman jännittää et onko yläkäyrillä kasvu, pelkään isoa vauvaa kun on poika vaikka sokruissa ei oo mitään häikkää, esikoinen tyttö oli 3440g, ja hänkin syntyi vasta 41+0. Ja mä oon 154cm ja oon itse syntyessäni painanu 3370g.

No nyt täytyy mennä neidin kanssa puurohommiin ja sit puistoon vielä ennen ultraa,

mama-L ja Poikapapu 29+2
 
Ultrassa kaikki oikein hyvin, painoarvioksi saatiin 1232g ja lasketuksi ajaksi saatiin näillä uusilla mitoilla tällä kertaa 10.10.2010. Vähän vaihtelee joka kerta, mut hieman pienempi on kuin viikot, niin oli myös sisarensa koko raskauden ajan. Eli en hätäile tuota kun muuten oli keskenään mitat hyvin symmetriset. :)

Siellä mussutettiin nyrkkiä ja näytettiin kieltä :heart: :heart: Lähikuvilla piti katsoa paikka kerrallaan läpi kun on niin iso poitsu jo ettei muuten oikein ruutuun mahtunut. Niin ja komiat pallit ja killuttimet siellä oli edelleen useammassakin kuvassa erinomaisesti näkyvillä... Ei häpeillyt kyllä yhtään esitellä. :LOL:

On se vaan niin rakas... :heart:
 
Kiitokset listaan lisäilystä :) Pitääki kohta kattoo sitä tarkemmi onko täälä muita Savonlinnassa synnyttäviä :D

Ja vielä toho koko asiaan ni meiän äiti on kuitenki tehny iha normikokosii vauvoja, mä oon ollu isoin 3868g ja sen pari viikkoo lasketun jälkee oon mäki syntyny, niin ku melkeen kaikki mu sisaruksetki. Että mä nyt sit ilmeisesti vaan osaan hyvin kasvatella näitä vauvoja mahassani :D
 
Moi piiiitkästä aikaa! Olen seuraillut kirjoitteluanne melko aktiivisesti, mutta jotenkin en vaan saa aikaiseksi itse kirjoittaa.

Rakenneultrassa oli kaikki hienosti ja tyttöä meille povattiin. (Voi merkitä listaan mama-L) Olen kärsinyt rytmihäiriöistä, jonka vuoksi multa otettiin kilpirauhasarvot. No rytmihäiriöille ei löytynyt selitystä, mutta selvisi, että mulla saattaa olla vähän kilpirauhasen vajaatoimintaa. Sitä nyt tässä selvitellään. Ärsyttää tollaset kiikun kaakun arvot :/

Tytteröinen vaikuttaa isolta (fundus oli tänään 28, rv 27+2). Mun sokerirasitusarvot on ihan kunnossa ja lääkäri vaan totesi, kun tuo esikoinenkin oli syntyessään 4440g, että sun istukka on vaan hyvin toimiva. Mun on nyt ihan pakko alkaa pitään tiukkaa linjaa syömisten suhteen... Väsy on aika kova, mutta Hb:kin oli vaan 108, joten eiköhän sekin vähän vaikuta. Helteet on saanut aikaan myös ärsyttävän närästyksen. Mutta muuten menee ihan hyvin =)

Yritän nyt vastaisuudessa vähän paremmin taas aktivoitua.

Hituli ja rv 27+2
 
Mama-L minä tykkäsin kaksosilla noista Quinny Zapp-kärryistä, oli myös nuo Maxi Cosit niissä. Nyt olen ostanut ne uudemmat Quinny Buzzit.

Minä ole 156 cm, mutta lantio röntgenkuvattu normaalia tilavammaksi. Isoin on ollut 4450 g. Muut 3900, 3450, 2705 ja 1960 g. Sf-käyrä ylimmällä. Tuolta isoimmalta oli muistaakseni jotain yli 40 cm loppuvaiheessa eli siis tosi paljon. Neuvolakortit vain ovat hukassa varaston uumenissa.


Työt alkavat tuntua todella raskailta. Tulee välillä ihan pakonomainen tarve päästä istumaan. Lantioita ja selkää kivistää. Saas nähdä kauanko jaksaa. Kuusi viikkoa olis vielä jäljellä !

Päivärahapäätös tuli, eikä yltänyt tietenkään siheen 6 kk:n korotukseen. Eikä pakkausta näy.

Jaksamista kaikille !
 
Hei pitkästä aikaa!

Kesä vie niin mennessään että ei ole kerennyt kirjoitella, lueskellut olen juttuja silloin tällöin. Helteet ovat onneksi halpottaneet ne päälle 30 asteiset päivät oli kyllä ihan liikaa, ei jaksanut tehdä oikein mitään.

Viimeisessä neuvola+ lekurissa oli kaikki okei. Eivät sanoneet oikein mitään vaikka kyselin että mitenkäs on kun tämä vaavi ei oikein liiku. Esikoista kun odotin käytiin polilla katsomassa että kaikki on kunnossa, mutta nyt ei mitään kommenttia. Vähän jäi vaivaamaan, otan taas uudestaan puheeksi ensikerralla. Muutenkin se terkkari on jotenkin välinpitämättömän oloinen. Kaveri odottelee esikoista ja hän sanoi samaa, että ihankun sitä terkkaria ei kiinnostaisi yhtään miten oikeasti voi ja oikeasti miten menee, että hän ei kuuntele yhtään mitä puhuu. No meitä on moneen junaan..

Käytiin eilen vähän shoppaamassa Ikeassa ja samalla reissulla katsomassa A-T Lastenturvassa rattaita. P&T oli mielessä kun mentiin että millaiset ovat livenä. Mutta kun Britaxin B-dualit oli vierssä niin katse kääntyi niihin. Meillä tosiaan ikä eroa tulee jo se 2v9kk mutta esikonen on niin villiä sorttia että kauppaan on turha yrittää millään seisomalaudalla. Olisin hermoraunio kokoajan kun ei tiedä milloin ja missä ottaa karkumatkaa sekä uhma kohtauksia. Niin on pakko hankkia rattaat. Onko kukaan ostanut B-doulia? Tai onko kenenkään tutulla? Eniten mietityttää pienet eturenkaat, ja talvikelit. Kun jos hyvin käy että vain niillä selvittäisiin. Niin voisin myydä Brion Kombit pois, ne kun ovat kuin uudet.

Sori jos oli napaista tekstiä :snotty:

Taikamyrsky 29+
 
auts! koko päivän ollut sellainen kurja olo. tulin keksen töistä pois. Lepäilin eli nukuin 2,5h päikkärit. Vähäks aika helpotti. Mies on työreissulla jossain kauempana joten ei oo ollut kotona pariin päivää. Menin hakeen pojan hoidosta ja kävimme matkalla kaupan kautta. Nyt sitten supistelee sellasia kivoi suppareita. Ei hyvä!

En muista mitää olenko vastannut kaukalo asiaan, mut meille ostettiin recaron kaukalo käytettynä. Ostin yhen nettikirpparin kautta tuplakärryjä, mut se ostos meni penkin alle. Mut mennää nyt sitten meidän vanhoilla oran yhdistelmillä ja brio yhdistelmät. Kantoliinoja on kaikken näköistä ja väristä. Manduca on viel harkinnassa. :D

Nyt kyl pakko mennä vaakatasoon jos supistelu loppuisi. Auts ottaa tiukkoja ja kipeitä. saa nähdä joutuuko käymää viel näytillä. supistellut nyt muutaman viikon niin et tulee 30 suppariakin päivässä.

MamaL laita mulle et tyttöolo


Auroora "viivi" 30+0
 
Heips!!
Hituli : millasia rytmihäiriöitä sulla on?Mulla on ollu nyt kans kk verran tykyttelyä lähinnä iltaisin,pumppu jättää lylnnin välistä ja sit lyö tuplat perään.Kävin kans ekg jokoa oli ok,kilppari arvotkin olivat ok.

Laralla jo huimat viikot menossa!!

Itellä olossa ei ihmeitä,maha kasvaa vaaan!!Puntarissa en oo uskaltanut käydä on sen verran tullut herkuteltua....

Pää lyö taas tyhjää....kelle pitikään laittaa fb pyyntöä?Siellä notkun ahkerammin....

Happy + "kauko" 26+5
 
Happy79: Mun rytmihäiriöt on sellaisia "muljahduksia" ja sitten välillä syke kiihtyy muutamaksi sekunniksi. Tuntuu, että sydän hyppää kurkkuun, ei kiva. Todella epämiellyttäviä! Mullahan ei tosiaan sinänsä syytä noille löydetty, joten ne on vaan normaali raskausoire :/

Hituli ja pirun kipee pohje, auts!
 

Yhteistyössä