~LOKAKUUN lapset **2010** toukokuussa <3~

4d-ultrassa käytiin esikoista oottaessa Femedassa, en kyllä muista yhtään paljon maksoi,oli varmaan aika suolainen hinta... mutta oli se sen väärtikin, saatiin paljon hyviä kuvia, lisää tietoa vauvasta ja vielä dvd,josta sit otettiin kotona kopsut mummoille :)
nyt haluisin ihan tasapuolisuudenkin nimissä mennä 4d-ultraan,mut rahatilanne sen verran tiukka et katotaan nyt.

voi hitto kun ois saanut kans tuonne ac/dc-keikalle liput silloin kun tulivat myyntiin, no me mennään huomenna kattoon Hevisaurusta... :LOL:

noonie+plikka 22+2
 
Ai että mä sain tänään eläimellisen raivokohtauksen. Onneks oli vapaapäivä... Oletin että exä maksaa vihdoin elatusrästit ym velat pois mutta kuinka ollakaan! Alle puolet kyseisestä summasta oli pystyny laittaan. Täällä miesparka sai kuulla osansa (onneks tytöt oli ehtiny ulos jo mennä ja sälli oli koulussa) ja sitten meuhkasin puhelimessa vielä tälle kyseiselle harminkappaleelle... Taisi sille jotain mennä perille. Tää olisikin helppo juttu, jos oltais sopimukset saatu kirjallisena aikaan sillon reilun pari vuotta sitten, mutta nyt ei voi ees hakea kelasta noita. :headwall:

Lastenvalvoja on lomalla ja aikoja vasta joskus elokuussa vapaana, hip hei. kilautin sitten oikeusaputoimistoon ja meinasi täti nikotella vastaan mutta sain ajan kahen viikon päähän. Kun nyt jotain paperia ja lippulappua sais ettei tartte ikäänsä niitä rahoja ootella...

Kurkku jostain syystä vieläkin kipeänä :snotty:

Öitä :wave:

Höplömmöö 19+1
 
Kiitos kaikille kannustavista sanoista! :flower: Helpottaa oloa, kun tietää, että täälläkin niin moni on hengessä mukana!

Täällä on eilinen ensijärkytys jo hälvennyt.. nyt odotellaan sitten, että päästäisiin pian sinne äippäpolille. Lääkäri teki lähetteen kiireellisenä ja sanoi, että aika tod.näk. tulee tälle tai viimeistään ensiviikoksi. Eipä tässä kumminkaan hirveästi ole aikaa, jos pitäisi ennen 24.rv tehdä raskaita päätöksiä, jos jotain vakavaa löytyykin. Mutta olen optimisti ja toivon, että kaikki olisi hyvin meidänkin pikkuisella. :heart:

Asuntogalluppiin.. Me asutaan vuokrakolmiossa, neliöitä jotain 72. Ihan hyvin tänne toistaiseksi mahdutaan miehen ja viiden kissan kanssa. Pikkuiselle meillä on huone varattuna, kun tulee tuolle "ylimääräiselle" huoneelle käyttöä. Haaveissa meilläkin olisi tulevaisuudessa omakotitalo, ei viitsisi vuokraakaan maksaa loputtomiin.

Meillä on 4D-ultra varattuna heinäkuun alulle Hämeenlinnasta. Kaveri kävi siellä itse ultrassa ja suositteli ultraajaa. Hml on meitä sopivan lähellä ja hintakin taisi olla halvimmasta päästä. Sanoivat sieltä, että kelakorvauksen jälkeen itselle jää maksettavaa 160euroa ja hintaan sisältyi vauvan päästä varpaisiin tutkiminen, kuvia ja dvd.

Meilläkin olis tänään tarkoitus mennä katsomaan AC/DC:tä =) tätä onkin jo odotettu!
Ja keli vielä ainakin näyttää parhaalle mahdolliselle!

Nyt pienen siivousprojektin kimppuun.. Mukavaa päivää mammat!

Minkuli ja pikkuheppu 20+2
 
Argh, kirjotin jo tovin, mutta sain keiken katoomaan.

Lyhyesti siis rakenneultrasta:

Kaikki vaikutti vauvalla olevan hyvin. Painoarvio 363g ja pää-peräpäämitta 15cm. Koko vastasi viikkoja. Istukka on takana ja kiertää eteen. Kätilö sanoi sen olevan haastavassa paikassa, mutta hänen mielestään se ei ole kohdunsuulla. Ultra kesti 15min. Tämä oli ehkä vähä pettymys kun olisin voinu katsella puolikin tuntia vauvan liikkeitä. Nopeasti oli mitat otettu. Jalkovälissä "ei kauheasti mitään roikkunut", joten 50/60 mahdollisuudet kumpaan tahansa. Veikkasi kuitenkin tyttöä. Enpä taida vielä uskaltaa mitään mekkoja ostaa.

Ehkä mulla oli hirveet odotukset tuosta ultrasta, mikä sitten loppui jo ennen kun alkoikaan. Kuvat jotka sain mukaankin, eivät olleet hirveen hyviä. Taitaa tuo 4D olla meille "pakollinen".

Ilolintu ja toukka 20+4
 
Aurinkoista tiistaita kaikille!

Tulin oikeastaan taas vain poksahtamaan viikon 19 kunniaksi *Poks Poks*

Rauhallisesti on vauvan kasvatus edennyt ilman sen suurempia ongelmia. Nyt tuli vain tieto että saan luultavasti sittenkin lopputyölleni aiheen ja pääsen ehkä aloittamaan jo ensi viikolla! Tuntuu todella hyvältä kun se valmistuminen alkaa sittenkin näyttää todennäköiseltä. Ei olisi sitten kiire mihinkään kun koululaput olisi kourassa ja voisi olla naperon kanssa kotona ja sitten aikanaan etsiä niitä oikeita töitä, eikä mennä enää kouluun =)

AsuntoG Me asutaan 58 neliön kerrostalokaksiossa. Vaunuvarasto ja tilava hissi löytyy. Tuossa aijotaan nyt mahdollisimman pitkään asua kun ei tosiaan toistaiseksi ole kuin se yksi kokoaikaisesti tienaava yksilö. Vauvatavaroita ei ole vielä kun vaunut mitkä ostin kaverilta. Varmaan vasta syksyllä kun pääsen taas muuttamaan vakituisesti kotiin niin alkaa se pesänrakennusvimma. Viikonloput on niin lyhyitä, ettei paljoa ehdi tehdä. Asun siis kesäduunin/harjoittelun takia pk-seudulla mutta oikea koti ja mies löytyy Tampereen kupeesta =)

Ulla + Napero 19+0 :heart:
 
No heissan vaan. Ihana kun toi aurinko on näyttäytyny taas..yleisella puolella joku sano että huomiseksi luvattu 26 astetta, häh? Minnepäin siis? Vitsit kun olis joku ranta täällä lähistöllä niin kökötettäis siellä tytön kans eikä tossa kissanpissa-hiekkalaatikolla juoruakkojen varjossa, yök!

Huomenna olis neuvola, saan ekan kerran tässä raskaudessa tietää sitten sen kohdunpohjan korkeuden. Toivottavasti ottaisi ton hempan kanssa kun välillä tuntuu että voisin nukkuu kellon ympäri.No okei, mä olen ottanut rautaa tossa yhen kuurin, vaikkei sitä kai saisi alottaa ilman neuvolan suostumusta(tai no..kai tuo on vaan SUOSITUS), mutta kyllä se on toiminut siihen pahimpaan ärtysyyteen ja väsyyn. Nyt en taas ole ottanut niin johan huomaa,tai siis ei se voi oikeen muustakaan varmaan johtua..

Eilen sain oikeen kunnon itkukohtauksen! Rysähdin sängylle naama vasten tyynyä ja rupesin pillittää niinkuin pikkutytöt, ainoo mikä ois puuttunu niin jaloilla olis pitäny potkia vielä vasten patjaa-mutta siis se tuli kun salama kirkkaalta taivaalta. Mies toi vesilasin mulle ja silitti ja Vieno katto vieressä hiukan hämmentyneenä :D Kai tuo saatto johtua että mies oli just päässy töistä kotiin ja mä vaan pillitin helpotuksesta,kun näin sen pitkän päivän jälkeen ja varsinkin kun ei olla nyt tässä nähty ja kaikki kotihommista,vaipanvaihdoista,ruoanlaittoihin sun muihin hösäämisiin on kaikki päivät nyt mun hoidettavissa. Niin ja kyllähän mä nyt niistä selviän, mutta kun tää raskaus vaatii ne omat veronsa, niin ei sillälailla taas jaksaisi.. Ääh,nyt mä lopetan tän märinän kyllä..

Ainiin sen verran tosta rakennusprojektista että jos vaan rakennustarkastaja pystyy tuleen perjantaina hyväksymään sen kaivetun talonpaikan nyt niin lauantaina voisi hakea sen hirsikehikon jo sinne työmaalle. Sitte se alkaakin jo vaikuttaa aika konkreettiselta kun sitä rupee pystyttään. Tokihan eka pitää tehä valut ym, mutta saan kai mä jo tuulettaa silti :LOL:

Heidi ja Mörkky 22+6.
 
Äitiyspolilta soittivat ja huomenna olisi aika aamusta! Ensin perusteellinen ultra ja sitten, jos aihetta niin lapsivesipunktio. Apuuva..nyt jännittää! Onneksi aika tuli näin nopeeta ja sais lopettaa tän kärvistelyn!

Minkuli ja pikkuheppu 20+2
 

Yhteistyössä