Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

Tänne tulee aina vähemmän kirjoiteltua kun ei viitsi puhelimella pikaisesti kirjoittaa toisin kuin fb:n puolelle. :)

Mutta tänään minulla oli tosiaan varhaisultra ja pahin paniikki oikeastaan iski vasta sitten aulassa aikaa odottaessa.
Kätilö ultrasi vatsan päältä ja hyvä syke sieltä löytyi ja pikkuruinen "itu". Viikkoja on luultavasti vähemmän mitä kuukautisista laskettuna, eli ehkä noin 6+4 tai 6+5. Mutta laskettua aikaani tai viikkojani en rupea vielä muuttamaan koska tämä on kuitenkin näin varhaisilla viikolla vatsan päältä ultrattuna aika epävarmaa koska mitään tarkkaa kuvaa ei kuitenkaan saanut. Katsotaan sitten ne viikot ja laskettu aika oikeaksi varsinaisen np-ultran jälkeen. :)

Vieläkin vähän toki jännittää kun viikkoja on noin vähän mutta koitan nyt vain ajatella positiivisesti kun hyvä syke saatiin ja itunen löytyi kuitenkin oikeasta paikasta ja kaikki oli kuten näille viikoille kuuluu ollakkin. Kätilökin onnitteli. :)

Huomenna menen ensimmäiseen neuvolaan aamupäivällä, toisaalta kiva mennä, mutta toisaalta taas pelkkä pitkä jutustelu neuvolatädin kanssa ei oikein kiinnostaisi, käyttäisin ajan mielelläni kaikkeen muuhun kun on vielä lomapäivä. :)

Mutta oireita on edelleen vähän, rinnat ovat kipeet ja muuten ei muita oireita oikein olekkaan, joten todella vähäisillä oireilla mennään kuten kyllä esikoisenkin raskausaikana olin ja hyvin siellä ihmisen alku kuitenkin sinnitteli oireettomuudesta huolimatta. :)
 
Huomenta!

Ihan ensin kommentoin tätä tyhjennyslääkeasiaa, että musta tää on nyt tosi väärin Eleonoora86:sta kohtaa puida tällasta asiaa täällä palstalla!!! Jokainen tekee omat päätökset, oman tietämyksen ja lääkärin ohjeiden mukaan. Nyt tän keskustelun myötä, kun lääkkeet on jo otettu ja mitään ei ole tehtävissä on Eleonoora86:lla varmaan tosi hyvä mieli!! Voin vaan kuvitella, että itse itkisin silmäni päästä Eleonooran tilanteessa!!! Voidaanko nyt heti lopettaa tämän asian puinti täällä aj sovitaan, että vastaavat caset jätetään lääkäreiden aj asinosaisten puitavaksi? Tulee tosi paha mieli Eleonoora86:den puolesta. :'(
 
Ensimmäinen neuvolakäynti takana, ja mun uus neuvotäti on niin ihana ja mukava! :) Mun epäsäännöllisten kuukautisten takia, mä pääsen VU... :heart: Ihanaa kun pääsee varmistamaan et siellä masussa on JOTAIN.... Ens viikolla pitäs aika tulla postista.. En jaksais odottaa!!! :) :) :) Verenpaineet oli mainiot, ens viikolla pitäis mennä verikokeisiin ja pissanäytteitä antamaan.. Rv 14 on ensimmäinen neuvolalääkäri-aika eli 14.4.. Sitä odotellessa... :----)
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan taas täältäkin päin.
Sain sitten vihdoin soitettua sinne neuvolaan minäkin :p Tosin en sieltä ketään kiinni saanu, mutta soitin kumminkin :LOL: Maanantaina on kuulema sitten joku luurinpäässäkin, kun soitan uudestaan.
Muuten on kyllä tosi kurja olo nyt, kun sain hankittua itselleni virtsatietulehduksen : / toivottavasti alkaa lääkkeet pian puremaan, niin loppuu tää iänkaikkinen polttelu ja kirvely ja jatkuva vessassa ramppaaminen.
 

Yhteistyössä