Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

Zoelle täältäkin suunnalta lähetän paljon voimia vaikeisiin aikoihin! :hug: Myös meidän perheessä on käyty uskottomuuskriisi läpi kolmisen vuotta sitten. Miehellä oli yhden illan hairahdus kun meidän toinen lapsi oli vain muutaman kuukauden ikänen. Parisuhde meillä oli ollut vaikeuksissa jo melko pitkään ja jotain kriisin tapasta miehen omassa elämässä, mikä sitten johti pettämiseen. Se oli todella raskasta aikaa, mun ensireaktio oli erota, mutta niin vain alettiin selvittään asioita ja sitä puhuttavaa ja läpikäytävää sitten riittikin ainakin vuoden verran :D Vaikka joskus edelleen nuo ikävät ajat palaa mieleen, niin jollain tavalla olen myös hyvilläni siitä että näin kävi, sillä nykysin meidän parisuhde on paljon parempi ja vakaampi kuin ennen. Ja mies on varmasti oppinut virheistään ja voin kyllä luottaa häneen. Ainakaan mitään hätiköityä päätöstä erosta ei kannata tehdä, ehkä teilläkin on mahdollista vielä selvittää asiat, niin vaikealta kuin se aluks tuntuukin. Alussa kaikki oli kaaosta ja tuntu että koko elämä on pilalla, mutta nyt kun aikaa on kulunut 3v, se on muisto vain. Ihmiset erehtyy ja elämä ei ole musta-valkosta, näillä ajatuksilla oon ite päässyt vaikeimman yli. Tietenkin asioiden läpikäynti ja yhdessä jatkaminen vaatii pettäjän katumusta ja tahtoa saada anteeksi. Meillä prosessi oli toki raskas mulle, mutta myös miehelle. Hän oli itsekin hyvin yllättynyt ja häpeissään teostaan, eikä sen läpikäyminen uudestaan ja uudestaan ollut mikään helppo homma! Mutta sitä yritin tässä sanoa että kriisi voi olla myös ovi parempaan parisuhteeseen. Voimia sinulle mihin ratkaisuun sitten päädyittekin! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Zoelle paljon jaksamista! Ikävä tilanne kyllä!

Maana-Mamma Mä pääsinkin jo fb-ryhmään :)

Kahvinjuonnista, mulla jäi heti alkuunsa koska oli niin järkyttävät pahoinvoinnit. Kun ne helpotti, niin pikkuhiljaa maistelin taas ja oli IHANAA! Nyt taas vähän jäänyt, koska ollut aikamoista närästystä.. Muutaman kerran joutunut oikein oksentamaan?!

Liikkeitä ehkä alkanut nyt vähän tuntumaan, nyt rv 18+5.. Istukka todettu takaseinässä, joten sais kyllä ruveta tuntumaan paremmin! :D

Ultra tulossa vasta 11.6, alkaa jo vähän jännittää. Viimeksi tuli niin huolia, että pelottaakin vähän. Tällä kertaa sen tekee sitten lääkäri..
Sukupuoli kiinnostaa kauheasti, pakko kysyä! Multa otettu myös lapsivesipunktio, joten kromosomit laskettu ja sukupuoli tiedossa varmana tietona, pitää vaan muistaa tentata. Oon jo melkein soittanut uteliaisuuksissani, mutta yritän malttaa :D
Tyttöä kovasti toivon ja ehkä vähän tyttöolokin ollut, mutta alkuvaikeuksien jälkeen toivon vain tervettä lasta, oli sitten tyttö tai poika :)

Huh, jokohan siinä olis tekstiä..
 
Zoelle kovasti voimia ikävään tilanteeseen. :hug: Todella kurjaa että tuollaista tapahtuu kun odotus pitäisi olla onnellista aikaa ja muutenkin varmasti olisi paljon muutakin asiaa mietittävänä. Kaikki sympatiat on sun puolella, toivottavasti päätät vielä palata tänne takaisin.

Omaan napaan ei kummempia. 21+0 tänään ja olen viikon sairaslomalla kipeiden supistusten vuoksi. Onneksi ovat rauhoittuneet siitä, mitä ne pahimmillaan oli, mutta pienikin enempi rasittaminen aiheuttaa supistelut uudestaan, kuten esim. marketissa vähän pitempään käveleskely ruokaostoksilla. Lääkäri suositteli loppuraskaudeksi sairaslomaa, mutta jotenkin tuntuu etten ole valmis vielä olemaan kotona, töissä olisi niin paljon tekemistä ennen äitiyslomaa. No, katsotaan miten homma kehittyy.

Huomenna aamulla rakenneultra. Enimmäkseen jännitän selviääkö sukupuoli, koska olen nyt parin viikon välein käynyt ultrassa muutenkin ja kaikki on näyttänyt olevan hyvin. Painoarvio oli 430 g nyt menneenä perjantaina. :)

Ihanaa alkanutta kesäviikkoa kaikille! :)
 
Terpat tänneki! :)

RU takana ja poika siellä monotteli kovasti, oli ilmeisesti jotain ultraa vastaan kun kokoajan yritti sitä potkia. :) <3 (RU oli siis 29.5 ja poju vastas sillon 20+3 ja mulla oli 20+0 sillon, eli muutaman päivän edellä) tyttö oli salatoiveissa muölaki mut en valita, riittää kun on terve ja hyvinvoiva. Ei luvannu poikaa kumminkaan vaan veikkas mutta kuvasta päätellen on kyllä ihan selkeä poika. :))

Oma vointi ollu hyvä, tässä kohtaa kuuluis koputtaa puuta mut ei nyt oo ku oma pää tarjolla ;) Jonkulaisia liitoskipuja ollu mut tosi vähän.. Ja liikkeet tuntuu itselle hienosti, mies odottaa koska monottais nii kovaa että tuntis itsekin niitä. :) mulla siis istukka etuseinässä, meinasin soitella neuvolaanki jo et miksei liikkeet tunnu mut ultratäti selvensi asiaa ja mieli lepäs kyllä ku sai naperoo katella näytöltä.

Aika lyhyeks jää nää kirjottelut tänne ja harvoin ehtii käymään kun on tekemistä muulla rintamalla paljon. Onneksi enää reilu kuukausi nii saa lompsia lomalle ja sen jälkeen aika pian äippärilleki sitten. :)

Addoda & pikkujäpikkä 20+6 (21+2)
 

Yhteistyössä