Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

Luna, meikäläisen tie käy toivottavasti Kättärille sitten aikanaan :) tuntuu tällä hetkellä tosin vielä hyyvin kaukaiselta... tänäänkin on paljon supistellut mutta ei laisinkaan kivuliaasti. Enemmän sattuu vatsanahan venyminen ja kiristely, se taitaa olla raskausvaiva josta olen eniten valittanut o_O

Meille on tulossa nimiäiset, mutta ajankohta on vielä auki, että olisko ennen joulua vai heti vuoden alussa. Samoin paikka on hakusessa, kaksioon en haluaisi vieraita rykäistä kun lähiperheistä tulee jo ihan mukavan kokoinen porukka. Läheisen VPK:n vuokra oli useamman satasen viikonloppuna, joten se menee ehkä "hieman" budjetin yli. Etsintä jatkuu :)

Yölliset vessassakäynnit on pudonneet puoleen (eli ehkä kahteen kertaan) kun olen oppinut huijaamaan kehoani vaihtamalla asentoa! Olen huomannut, että herään pissahätään aina kyljeltäni ja jostain syystä selälleen käyminen helpottaa hätää. Olen ajatellut, että selällään voi huoletta olla jos ei tule paha olo...

Rouva M:lle vielä peukkua, että saat pian tulevan isän vierelle (y) päivät tuntuu tällä hetkellä niin pitkiltä, että aina odotan innolla puolisoa töistä kotiin. Porukalla kaikki tuntuu helpommalta.
 
Voi, onnea paljon nuppis ja koko perhe:love:! Ja ihana, että kaikki mennyt hyvin ja suunnitelmien mukaan! Ihanaa vauvaan tutustumista ja uutta arkea!:love:

Täällä tuntuu, että pikkuinen on päättänyt jäädä ihan vaan kokonaan asumaan mahaan, toivottavasti ei kasva kauhean isoksi sitten aikuisena:LOL:. Kauhea mylläys taas meneillään. Koko päivän supistellut ja yöllä jopa kipeästi - jee!! - mutta.. ei se sitten ole mihinkään johtanut. Huomenna kyllä varaan ajan vyöhyketerapiaan/akupunktioon!

Hyvää vointia ja kärsivällistä odotusta!:geek:

T.Stellaria ja poikanen 40+2 (ei oo todellista:rolleyes:)
 
  • Tykkää
Reactions: Luna85
Minervan, no niin, täytyy seurata miten meidän käy, kyllähän sitä vois moikata jos samaan aikaan osutaan. ..

Marikkinen, tai tiedä jos mäkin löydän itseni kättäriltä. . . viimeks olin vika joka otettiin Jorviin ennen sulkua, pikkasen oli täyttä siis. Mulla on yhtäläinen matka kumpaan vaan, Jorvi vaan tuntuu kotoisammalta kun olen itse siellä syntynyt ja pyörinyt pienenä kun äiti oli siellä töissä.

Ristiäiset tulee meille, pojan nimi on ollut jo vuosia valmiina. Tosin nyt kolmas nimi meni vaihtoon kun mies keksi siihen hauskan ja hyvän. Pidetään nimi salassa ihan loppuun saakka. Tosin viimeksi kävi niin et mies möläyttI tytön nimen kummitädille 30 min ennen tilaisuutta :ROFLMAO: Mä en ole uskaltanut varata vielä mitään tilaa tai päivää ristiäisiä varten, soittelen sit seurakuntaan kun vauva on syntynyt ja kaikki on hyvin... pientä taikauskoa siis :cautious:

Vaihtelee kyl niin laidasta laitaan nää fiilikset... Tällä sekuntia olisin valmis niin vaan et kakara tulis yksiöstään ulos!

Luna edelleen 37+1
 
  • Tykkää
Reactions: Minervan
Tsemppiä jokaikiselle! Olin ihan varma, että tuskailisin itse vielä viimeisenä täällä palstalla :) me päästiin kotiin jo reilu vuorokausi synnytyksestä ja tänään käytiin vieriosastolla kontrollissa, lastenlääkärin tarkistuksessa ja biliverikokeissa. Kaikki pikkuisella hyvin :love: ainoa pieni huolenaihe oli synnytyksessä murtunut solisluu, mutta se kuulemma paranee itsekseen ja ei vaadi meiltä erityistoimia..

Imetys on taas osoittanut haasteellisen puolen, rinnat on ihan rikki ja veri ruiskuaa :censored: maito on noussut hyvin ja sinnikkäästi me yritetään jatkaa tätä touhua (y)

Onnea vielä Nuppis ja tsemppiä muille viimeisiin päiviin!

nuppusuu ja pirpana 3 päivää
 
Huomenta kaikille, ja isot onnittelut Nuppis ja koko perhe! Toivottavasti uusi vauva-arki alkaa mukavasti.
Kyllä on lyhyessä ajassa tullut tärkeäksi teidän muiden kuulumiset, niin kovasti odottaa muiden vauva-uutisia!
Mulla on tänään piiiiitkä päivä tiedossa, onneksi edes yhdet kahvitreffit sain sovittua. Pikkuinen on ilmeisesti kuunnellut pyyntöä odottaa :). Uskon (ja toivon) ettei kauaa enää mene. Paljoa alempana ei pieni pää voisi olla olematta jo ulkona o_O. Kävely on erittäin ikävää kun parin askeleen jälkeen tuntuu että sieltä ollaan tulossa, paineen tunne on niin kova. Mitään muuta sen sijaan ei vielä ole tapahtunut... ei yhtään oikeaa supistusta, ei limatulppaa, mitään. Harjoitussuppareita kyllä on enemmän mutta liekö ne mitään tehneet. Tänä aamuna tosin tuntuu että myllääjä olis normaalia rauhallisempi mutta voin kuvitella vain.

Nuppusuulle tsemppiä ekoihin päiviin ja muille kärsivällisyyttä odotukseen!

Rouva M ja myllääjä 38+1
 
Onnea kovasti Nuppikselle pikkuprinssistä! :love: Kiva kuulla, et kaikki meni niinkuin pitikin. Tsemppiä toipumiseen (y)

Nuppusuulle kans tsemppiä imetyspuuhiin. Kuulostipa niin tutulta nuo vertavuotavat rinnanpäät :LOL: Josta tuliki mieleen, et pitää viel sitä Bevitaa käydä apteekista, se oli mulle ihmerohto tohon vaivaan ;)

Eilen käytiin miehen kans viel tunnin metsälenkki käveleen. Joitain supistuksia sai aikaan vaan tokkopa edes tuolla alakerrassa mitään tapahtunu. Ei siis merkkejä synnytyksestä. Joka vessareissulla sitä toivoo että jotain ennakoivaa tuhrua löytys paperista muttako ei :LOL: Tänäänki luvassa siis puuhakas päivä. Tän aamupäivän tosin oon möllöttäny telkkarin ääressä. Jätän kaikki kotityötki suosiolla viikonlopulle :D

Mahassa käy edelleen ja aina vaan sen verran kova möyrintä ja potkiminen et toisaalta mietin,et ei kai mikään jättivauva pystys tommosta harrastaan vaikka aika elastinen oonki. Mahdollinen jättivauva onkin mun ainut pelko tässä loppuraskaudessa, kun se neuvolalääkäriki meinotteli silloin viime kerralla, et meinaatkos kasvattaa parillasadalla grammalla joka synnytyksessä (eli nyt tulis jo 3,8 kilonen) Puhumattakaan kuin isoksi voi kasvaa jos menee viikolle 42+. :censored: Mites muilla, onko teille leikattu eppari vai annettu tulla damagea jos on tullakseen? Mulle leikattu kummastaki aiemmasta ja kiitos sen, se n. Sentin vekki ollut ainut vahinko alakertaan. Annan kyl leikata tälläki kertaa jos tarve vaatii.

Jahas, jospa nyt söis lounaan ja ihmistyis ennen tonne ulkomaailmaan siirtymistä. :)

Tokkis ja ei-hätäinen ihmetys 38+2
 
Oikein paljon onnes nuppikselle pikkukossista! :love: Ja hyvä että kaikki meni suunnitelmien mukaan. (y)

Mää voisin vaaaaan nukkua. Ja nukkua. :sleep: Eikös sitä toiset sano että unen tarve vähenee ennen synnytystä. (n) Tuntuu kyllä jokkaisella olevan ihan omat nuo synnytystä edeltävät oireet jos niitä sen kummemmin edes tulee. Heräilen kyllä vessaan tai kääntämään kylkeä tunnin puolentoista välein, että voipiha se siitäki johtua että aamusta tekis mieli ottaa takaspäin. :LOL:

Hirveä meuhkaaminen käy mahassa. Oikeen semmosia napakoita potkuja vähä joka puolelle. Nyt tosiaan enempi oikealle vasemman kyljen sijaan. Alhaalla tuntuu välillä liikettä, miettiny että potkiiko se vauhtia ylhäältä että pääsee alemmas. :D:D Ois iha mielenkiintonen nähä mitä se tuusaa tuolla. :cautious:

Kyllä nyt ei taas muista yhtään mitää mitä piti kirjotella. Jospa ne muistuis mieleen jossai vaiheessa. :whistle: Pakko vielä kyllä siunailla tätä ajankulua! o_O Vastaha sitä järkytti ihteään ja kaikkia muita läheisiä kahella viivalla testissä. :cautious::ROFLMAO: Vieläkää ei oikee hahmota että sitä on tässä oikeesti kohta vähä niinkö nyytti sylissä ja sillee. :cautious: Eilen illalla istuin sängyn reunalla ja silmäilin piittasänkyä ja hoitopöytää ja oli vaan semmonen wtf-olo. :oops:(n):D

Tänään pääsee vähä kaupoille. :D Pakko päästä ostaa niitä imetysliivejä ku tilatut ei sitte passannu ollenkaa.:mad: Meinas eilen mennä vähä tunteisiin ku kokeili. Mutta jospa löytyisi tänään sitte ainaki parit kappaleet. (y)

Viimesiä hetkiä viijjään ite kullaki! Jos eo hetkiä nii ainaki viikkoja. :p:rolleyes:

Anrai ja vissii tuleva jalkapalloilija. HUOMENNA JO 37+0.
 
Heh, ei ole Anrai ainakaan mun unen tarve vähentynyt mihinkään. Nyt on parina yönä miehen ja omien menojen vuoksi jääneet unet vähän lyhyemmiksi - ja sen kyllä sitten huomaa. Jospa viikonloppuna saisi vetäistyä taas kevyet yhdentoista tunnin yöt :LOL:

Sama juttu täällä: beibi remuaa minkä ehtii. Ilmeisesti ei siis ole tila lopussa... Ja pää taitaa liikkua edelleen. Tosin tänään kävellessä kyllä tuntui jo siltä, etten enää tiennyt, kumpi oli isompi ongelma: karsea pissahätä vai se, että beibi tuntui pyrkivän oikeaa reittiä ulos :LOL: No, ei tullut... Mutta eilen alkoi tänne viestin kirjoitettuani ekaa kertaa mietityttää, että tästäköhän se lähtisi. Mies oli viihdyttämässä asiakkaita, ja varalta panin viestin, että äläpä kumoa kauhean montaa lasillista... Tunnin-pari tuli paljon ja kipeitäkin supistuksia, mutta kuten huomaatte, niin ei, se ei lähtenyt siitä :D Niin että Stellaria, kerropa sitten, auttaako apukeinot! ;)

Vatsanahka alkaa täälläkin kiristää. Toistaiseksi on selvitty ilman arpia, mutta ei kyllä enää kauaa onnistu, vaikka kylpisi öljyssä. Ja huoh, mulla alkaa vaatteet loppua... Tai siis äitiysvaatteet kyllä menee, mutta kun niitä ei oikein kaapissa ole pitkähihaisina versioina. :cautious: Enkä kyllä enää osta uusia!

Toivottavasti Nuppusuulla imetys helpottuu! Ja muille ihan vaan paljon hyvää mieltä ja pitkää pinnaa! :love:

Minervan 38+2
 
Tokkis, jee! Mulla meni 12h siitä kun limatulppa lähti irtoamaan (y)

Täällä vedetään pikkumisun kanssa imetysmaratonia :eek: lisätilaus tuotannolle ilmeisesti käynnissä.. Rintakumien avulla on nyt menty, nännit meni ihan täysin rikki. Maitoa kyllä riittää ja jos misu nukkuu pidemmän pätkän, niin tuntuu rinnat räjähtävän :X3:

Meillä jo seurustellaankin lyhyitä pätkiä, toinen tihrustaa silmät kierossa ympäristöä :love: ihanaa!

Joko huomisaamulle saataisiin vauvauutisia?

nuppusuu ja misu 5vrk
 
Voitas kyl saada jo lisääkin vauvauutisia mut ei varmaan mun toimesta :ROFLMAO: Ei siis supistuksen supistusta koko päivänä :mad: No kohta saunaan.. ;) Vaikka rehellisesti en jaksa uskoa et ihan viel ees pariin päivään tuloillaan, esikoinen tosiaan tuhrutti limatulppaa 4 päivää ennen syntymää... No, mutta että positiivista että jotain ees tapahtuu :)

Nuppusuu ai että ko kateeksi käy :LOL: Siis että saat siellä jo nauttia pikkuisesta :love:

Tänään sain onneks palattua jo enimmät sairaalakassiin. Ja huushollikin tuli vessoja vaille putipuhtaiksi :D

Miepä raportoin kun tulee jotain raportoitavaa ;)

Tokkis ja ihmetys 38+3
 
Mukavaa sunnuntaipäivää! Täyttelin eilen sairaalaa varten ajatuksia synnytyksestä -lappusta ja kyllä siihen saikin aikaa tuhrautumaan kun oikein kunnolla rupesi pohtimaan (oli myös tylsä ilta!). Yöllä sitten tietysti näin unta synnytyksestä, kaikki meni hienosti mutta jälkikäteen kätilö ilmoitti pojan painoksi 6075 g o_O heräsin vähän tuskaisissa fiiliksissä mutta nyt olen jo onneksi päässyt siitä yli - ei se VOI pitää paikkaansa :LOL:

Nuppusuulle ja etenkin nuppusuun nänneille voimia imetykseen! :) se on yksi asia, jota itse odotan eniten ja niin hartaasti toivon, että luonnistuisi.

Sairaalakassissa on tällä erää vain vauvan kotiutumisvaatteet. Ja suklaalevy, jonka ostin viikolla. :p jos sitä pikkuhiljaa...

Huomenna taas neuvola ja sitten enää viikko laskettuun.

marikkinen 38 + 6
 
Kuulostaa rintojen kohtaloa lukuun ottamatta ihanalta, Nuppusuu!

Eipä ole uutisia täälläkään... Mä taas näin viime yönä unta siitä, että oltiin jo vauvan kanssa kotona! Äitiyspakkauksen laatikossa nukkui tummatukkainen tyttö - ja mietin vähän hämmentyneenä unessa, että miltäköhän postimieheltä tuo rakkaan lapsen hiusten väri on peritty, kun mun ja miehen yhdistelmällä ei oikein tuollaista saa :LOL: Niin että ehkä nämä eivät tosiaan ole enneunia :D

Mä kävin myös herkkuostoksilla :) Tosin siis ostin paitsi suklaalevyn ja lakua sairaalakassiin, myös vähän viikonloppuherkkuja kotiin ja vieraita varten jäätelöä pakkaseen. Täytyy myöntää, että teki kyllä mieli sanoa kassalla, että a) olen siis tosiaan viimeisilläni raskaana eikä se ole vain tällaisen syömisen tulosta ja b) en aio mennä kotiin syömään näitä yksin :LOL:

Viime yönä sain taas nukuttua, jes! Edellinen meni parilla parin tunnin pätkällä (koska pissahätä/nälkä/kuuma/...) - ja eilen olikin sitten vähän vähemmän hilpeä päivä. Edelleen supistaa ja välillä kipeästi, mutta enimmäkseen ei kyllä tapahdu yhtään mitään. Niin että varaudun pitkään odotukseen... Mulla muuten menee nuo raskausviikotkin jo ihan sekaisin - kohta alan vain kirjoittaa, että niitä on ihan julmetusti ja ihan sama :LOL:

Minervan 38+4
 
Missäs ne vauvauutiset viipyy? :D MammaMiina tai Stellaria? Anrai? Toivottavasti muuten jatketaan juttuja myös tuolla vauvapuolella sitten :)

Sairaalassa oli muuten aika paljon hommat muuttuneet neljän vuoden takaisesta. Vauva annettiin heti ihokontaktiin ja punnittiin ja mitattiin vasta noin tunnin päästä. Vauvaa ei myöskään kylvetetty, pyyhittiin vain puhtaaksi.. :eek: OYS on kuulemma nykyään vauvaystävällinen sairaala ja panostetaan ihokontaktiin, mikä on tietty hyvä imetyksen alun kannalta. Vauvaa ei siis puettu ollenkaan, vaan oli koko ajan pelkällä vaipalla ja äidin lämpö kuulemma riittää. Mua vähän ihmetytti, kun itselläkin oli kylmä osastolla, kun ilmastointi oli isolla.. Jossain vaiheessa kyllä sitten puin vauvalle. Tuttia ei myöskään anneta, voi kuulemma vaikuttaa imetykseen. Kotona kyllä sai tutin sitten heti :D mua vähän ahdisti tuo ihokontaktiin "painostaminen", kun sitä oli sitten niin jumissa sängyssä ja hädin tuskin vessaan pääsi :censored: esikoinen aikanaan puettiin villavaatteisiin :LOL:

Niitä vauvauutisia odotellessa (y)

nuppusuu ja misu 7vrk (jo!)
 
Ai muuten, varatkaa kotiin vatsaa pehmentäviä lääkkeitä, parhaaksi olen nyt havainnut pegorionin (sitä sai myös sairaalassa). Viikko synnytyksestä ja vasta nyt alkaa vatsa toimia - on ollut välillä aika tuskaisaa elo :X3:
 
No nyt saatte vauvauutisia :love: Meille syntyi eilen illalla komia rakkauspakkaus, herra mitoilla 3705g/52cm. :love::love: Ja oliki sitten nopiaa toimintaa! Sunnuntainvastasena yönä heräsin kipeään supistukseen ja kävin vessassa ni selkeä limatulppa tulla lumpsahti. No, siinä sitten supisteli enemmän ja vähemmän kipeästi ja ERITTÄIN epäsäännöllisesti ainakin puolillepäivää. En uskonu että ois siltikään viel syntymässä.. Mut sit supistukset koveni ja tiheni niin että kuuden maissa oltiin sairaalassa ja siitä tunti ja vartti nyytti sylissä. :LOL: Se oli vähän hektinen ja sekasortonen tilanne ko olin jo täysin auki mut vauva oli niin ylhäällä et piti alkaa viel ultraileen ja hätäsektiovalmiuski pantiin päälle.:confused: Mutta siis loppu hyvin, kaikki hyvin :) Selvisin vaurioitta vaikkei leikanneetkaan epparia. Imetys lähteny hyvin käyntiin. Unta oon saanu tähän mennessä muutaman hassun tunnin. Herra kyl antaa nukkua mut tää sairaalaympäristö...

Nuppusuu, täällä sama juttu. Heti ihokontaktiin pariksi tunniksi ja sit vasta mitottiin ja jopa tukka pestiin :ROFLMAO: Heppu näyttää ihan samalta ko isoveljensä 9v sitten :love:

No, jospa herättelis herran kohta syömään ja vetäis kahvia naamariin ni jaksaa sitten ottaa miehen ja lapset vastaan kun tulevat meitä katsomaan.

Tsemppiä muille loppuodotukseen!Jatketaan ehottomasti kirjoittelua tällä poppoolla (y)

Tokkis ja hyvä herra 18,5h jos oikein lasken :LOL:
 
Ihanaa onnea tokkikselle! :love: kuulostaa erittäin tehokkaalta meiningiltä (y):) toivottavasti myös jatkuu yhtä mukavasti.

Täällä aamulla oli neuvolassa pieni säikähdys, kun vauvan syke oli kahdella eri kuuntelukerralla alhainen, eka 110 ja sitten vain n. 105. Th konsultoi äitipolia ja minä vetelin siinä välissä vähän evästä, onneksi kolmannella kuuntelulla saatiin poikaan eloa ja alkoi syke nousta ja monoakin tulla. Taisi olla vain aamu-uninen. Nyt sitten syön hyvillä mielin vähän suklaata tänään, jotta voin seurailla että edelleen liikkuu normaalisti :p muuten ei hän ollut vielä lähtökuopissa. Päivä kerrallaan...

marikkinen 39 + 0
 
Isot onnittelut, Tokkis!! :love: Loppujen lopuksi pienellä ihanalla siis olikin kiire maailmaan :) Hienoa, että taidatte molemmat voida hyvin!

Marikkinen, onneksi siellä meno reipastui! Ainakin itse olen tässä loppumetreillä alkanut kovasti tarkkailla noita liikkeitä, ja aina välillä iskee epävarmuus. Se on ihan hassua, sillä tällä logiikalla en antaisi lapsiparan ikinä nukkua, kun koko ajan pitäisi potkia ja pyöriä :whistle: Mutta nauti suklaasta :LOL:

Tässä juuri tuumin, että mitäköhän sitä saisi tänään aikaiseksi. Pyykkiä on jo pesty, kirjaa luettu, nuttua neulottu ja telkkariakin katsottu - ja ulkona on ihan harmaa päivä...

Minervan 38+5
 
Oi onnea paljon tokkis reippaasta pojasta!:love:Ja hyvin menneestä synnytyksestä! Ja ihanaa vauvan nuuskuttelua ja muuta vauvakivaa koko perheelle:)!

Täällä ollaan VIELÄKIN yhtenä kappaleena, mutta ainakin paremmin ja luottavaisemmin mielin kuin viimeeksi - ehkä se vauva saapuu vielä meillekin:). Kävin tänään siinä synnytyksen stimulointihoidossa, joka oli akupunktiota, vyöhyketerapiaa ja hierontaa. Hoito ainakin oli ihana, rentouttava ja kiireetön ja sitten ihana hoitaja valoi vielä uskoa vauvan tuloon. Ja sain hyviä neuvoja synnytykseenkin. Suosittelen kyllä jos tarvetta on - ja vaikka ihan muutenkin vain.

Oi ihanaa marikkinen kun saat syödä suklaata hyvässä tarkoituksessa:geek:! Minua melkein taitaa kiinnostaa synnytyksessä eniten, että sitten saa syödä herkkuja, tosin tämän taisin jo sanoa aikaisemmin.. Aina välillä kun vauva rauhallisempi on tullut kanssa heti huoli - mutta nyt vähän mietityttää, kun toinen möyrii melkein jatkuvasti - voiko vauva liikkua liikaa? No ei kai sellaisesta kyllä oikeasti tarvi olla huolissaan.. Neuvolassakin viimeeksi käytiin tänään ja sielläkin kaikki mallillaan..

Ja nuppusuu kiitos kaikista synnytykseen ja jälkeiseen aikaan varautumis-vinkeistä! Vaikka kyllä kuvittelin, että kaikki hankaluudet ja vaivat loppuu kun vauva on ulkona..:rolleyes:

Seuraavan kerran toivottavasti kirjoitan sitten vauva kainalossa minäkin - ja vauvan kanssa olisi minustakin kiva jatkaa kirjoittelua!

Tsemppiä odottamiseen, pitäisiköhän nyt liittyä kuorsaavien kissojen seuraan pikku päikkäreille:geek:

Stellaria ja ahkera mahajumppaaja - viikkoja - kuka niitä laskee:rolleyes:
 
Onnea tokkis! :love::love::love: Alkaahan näitä tulla. :love:

Lääkärikäynti oli tänää. Radin takia oli vielä tämä reissu Oulaskankaalla. Itestä kyllä tuntuu että koko diagnoosi on mun kohalla liioteltu. Mutta parempihan se o että seurataan. (y) 3150g oli jätkän painoarvio ja mulla paikat auki 2cm. o_O Meinas lääkäri että on ihme jos laskettuun päivään asti pysyy sisällä. :ROFLMAO: Pää on jo melko alhaalla, ei kuitenkaan ihan lähtökuopissa vielä. Sisätutkimuksen seurauksena nyt sitten veristä vuotoa. :censored:

Yöt on melko levottomia ja eilinen päiväki oli melko tuskanen. Että kai tässä alkaa lähtö olla melko likellä. Viikonloppuun jos pysyisi nii ois tuo ukonretalekki kotosalla. o_O:LOL: Yöllä oli tissit tosi kipeet. Kai ne alkaa valmistautua tulevaan työrupeamaan. Alkaa pikkuhiljaa jännittää. :D:D Viimestään huomenna pakkaan kassin loppuun. :cautious: Pakko. Ettei jää pakkaamatta. (y)

Joo vatsantoiminta. Vaihtelee tosi paljon ja oompa tainnu jo pukamatki saaha. :( Jotai mulla taitaa jo valmiiksi olla tuolla kaapissa. Voin kuvitella miltä se isolla hädällä käyminen tuntuu sitte synnytyksen jälkeen. :oops: Auts...

Anrai 37+2
 
Stellaria, täytyy myöntää, että itsekin olen joskus miettinyt, että voiko beibi liikkua liikaa :D Kaikesta sitä voikin huolehtia...

Anrai, vau! Tsemiä sinne! Mä täällä sitten kirjoittelen marraskuussa yksin, kun te kaikki muut olette jo kotona vauva kainalossa :LOL: (Ja siis kyllä, mukava olisi jatkaa juttua sen jälkeenkin!)
 
Meillä on vauva! Tuli lähtö yöllä ja sairaalaan saapumisesta reilussa kahdessa tunnissa oli tyttö maailmassa eli aika vauhdilla sitten lopulta tuli kun oli tullakseen kaiken odotuttamisen jälkeen :LOL:

Voidaan hyvin, mitä nyt äiti on aivan rättiväsynyt synnytysjuhlan venyttyä aamun tunneille.

Kirjoittelen sitten kotoa vaikka lisää.

Tsempit vielä loppuodotukseen jo tässä vaiheessa varsinkin LA-samis-Stellarialle, kyllä se lopulta palkitsee (y)
 
Onnea MammaMiinan poppoolle :love: toivottavasti saat myös levättyä vauvan ihastelun lomassa!

Mulla ei ole vauvaa, mutta on sentäs kupillinen kuumaa ja hyvää lattea. Pakenin kotia kahvilaan. Tekee ihan hyvää vaihteeksi.

marikkinen 39 + 1
 

Yhteistyössä