Lokakuun lapsoset 2016

Vuodoista huolimatta siellä tyyppi on ja neuvolan ei niin laadukkailla laitteilla saatiin se sykekin sitten näkyviin. ❤❤ terkkari arveli vuotojen johtuvan siitä kun mulla on krooninen tulehdus kohdunsuulla.
Ja käski mun tulla uudestaan ultrattavaksi jos huolestuttaa. Lääkäri+ultra mulla on reilu kahden viikon päästä.
Neuvolan ohjelma tyrkyttää la 1.10 mutta kun on sen 28kierron mukaan. Mikä mulla ei oo koskaan pitänyt paikkansa.
Että olisi jo rv 8+2 mutta ei oo niin paljon millään.
P.s. taidettiin me jotain käden alkuakin nähdä. ❤

T&tyyppi 7+4
Oi miten ihanaa kuulla! ❤:love::love: Onnea ihan valtavasti :)❤
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Huonosti nukuttu yö takana, eikä töistä tahdo tulla mitään. Koko ajan pitää kurkkia täällä, joko Theran tai Vauveli Vanhalle on jo käynyt ultrakuulumisia kertomassa! Vielä monta, pitkää tuntia omaan ultraan..
Kyllä kanssa nukuin niin huonosti kun jännitin ja vuoteli aina vähän. Olin niin varma jo aamuyön tunteina ettei sieltä tälläkään kertaa hyviä uutisia tule. Pulssi oli varmaan 150 kun odotin omaa vuoroa..
Pidän peukkuja että sielläkin tulee hyviä uutisia ❤
 
Dodiin, täälläkin näkyi syke oikeassa paikassa :love:

Lääkäri antoi 2 laskettua aikaa, koska sikiö oli 5 päivää pienempi kuin pitäisi ja se tietysti nyt huolettaa. Nyt ollaan mittojen mukaan vasta 6+1 kun pitäisi olla 7+0. Mutta mulla on pari ekaa päivää kuukautisista tuhrua, joten sekin voi vaikuttaa.

Ihan en siis uskalla vielä hyppiä innosta. Parin viikon päästä voi mennä uudestaan jos haluaa, mutta 169 € on iso raha. Jos malttaisi
odottaa viikolle 12.

Tuleehan se sitten ennen pois jos on tullakseen.

Mutta jos kaikki on ok, niin saatte olla vähän kateellisia tästä oireettomuudesta :whistle:

Theranille onnittelut :love:
 
Dodiin, täälläkin näkyi syke oikeassa paikassa :love:

Lääkäri antoi 2 laskettua aikaa, koska sikiö oli 5 päivää pienempi kuin pitäisi ja se tietysti nyt huolettaa. Nyt ollaan mittojen mukaan vasta 6+1 kun pitäisi olla 7+0. Mutta mulla on pari ekaa päivää kuukautisista tuhrua, joten sekin voi vaikuttaa.

Ihan en siis uskalla vielä hyppiä innosta. Parin viikon päästä voi mennä uudestaan jos haluaa, mutta 169 € on iso raha. Jos malttaisi
odottaa viikolle 12.

Tuleehan se sitten ennen pois jos on tullakseen.

Mutta jos kaikki on ok, niin saatte olla vähän kateellisia tästä oireettomuudesta :whistle:

Theranille onnittelut :love:
Onnittelut sykkeestä sinulle myös ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Dodiin, täälläkin näkyi syke oikeassa paikassa :love:

Lääkäri antoi 2 laskettua aikaa, koska sikiö oli 5 päivää pienempi kuin pitäisi ja se tietysti nyt huolettaa. Nyt ollaan mittojen mukaan vasta 6+1 kun pitäisi olla 7+0. Mutta mulla on pari ekaa päivää kuukautisista tuhrua, joten sekin voi vaikuttaa.

Ihan en siis uskalla vielä hyppiä innosta. Parin viikon päästä voi mennä uudestaan jos haluaa, mutta 169 € on iso raha. Jos malttaisi
odottaa viikolle 12.

Tuleehan se sitten ennen pois jos on tullakseen.

Mutta jos kaikki on ok, niin saatte olla vähän kateellisia tästä oireettomuudesta :whistle:

Theranille onnittelut :love:
Hienoa! ❤ Kyllä sulla on kaikki hyvin siellä älä huoli. :love:
 
On kyllä vähän tyhjä olo. Luulisi että olisi jotenkin liikuttunut tai innoissaan, mutta en oikein ymmärrä koko tilannetta. Iso huoli on edelleen päällimmäisenä.

Sisko sanoi, että tervetuloa äitiyteen, huoli ei lopu koskaan etenkään kun musta on kyse :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Aurora4
Puuttuukohan ne neuvolassa tuohon pieneen kokoon? Ts. saakohan sitä kautta ultran ennen viikkoa 12?

Mulla on ens maanantaina neuvola ja vien noi laput sinne mennessäni. Vai pitäisikö soittaa ennen sitä?
 
Täällä ilmoittautuu yksi odottaja :) Testin tein jo toissa viikolla ja olen täällä käynyt lueskelemassa, nyt vasta sain aikaiseksi.
Eli minut voi lisätä:
Ninjako/31/2.lapsi/Koks/ LA 19.10.2016
Olen siis pian 4-vuotiaan tyttären äiti. Pillerit jätin pois lokakuussa ja nyt näyttäisi tärpänneen. Raskausoireista on vaikea sania, kun on flunssakin päällä. Tiedä kumpaa on :) Edellisellä kerralla ei alkuraskaudessa ollut muuta kuin armoton väsymys, ja se, ettei tehnyt kaikkia ruokia mieli.
Neuvola on 15.3 enkä ole menossa varhaisultraan. Ensimmäisen kohdalla kävin,mutta silloin oli taloudellisesti parempi tilanne. Nyt mies opiskelee oppisopimuksella kesäkuuhun asti. Itse olen samassa työssä missä olin kun tyttö syntyi.
Jännittäviä aikoja - hienoa kuulla että tänään muutama saanut hyviä uutisia varhaisultrasta :)
Ninjako 5+3 ? (Oon noitten viikkojen kanssa yhtä sekaisin kun ekallakin kerralla)
 
Täällä ilmoittautuu yksi odottaja :) Testin tein jo toissa viikolla ja olen täällä käynyt lueskelemassa, nyt vasta sain aikaiseksi.
Eli minut voi lisätä:
Ninjako/31/2.lapsi/Koks/ LA 19.10.2016
Olen siis pian 4-vuotiaan tyttären äiti. Pillerit jätin pois lokakuussa ja nyt näyttäisi tärpänneen. Raskausoireista on vaikea sania, kun on flunssakin päällä. Tiedä kumpaa on :) Edellisellä kerralla ei alkuraskaudessa ollut muuta kuin armoton väsymys, ja se, ettei tehnyt kaikkia ruokia mieli.
Neuvola on 15.3 enkä ole menossa varhaisultraan. Ensimmäisen kohdalla kävin,mutta silloin oli taloudellisesti parempi tilanne. Nyt mies opiskelee oppisopimuksella kesäkuuhun asti. Itse olen samassa työssä missä olin kun tyttö syntyi.
Jännittäviä aikoja - hienoa kuulla että tänään muutama saanut hyviä uutisia varhaisultrasta :)
Ninjako 5+3 ? (Oon noitten viikkojen kanssa yhtä sekaisin kun ekallakin kerralla)
Sulla olis sama la kun mulla ja mulla on tänään rv 5+5 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ninjaka
Kiva kuulla hienoja uutisia varhaisultrista (y)

Ninjaka me ollaan neuvolasamikset :) eikä mekään ajateltu ultrassa ennen käydä. Vielä tuntuu tosin kovin kaukaiselta.

Oireista: just kun eilen pääsin kirjoittamasta mitättömistä oloista, niin aamulla joutui morjestamaan pönttöä nelinkontin. En ollut muistanutkaan, miten kauniin kevätauringon keltaista tuotos on, kun vatsa on yön jäljiltä aivan tyhjä ja vain vatsahappoja on "täytteenä" o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Ninjaka
Yksi pieni syke näkyi, ja vastasi viikkoja 6+4 ❤❤
Nuppusuu onnea! :love:

Tänään on selkeästi hyvien uutisten päivä :)

Mulla vastasi viikkoja 6+1 mikä on tosiaan liian pieni lääkärin mukaan. Paljonko nuppusuu ja Theran teillä on koko milleissä? Mulla on tossa lapussa lukuja 4,3 mm, 3,4 mm ja vielä muita. Pitää tutkia kun ehdin, mikä noista on se pääperämitta. Voi kun lääkäri olisi mitannut väärin...
 
Nuppusuu onnea! :love:

Tänään on selkeästi hyvien uutisten päivä :)

Mulla vastasi viikkoja 6+1 mikä on tosiaan liian pieni lääkärin mukaan. Paljonko nuppusuu ja Theran teillä on koko milleissä? Mulla on tossa lapussa lukuja 4,3 mm, 3,4 mm ja vielä muita. Pitää tutkia kun ehdin, mikä noista on se pääperämitta. Voi kun lääkäri olisi mitannut väärin...
Mulla ultran teki th ja tosiaan lähinnä etsittiin sykettä jota aikasemmissa km ei löytynyt. Reilu parin viikon päästä on lääkäri+ultra. Siellä sitten varmaan mittaillaan tarkemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Nuppusuu onnea! :love:

Tänään on selkeästi hyvien uutisten päivä :)

Mulla vastasi viikkoja 6+1 mikä on tosiaan liian pieni lääkärin mukaan. Paljonko nuppusuu ja Theran teillä on koko milleissä? Mulla on tossa lapussa lukuja 4,3 mm, 3,4 mm ja vielä muita. Pitää tutkia kun ehdin, mikä noista on se pääperämitta. Voi kun lääkäri olisi mitannut väärin...
Mulla pää-perämitta oli 7,2mm. Ensin sanoi, että näillä viikoilla voi olla hankalaa mitata. Oisko sullakin vain siitä, ettei saanut kunnolla otettua mittaa?

Viime yön huonot unet kostautuu, sammuin sohvalle töiden päälle ja nyt on paha olo, kun liian pitkä aika syömisestä..
 
Mä luulen että varmaan yrittää km... Ultran jälkeen alkoi jomottaa enemmän vatsaan ja vuoto vähän lisääntynyt ja on taas punaisempaa. :( parempi kun valmistautuu pahimpaan niin ei tule sitten shokkina. Väsyttää vaan tämä mun kroppa...
 
Mä luulen että varmaan yrittää km... Ultran jälkeen alkoi jomottaa enemmän vatsaan ja vuoto vähän lisääntynyt ja on taas punaisempaa. :( parempi kun valmistautuu pahimpaan niin ei tule sitten shokkina. Väsyttää vaan tämä mun kroppa...
Mulla on myös ultran jälkeen jomotellut, luulen, että lääkäri oli vain sen verran kovakourainen.. Toivotaan sinne onnea matkaan ja nyt käytät surutta hyväksi terkkarin lupaukset mennä ultraan tarkistamaan, jos yhtään siltä tuntuu!
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Haluaisin liittyä siihen fb-ryhmään ja laitoin kotikissalle viestiä eilen, mutta vastausta en ole vielä saanut. En tiedä nyt onko viesti edes mennyt perille, vaikka toisaalta ei ole Kotikissa käynyt tässä ryhmässäkään, joten ehkä ei vain ole ehtinyt käydä Kaksplussassa. :) Onnistuiskohan muuten silleen, että laittaisin yv:tä jollekin joka on jo fb-ryhmässä ja saisin häneltä sen feikkiprofiilin nimen? Tietysti sen feikkiprofiilin (Kotikissan) pitäis minut sitten ryhmään lisätä joka tapauksessa.
 

Yhteistyössä