Lokakuun lapsoset 2016

Täällä on kauheasti mainoksiakin, koko ajan klikkailen niitä vahingossa auki ja meinaa jumittaa nettisivu.. Ryhmän voisi varmaan perustaa jo, ja sinne saa liittyä vasta kun haluaa/tuntee olevansa valmis eikä tietty tarvitse ollenkaan liittyä jos ei halua? Toki se vähentää täältä keskustelua mikä ei ole kivaa kaikille, mutta se olisi niin paljon helpompi tapa jutella :/
 
Oi kuinka inhottavia uutisia täällä on :( Voimia keskenmenon kokeneille.

Hurjasti onnea kaikille jotka on nähny pikkusen sykkeen <3

Täällä on ollu pari vähän energisempää päivää, mutta kyllä illalla tullee silti uni aikasin. Ei kyllä ole mittään asiaa mulla nyt. Vähän kyllästyttää ko töihin on mentävä eikä nyt ole oikein sinne motivaatiota. Huoh. Eiköhän tämä tästä.

Pupe ja Pikku 6+6
 
Mie se voin varmaan kohta piiloutua omiin silmäpusseihini. Uutena oireena nyt ollu jo jonkun päivää ja yötä vaivaava unettomuus..! Väsyttää ihan törkeesti, mutta en vaan saa unta. Saatan pyörii silmät auki sängyssä 22-00 ja torkahtaa hetkeks, sitten taas koko aamuyö pyörimistä... :confused:
 
o0o
Catharin: Mulla kanssa 5+2 näytti vielä 2-3 vkoa vahvasta aamunäytteestä. 5+4 hcg 5600 eli tuolloin testatessa tod. näk. yli 2000 oli arvo. Ultrassakin näkyi syke. eli testi takia ei kannata huolestua. moni taitaakin sen tehdä 5+4 vasta. hcg nousee myös yksilöllistä tahtia ja testi ei taida kovin tarkka olla.
 
Eli ryhmä ois siis salainen?? Koska en halua että kaikki mun fb-kaverit näkee, että jostain syystä oon tällasessa ryhmässä.. Ei haittaa jos joudunkin kertomaan teille kolmen viikon päästä huonot uutiset, kunhan siitä ei tuu julkista!:D
 
Nyt on vähän epävarma fiilis. Käytiin taas ultrassa, viikkoja siis 6+5 ja lääkäri ei nähnyt sykettä. Otettiin verikoe ja se sitten uusiksi perjantaina, jotta nähdään onko hormonit nousussa. Valmistaudutaan pahimpaan, mutta toivoa on vielä! Eikö nyt kuitenkin sydämenlyönnit pitäisi jo kuulua/näkyä...? :(
Voi ei! Voisiko kuitenkin olla, että viikot oli pienemmät
 
Tervehdys kaikille!

Varmaan tässä alkaa ensimmäiset Lokakuun 2016 plussat ilmaantua teillä muillakin testeihin. Itsekin vielä varovasti, mutta innokkaasti huhuilen porukkaa kokoon yhden otsakkeen alle.

Täällä siis laskurien mukaan menossa viikko 4 ja laskettu olisi 3.10.2016! Olen vähän vielä shokissa koska varauduin pidempään yrittämiseen kuin 3 kuukautta. Hyvä tietysti näin! Kyseessä olisi minun neljäs ja mieheni toinen lapsi.

Päivityspyynnöt muotoon:
nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala.

Kaikki tiedot ovat ehdottoman vapaaehtoisia ja listaan niitä laskettujen aikojen perusteella.

Plussanneita:

2.10.

Josmu / 23 / 2. lapsi / TAYS
3.10.
Kotikiss@ / 30 / 4. lapsi / KYS
Minlisi / 27 / 2. lapsi / OYS
Sophi4 / 24 / 1. lapsi / JS
4.10.
tyty86 / 29 / 3. lapsi / KYS
5.10.
homssunen / 31 / 1. lapsi / TYKS
cisne / 29 / 2. lapsi / PS
Naene / 33 / 2. lapsi / NKL
MammaMiina / 32 / 5.10./ 2. lapsi / KOS
6.10.
Cembalo / 26 / 2. lapsi
Theran / 37 / 4. lapsi
innasofia / 26 / 2. lapsi / TYKS
o0o / 40 / 2. lapsi / Jorvi
January Sky / 2. lapsi
Plussaplussa (22 v.) / 2. lapsi
miiula 27 / 2. lapsi / OYS
Meaminnis / 37 / 3. lapsi / PHKS
Nissu82 / 3. lapsi
7.10.
Iinaelina / 34 / 2. lapsi
Pupelaattori / 37 / 3. lapsi / LPKS
Riinanen / 45 / 5. lapsi / TYKS/SAtKS
Vagabonda / 36 / 1.lapsi
9.10.
JoRa / 22 / 1. lapsi / K-SKS
Laura73 / 42 / 3. lapsi
Luppi / 26 / 2. lapsi
10.10.
Keinuhevonen95 / 1. lapsi
marsu88 / 27 / 2. lapsi / KYS
*mimosa* / 3. lapsi
Ceceli / 27 / 2. lapsi / PHKS
12.10.
Vauveli vanhalle / 37 / 1. lapsi
Neitikesäheinä93 / 23 / 2. lapsi
13.10.
EllaAdele / 26 / 1. lapsi / TAYS
Nippeli0 / 29 / 2. lapsi / Kys
nuppusuu / 32 / 3. lapsi / OYS
14.10.
Minzel / 25 / 1. lapsi / K-SKS
Annifrid / 30 / 2. lapsi / KOS
15.10.
SahramiS / 33 / 2. lapsi
17.10.
Oxalis / 33 / 2. lapsi / TAYS
Viskula / 31 / 2. lapsi / Porvoo
18.10
Kiddi / 30 / 3. lapsi / PHKS
Pinjuska_1 / 25 / 1. lapsi / Hus
19.10.
Catharin / 25 / 3. lapsi / satks
Illantähti / 39 / 4. lapsi / Hyvinkään sairaala
CeNedra / 33 / 1. lapsi / Tays
20.10.
Auramuru / 27 / 3. lapsi
Lisbon / 31 / 3. lapsi / PKSSK
Sannikka1 / 31 / 2. lapsi / TYKS
puhuriina / 28 / 2. lapsi / K-SKS
21.10.
Poro91 / 24 / 2. lapsi
Poppis 75
22.10.
mari1980 / 35 / 2. lapsi / OYS
23.10.
wbä / 28 / 2. lapsi / Tays
24.10.
Pinkiepie / 28 / 3. lapsi / KYS
Salapoliisitar / 29 / 1. lapsi

Päivä avoinna
Rima_89 / 26 / 3. lapsi / OYS
Kafi / 25 / 1. lapsi / PKKS
funny87 / 28 / 3.lapsi

Menetyksen kohdanneet ryhmässä
_Henriikka_88
tintt@r@
Hetelmä16
Tervehdys kaikille!

Varmaan tässä alkaa ensimmäiset Lokakuun 2016 plussat ilmaantua teillä muillakin testeihin. Itsekin vielä varovasti, mutta innokkaasti huhuilen porukkaa kokoon yhden otsakkeen alle.

Täällä siis laskurien mukaan menossa viikko 4 ja laskettu olisi 3.10.2016! Olen vähän vielä shokissa koska varauduin pidempään yrittämiseen kuin 3 kuukautta. Hyvä tietysti näin! Kyseessä olisi minun neljäs ja mieheni toinen lapsi.

Päivityspyynnöt muotoon:
nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala.

Kaikki tiedot ovat ehdottoman vapaaehtoisia ja listaan niitä laskettujen aikojen perusteella.

Plussanneita:

2.10.

Josmu / 23 / 2. lapsi / TAYS
3.10.
Kotikiss@ / 30 / 4. lapsi / KYS
Minlisi / 27 / 2. lapsi / OYS
Sophi4 / 24 / 1. lapsi / JS
4.10.
tyty86 / 29 / 3. lapsi / KYS
5.10.
homssunen / 31 / 1. lapsi / TYKS
cisne / 29 / 2. lapsi / PS
Naene / 33 / 2. lapsi / NKL
MammaMiina / 32 / 5.10./ 2. lapsi / KOS
6.10.
Cembalo / 26 / 2. lapsi
Theran / 37 / 4. lapsi
innasofia / 26 / 2. lapsi / TYKS
o0o / 40 / 2. lapsi / Jorvi
January Sky / 2. lapsi
Plussaplussa (22 v.) / 2. lapsi
miiula 27 / 2. lapsi / OYS
Meaminnis / 37 / 3. lapsi / PHKS
Nissu82 / 3. lapsi
7.10.
Iinaelina / 34 / 2. lapsi
Pupelaattori / 37 / 3. lapsi / LPKS
Riinanen / 45 / 5. lapsi / TYKS/SAtKS
Vagabonda / 36 / 1.lapsi
9.10.
JoRa / 22 / 1. lapsi / K-SKS
Laura73 / 42 / 3. lapsi
Luppi / 26 / 2. lapsi
10.10.
Keinuhevonen95 / 1. lapsi
marsu88 / 27 / 2. lapsi / KYS
*mimosa* / 3. lapsi
Ceceli / 27 / 2. lapsi / PHKS
12.10.
Vauveli vanhalle / 37 / 1. lapsi
Neitikesäheinä93 / 23 / 2. lapsi
13.10.
EllaAdele / 26 / 1. lapsi / TAYS
Nippeli0 / 29 / 2. lapsi / Kys
nuppusuu / 32 / 3. lapsi / OYS
14.10.
Minzel / 25 / 1. lapsi / K-SKS
Annifrid / 30 / 2. lapsi / KOS
15.10.
SahramiS / 33 / 2. lapsi
17.10.
Oxalis / 33 / 2. lapsi / TAYS
Viskula / 31 / 2. lapsi / Porvoo
18.10
Kiddi / 30 / 3. lapsi / PHKS
Pinjuska_1 / 25 / 1. lapsi / Hus
19.10.
Catharin / 25 / 3. lapsi / satks
Illantähti / 39 / 4. lapsi / Hyvinkään sairaala
20.10.
Auramuru / 27 / 3. lapsi
Lisbon / 31 / 3. lapsi / PKSSK
Sannikka1 / 31 / 2. lapsi / TYKS
puhuriina / 28 / 2. lapsi / K-SKS
21.10.
Poro91 / 24 / 2. lapsi
Poppis 75
22.10.
mari1980 / 35 / 2. lapsi / OYS
23.10.
wbä / 28 / 2. lapsi / Tays
24.10.
Pinkiepie / 28 / 3. lapsi / KYS
Salapoliisitar / 29 / 1. lapsi

Päivä avoinna
Rima_89 / 26 / 3. lapsi / OYS
Kafi / 25 / 1. lapsi / PKKS
funny87 / 28 / 3.lapsi

Menetyksen kohdanneet ryhmässä
_Henriikka_88
tintt@r@
Hetelmä16
 
Pitäiskö mun huolestua? Digi sanoo vieläkin 2-3 ja nyt rv 5+2. Tuulimunas näytti 5+0 sen 3+. Avasin sen digin ja katoin niitä viivoja ni ei se yks kovin tumma ollu, aika haalee oli..
En osaa muuta sanoa ku et mä kans tein sen digin 5+2 ja 2-3 näytti vaikka nyt tosiaan ultrassa päivälleen vastasi viikkoja. Eli tuskin tarvii olla huolissaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin
Joo ihan salainen, ei näkyis haulla eikä jäsenet kellekään ulkopuoliselle. Sisään pääsis vain ylläpitäjän/pitäjien kautta :)
Mukana!:) Muok.: mulla on sitten oma fb-profiili etunimi, toinen nimi... Oon sellaisella alalla, että pitää rajoittaa näkyvyyttä... Mutta se ei varmaan ole este ryhmään liittymiselle?
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Hyppään uutena mukaan ja opettelen käyttämään tätä ;) Fb-ryhmä kiinnostaisi!

Olen nyt 5+2, toinen raskaus vihdoin menossa <3 Kieltämättä aloin menettää jo toivoa raskautumisesta... Toukokuussa menetin 21+4 viikoilla identtiset kaksospojat joista vain toinen oli terve. Tähän raskauteen positiiviset odotukset edellisen poikkeavan jälkeen

Olo todella väsynyt, töissä haastavaa peitellä kun tuntuu et aivot on ihan sumussa :) Vessassa saa kans rampata tiuhaan. Tunteet pinnassa <3

Voimia meneteyksen kohdanneille ja toivoa tulevaan <3
 
Hei kaikki uudet, tervetuloa mukaan!
Ihanan vilkas ketuju meillä on, joten laitattehan päivityspyynnöt muotoon:
nimimerkki / ikä / lapseluku /synnäri. Tieto lasketusta ajasta samassa yhteydessä myös kiva.
Kaikki tämä vain siksi, että se nopeuttaa listan ylläpitoa. (Teen sitä yleensä salaa töissä kun kännykällä hitaampaa ;). )

Saitteko sen FB-ryhmän luotua? Voin nimittäin tässä saikuttaessani sen tänään avata ja perustaa senkin feikkiprofiilin jäsenpyynnöille. Tarvitaanko apua vai homma hoidossa?

Tänne on ratautunut joko mahatauti (miehellä ollut koko viikon) tai sitten vaan johtuu raskaudesta. Sairaspoissaolot on ihan taas huikeeta luokkaa ja varmaankin on "viisainta" pomolle pakko kertoa ekan ultran jälkeen kun luulee mun lusmuilevan muuten.

Nyt menossa rv 7 + 4.
 
Mites tää toimii ku koittaa vastata ni toisen viesti näkyy vastauksena? :)

Mulla on ollu nii kova väsymys ja lisänä tää flunssaolo et tänää oli pakko jäädä saikulle. Iha järkevä ratkasu, aika seis-olo.

Koitin tehä tän jo etusivun ekaan viestiin mut liekkö onnistu, tässä tämä:

19.10
CeNedra / 33 / 1.lapsi / TAYS
 
Mites tää toimii ku koittaa vastata ni toisen viesti näkyy vastauksena? :)

Mulla on ollu nii kova väsymys ja lisänä tää flunssaolo et tänää oli pakko jäädä saikulle. Iha järkevä ratkasu, aika seis-olo.

Koitin tehä tän jo etusivun ekaan viestiin mut liekkö onnistu, tässä tämä:

19.10
CeNedra / 33 / 1.lapsi / TAYS
Älä paina "vastaa" toisen viestin alalaidasta, vaan mene ihan sivun alaosaan, josta pystyt vastaamaan ilman lainauksia.
 
  • Tykkää
Reactions: CeNedra
Mä halusin kovasti varhaisultraan. Kuintenkin tän pahoinvoinnin alettua homma tuntuu olevan ihan riittävän selvä, ja maltan odottaa nt-ultraan. Mulla on puolentoista viikon päästä eka neuvola, ja toivon kovasti, että syke kuuluisi.

Mä en osaa pitää suutani kiinni. Kerroin koko luokallekin heti positiivisen testin jälkeisenä päivänä. Tosin opiskelen kätilöksi, ja porukka on sellaista, että tukee tottakai jos kaikki ei olekaan ok.

Tää aika saisi mennä kyllä nopeammin. Kokeisiin lukeminen saa tietynlaista lisähaastetta, kun olo on koko ajan kuin darra-aamuna. :sick:

Plussaplussa, 7+1
 
Miten muuten se ryhmään liittyminen toimii facessa jos se on salainen eikä sitä haulla löydy? :oops::whistle:

Olen siis mukana facessa jos se on salainen :)
Siis sinä saat yksityisviestillä vain ryhmän perustajan feikkiprofiilin nimen jolle laittaa kaveripyyntö. Sen jälkeen feikkiprofiili hyväksyy sun pyyntösi ja tarkistaa ns. faktat eli että olet todellinen henkilö. Sen jälkeen lisää sinut salaiseen FB ryhmään ja poistaa kavereistaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Catharin

Yhteistyössä